Jump to content

E60 525D 3000 cmc


dumi

Recommended Posts

Hai ca, chiar 10 mii nu am dat pe ea :) Masina a costat 12500 :p

Faza cu eroarea, nu o vad chiar ca pe o eroare, daca ne uitam mai bine la poza aia pe care am pus-o eu, este incercuita zona care zice ca este posibil sa pot merge cu masina in continuare. Cel putin asa inteleg eu atentionarea respectiva. Sub ea mai sunt 2, una care zice ca e posibil sa pierd puterea si cea de a 3a care spune sa contactez un service bmw.

Nu am pierderi de putere inca, dar vreau sa rezolv problema asta pana cel tarziu saptamana care vine.

Link to comment
Share on other sites

Am zis 10 000 euro ca o suma rotunda.

 

Ideea e ca e mult sub cat a costat masina cand era noua, deci e vorba de un compromis, asta inseamna o masina second hand.

 

E simplu sa spui ca mai bine dai 2000 euro, dar nu stiu cati dintre cei care recomanda asta chiar ar plati suma respectiva.

 

Eu de 2000 euro as elimina DPF-ul si as pleca intr-un concediu frumos. Sunt pragmatic, nu idealist.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

O sa fac o curatare weekend-ul asta, ce poate sa se intample la urma urmei? Sa nu mearga atata tot, nu? Daca revine apoi iar problema probabil ca am sa il desfintez. Cea mai "buna" oferta de pret este de 1500 euro. De banii astia fac si DPF off si instalez si CIC pe masina :D
Link to comment
Share on other sites

DPF la tine nu e cel din poza de pe ebay ci face corp comun cu catalizatorul in acelasi invelis care e prins cu un colier direct in turbo.

Catalizatorul e primul si apoi DPF.

Acum tu decizi daca vrei off amandoua dar sfatul meu este sa lasi catalizatorul si sa spargi doar partea din spate.Dar asta as face doar in ultima faza.

Daca esti convins ca nu ai peste 150 de mii de km incearca o testare si o regenerare fara sa te chinui sa-l dai jos.Dat jos si curatat fara efect egal pierdere de bani.

Deoarece catalizatorul are continut metalic acest model nu are un pret foarte bun la reciclare si fiind pus pe mai multe modele de BMW ai o sansa mare sa gasesti unul in stare buna pe la 200-300 de euro si la care sa poti face proba pe masina plus ca mai primesti si pe al tau ceva bani.

Eu asa as proceda.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Arata ca asta?

 

LE: pai eu nu as vrea sa renunt la o adica si la catalizator, deja ma gandesc ca as cioparti masina, cate chestii sa tai de pe ea.

Mai imi spunea cineva de treaba asta cu catalizatorul cum ca se situeaza in imediata vecinatate a dpf-ului, dar cum cunostintele mele mecanice sunt minime nu prea am inteles.

Scria cineva aici pe forum ca a facut o curatare si a fost de ajuns pt 50000 km, acum nu stiu daca e sf sau realitate. Curatarea asta pana la urma cum se face, aia cu care am vorbit eu azi imi spuneau ca ar dura undeva la 4 ore toata treaba, mie insa mi se pare putin pt ca am citit ca nu mai filtrul ar trebui sa stea intr-o solutie timp de 24h..

post-9867-0-89290600-1374534039_thumb.jpg

post-9867-0-54043100-1374534044_thumb.jpg

Edited by dumi
Link to comment
Share on other sites

Pai e de lucru ca sa-l dai jos si oricare din variante (off+soft sau curatare) implica niste cheltuieli.Fiecare procedeaza cum crede.Eu as incepe cu o testare sa vad de ce nu mai face regenerare sau daca face sa vad daca e prea tarziu.

Eu am vazut curatare cu solutii dar si curatareprin incalzire cu flacara pana se incinge invelisul(se face rosu) si apoi suflat aer puternic inauntru(asta e practic ce face regenerarea dar ei fac mai puternic).Eu nu prea sunt adeptul curatarii dar s-ar putea sa tina.Dupa cum ai vazut parerile sunt impartite.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca e ok.Sunt multe variabile dupa parerea mea.Cea cu incalzitul ar trebui facuta doar la dpf care nu sunt legate de catalizator(gen E60 prefacelift) sau la cele cu catalizator metalic care suporta asa o incalzire.La cele care au catalizator ceramic prins de DPF (gen E90 320) nu prea e recomandata operatiunea din cate stiu.

