Jump to content

E60 525D 3000 cmc


dumi

Recommended Posts

Daca xenonul in proiectoare e de 3000k sau mai jos si sunt reglate bine, atunci nu deranjeaza pe nimeni daca le foloseste doar cand e nevoie de ele.

 

Si eu am avut la fosta masina cu toate ca le-am folosit o singura data.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Daca xenonul in proiectoare e de 3000k sau mai jos si sunt reglate bine, atunci nu deranjeaza pe nimeni daca le foloseste doar cand e nevoie de ele.

 

Si eu am avut la fosta masina cu toate ca le-am folosit o singura data.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

 

 

Confirm, ai o logica de retard :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Tu ai numere de BG ? PYCE (Ruse) cumva ? 8)...In felul in care intelegi sa-ti imbunatatzesti masina esti subZERO ! (ultracocalar) Bine ca nu ai bari de "EM".

Ceva zile in urma intrebai de ..patratzeul ala ablastru....ca ce face ?? Wow, dar tu de manual de utilizare ai auzit ? Engheza e grele ? Gasesti si in romana manual.

 

Bine ca te-ai nascut tu invatat. Nu am manual de instructiuni, stiam oarecum ce face insa nu eram sigur asa ca am intrebat. Engleza nu e grele, pun pariu ca vorbesc mai multe limbi straine decat iti inchipui tu..

 

O las balta cu becurile de proiectoare ca declansez polemici inutile.

 

Update:

Am schimbat aseara ulei cutie + baie

Capete de bara

Bujii

Lichid diferential si simering

Oringuri turbo

iar azi dimineata am facut geometria, nu vreti sa stiti in ce hal maerge masina dupa ce se schimba capetele de bara. Aseara o ardeam cu 40km/h ziceai ca sunt cu salupa. Azi aproape totul perfect, mai putin o chestie la evacuare care am vazut-o mai indeaproape azi la geometrie.

Mi-a sosit si rezerva, acum ma simt mai safe la drum lung.

http://img.tapatalk.com/d/13/07/19/4ehu5yhu.jpg

 

http://img.tapatalk.com/d/13/07/19/sujupusy.jpg

Edited by dumi
Link to comment
Share on other sites

A dat rau cu masina, daca a reusit sa indoaie teava in halul ala. Eu zic sa decupezi bucata aia, ii redai forma initiala si o sudezi la loc. Ca sa pastrezi materialul asta, nu o tabla oarecare.

 

La rezerva nu ti-a dat si polistirenul ala ce tine cricul si cheia?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce-i cu polistirenul ala ca nimeni nu-l are sau daca il are este rupt. Au incaput restul fara nici o problema sub roata. Am ramas cu cele 4 tije de plastic care imparteau spatiul respectiv in 4. Nu prea stiu rostul lor, acum le-am scos.

Indoitura respectiva limiteaza cu ceva buna functionalitate a masinii? Sa ma astept la probleme in timp. Am de gand sa o repar insa nu chiar acum.

 

LE: daca te uiti mai in spate ai sa vezi niste chestii sudate acolo care sustin teava. Sigur alea nu sunt puse de bmw acolo.

http://img.tapatalk.com/d/13/07/19/7a8a8yge.jpg

Edited by dumi
Link to comment
Share on other sites

Eu am polistirenul si e absolut nou. Nu stiu cum l-au putut uza altii chiar asa...

El tine cricul, cheia si piedica aia sa nu zdrangane ori sa juleasca janta pe interior.

 

Tijele alea din fostul spatiu al rezervei aveau si niste plase daca bine retin, nu? Te ajuta daca pui ceva maruntisuri acolo, sa nu se plimbe aiurea prin buzunarul ala.

 

Teava n-as putea sa-ti spun cat influenteaza, dar INFLUENTEAZA mersul motorului. Mai bine zis puterea. E strangulata destul de bine, ceea ce e cam rau pentru puterea dezvoltata. Gandeste-te ca altii maresc diametrul evacuarii tocmai pentru a permite gazelor sa fie eliminate mai rapid. :)

Agatatoarele alea nu stiu sa-ti spun daca sunt de fabrica sau nu. Oricum si cele originale tot in genul ala sunt. Intra in amortizoarele de cauciuc, din loc in loc.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Eu nu aveam plase la tijele alea. Intentionez sa cumpar o plasa obisjnuita pt portbagaj, aia ar parea ceva mai folositoare. O sa trec duminica poate gasesc vreun shop din asta de tobe sa imi faca o proforma la ce imi trebuie.

Cum sa fac cu filtrul de particule ca am va zut ieri pe tester ca avea ceva depuneri pe el. Nu vreau sa renunt la el ca imi place sa imi tin tobele imaculate :)

Link to comment
Share on other sites

Ce obisnuieste lumea sa faca in cazuri de genu?

Din ce am gasit pe forumuri externe:

-poti incerca sa faci un drum mai lung si cu motorul mai turat astfel incat sa intre DPF-ul intr-un ciclu de regenerare (daca metoda asta nu functioneaza, DPF-ul e dus)

-daca metoda de mai sus nu a functionat ori elimini DPF-ul atat fizic cat si din soft + remapare (cu ocazia asta ai si un plus de putere)

-schimbi DPF-ul (mult mai costisitor)

Link to comment
Share on other sites

Cat de costisitor poate fi unul nou? Aproximativ vorbind..

Daca il elimin am inteles ca masina va da mai mult fum, este adevarat? Asta ar insemna bara spate afumata, finale negre?

 

Cat timp pot merge cu atentionarea asta in bord?

Edited by dumi
Link to comment
Share on other sites

Exista o metoda mai ieftina, adica curatarea filtrului de particule la o firma specializata, care ofera si un an garantie.

 

Ce este de facut cand se aprinde indicatorul de avarie al filtrului de particule DPF?

 

Respectati indicatiile producatorului vehiculului privind procedura de deblocare a filtrului de particule DPF. In cazul in care nu au mai fost semnalate astfel de probleme anterior este posibil sa fie suficient, pentru a asigura o regenerare completa, sa conduceti autovehiculul pentru 20 minute, la o viteza mai mare de 60km/h.

 

In acest stadiu este indicat sa adaugati si o doza de 100ml JLM DPF Cleaner la alimentarea cu un plin de carburant (cca 60 litri). Aditivul va potenta regenerarea iar dupa cateva sute de kilometri indicatorul de avarie DPF se va stinge. In functie de cat de infundat este filtrul de particule, daca este necesar, adaugati si a doua doza de JLM DPF Cleaner la o noua alimentare cu carburant.

 

Exista situatii in care filtrul de particule DPF s-a infundat chiar daca autovehiculul a rulat in general in regim extraurban (autostrada). In cazul masinilor care au o cutie de transfer cu 6 viteze este posibil ca temperatura generata in sistemul de evacuare al gazelor arse sa fie prea scazuta, chiar si daca sunt exploatate astfel. Pentru acestea se recomanda rularea ocazionala la turatii mai ridicate (3000-3500rpm) in vederea evacuarii funinginii din interiorul filtrului DPF.

 

In cazul in care veti continua sa conduceti masina intr-un regim START/STOP care sa nu permita regenerarea si veti ignora indicatorul avariei DPF, funinginea va continua sa se depuna. Cand colmatarea va depasi un nivel de 50%-75% (in functie de modelul autovehiculului) nu va mai fi posibila curatarea filtrului de particule decat prin regenerare fortata sau curatare termo-chimica profesionala.

Edited by gugulete
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca il elimin am inteles ca masina va da mai mult fum, este adevarat? Asta ar insemna bara spate afumata, finale negre?

Nu cred ca va da mult fum, in nici un caz nu iti va fi bara afumata. La modele mai vechi care au euro 3 si nici DPF nu au si scot fum putin spre deloc, cum e?

Sunt colegi pe forum care au facut aceasta modificare si te pot ajuta. Daca bine mai retin, si Pole are DPF-off + remapare la al sau 530d. Poate vine sa iti spuna cum se comporta la el ;)

Link to comment
Share on other sites

4000 lei nu e chiar un capat de tara, e o suma mare intr-adevar. Cati km e garantat un filtru din asta? Adica daca se merge pe ideea ca tine 60000 km atunci poate mai mult m-as gandi la eliminare.

Eu sunt curios daca depunerile astea de particule nu ar avea veeo legatura cu evacuarea aia care este indoita acolo spre toba finala?!

 

LE: @Pole te astept cu detalii despre cum se comporta la tine :)

Edited by dumi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.