Chiar nu stiu cum procedeaza firmele care se ocupa cu asa ceva si cat sunt de specialisti dar DPF urile difera mult de la masina la masina ca sa nu mai vorbesc de marca.

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit la unii acum de la un service pt cureatare http://filtredeparticule.ro/servicii/ Tipul de acolo mi-a zis ca face o curatare fara sa dea jos nimic de pe masina. A mai facut cineva asemenea procedura? Explica el acolo cum ca e tehnologie de ultima generatie asta, nu stiu sigur daca sa ma duc sau nu, mie imi cam suna a teapa procedura asta, mai ales ca nu da filtrul jos. De costat costa peste 100 de iepuroi si dureaza cica 2 ore.
Link to comment
Share on other sites

Munca nu imi permite sa plec de la birou, chiar daca stau si frec menta pe aici. Am sa merg diseara la un tester sa vad ce zice. Am mai gasit pe unii in Ploiesti care vor sa le trimit filtrul si il curata ei. Operatiunea dureaza 24h si costa 780 lei http://www.laborexromania.ro/produse/Curatarea_filtrelor_de_particule_(DPF___FAP)__LBXSRVCFP1
Link to comment
Share on other sites

Te complici aiurea. Curatarea de orice fel ar fi e doar o solutie temporara si avand in vedere costurile si limitarea in timp, ineficienta. Elimini filtrul sau cumperi unul nou, astea sunt singurele variante de luat in calcul.
Link to comment
Share on other sites

Este o firmĂŁ ĂŽn Miercurea Ciuc care se ocupĂŁ de problema DPF-ului și costĂŁ ĂŽn jur de 900 RON.

Pot sĂŁ-ți comunic cĂŁ am doi prieteni care au luat legĂŁtura cu ei și le-au rezolvat problema foarte corect.

Poate meritĂŁ sĂŁ legĂŁtura și cu ei.

Link to comment
Share on other sites

Te complici aiurea. Curatarea de orice fel ar fi e doar o solutie temporara si avand in vedere costurile si limitarea in timp, ineficienta. Elimini filtrul sau cumperi unul nou, astea sunt singurele variante de luat in calcul.

 

Si te bazezi pe ce cand spui asta?

Ai facut asta ? Ai vreun doctorat in domeniu? Vreo explicatie stiintifica ?

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Costa in jur de 900 lei sa il scoti de tot daca e sa o luam dupa cati bani sunt de dat. In lipsa de sfaturi legate de aceasta purificare a lui, cel mai probabil am sa il scot. Unde am sunat pana acum am dat numai peste destepti, unul mai istet ca altul in domeniul DPF. Vad ca nu la toata lumea da fum, la mine de ce ar da, masina este ingrijita pana la urma. Pe ultimul tester arata niste valori destul de ridicate de depunderi in cadrul dpf.
Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca ai observat, dar eu ti-am scris mai sus ca eu l-am curatat, si filtrul functioneaza perfect, face in continuare regenerari automate, si tocmai am verificat valorile pe el si sunt in parametrii normali. am platit 500 lei. operatiunea am facut-o la cj la un service autorizat unde imi fac si reviziile.

 

P.S - E91, N47.nu stiu daca are importanta

Edited by Paleonte
Link to comment
Share on other sites

Noutati nu prea multe. Maine dpf off daca totul merge bine.

Intre timp in asteptarea CIC-ului, am gasit o solutie temporara pt pasagerii din spate :)

http://img.tapatalk.com/d/13/08/01/rate9u6y.jpg

http://img.tapatalk.com/d/13/08/01/ygeha6ad.jpg

 

In parbriz nu merge pus in nici un caz un ipad, asa ca cei din spate vor fi un pic mai happy :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Ecologistii ma vor uri pt asta. DPF-ul a fost inlaturat atat fizic cat si psihic iar masina a primit o mica crestere de soft la 235 cp.

Parca e alta masina, imi aminteste un pic de 535 doar ca mai domol.

Nu am fum si motorul se aude ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.