Jump to content

E60 525D 3000 cmc


dumi

Recommended Posts

O fi si pe la noi dar de 3x mai scump :)))

Tu stii povestea :p

 

 

ofofofoftopic :

 

nu e nici pe ebay.co .uk ca m-am uitat , btw astept sa-mi lasa ala cic in 800 si il iau , tre sa-mi spui exact cum sa fac sa nu-mi iau vreo teapa

Link to comment
Share on other sites

Mai mult ce ma uit la posturile lui @Myx, mai mult ce ma gandesc la eliminare dpf + CIC la banii unui dpf nou :)

Pt eliminare ce presupune? In jur de ce suma este toata treaba asta? Este obligatoriu si o remapare ulterioara?

Link to comment
Share on other sites

Presupune eliminarea fizica (in general costa cam 150 euro pentru asta) si eliminarea din soft.

Valymad face chestia asta pe un pret modic, da-i un telefon ca sa nu dau eu informatii eronate.

 

Costa destul de mult eliminarea fizica pentru ca presupune demontarea evacuarii, taierea carcasei DPF-ului, eliminarea fizica a sa, sudarea carcasei si montarea la loc a evacuarii.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Ptr eliminare fizica cauta topic-ul colegului zn_tavy pe 4tuning iar ptr eliminare din soft+resoftare catre 250 cp ia legatura cu colegul valymad de aici. Iti garantez ca in Bucuresti nu o sa gasesti pe altii care sa aiba un raport calitate/pret mai bun.

 

Elimina-l, fa i resoftare si o sa ai o masina cu totul noua.

Link to comment
Share on other sites

Pentru eliminarea fizica se cere cam 50 de euro. Pentru resoftare se cere in jur de 200-250 euro. Total, maxim 300 de euro.

 

Pentru curatat se cere cam 500 RON dar vor sa vi cu el in brate. Daca n-a apucat sa se "topeasca" atunci are sanse foarte mari sa se regeneze perfect prin metoda asta si sa mergi inca 200k km cu el.

 

Mai exista si varianta sa-ti cumperi spray(costa cam 120 de lei) care se pulverizeaza prin senzorul de temperatura.

Unii zic ca merge.

 

 

PS: preturile sunt reale, am intrebat eu acum o luna pentru un amic(care merge cu masina infundata de atunci, sunt chiar curios cand o sa-i moara turbo din nou).

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

50 de euro sa-l dea jos, sa-l taie, sa elimine continutul si sa sudeze la loc si sa monteze evacuarea la loc?

 

Mi se pare un pret extrem de mic si m-as mira sa fie sudura facuta ca lumea la banii aia.

E vorba de o lucrare care dureaza destul de mult.

 

Probabil ala se pulverizeaza prin gaura de la sonda lambda, nu prin senzorul de temperatura.

 

O alta chestie interesanta este ca nu trebuie neaparat resoftata masina, poti anula doar DPF-ul, iar putea sa ramana standard.

Iar chestia asta costa foarte putin.

Link to comment
Share on other sites

Deci ca sa il dai jos trebuie sa il tai?? Pai si daca sa zicem ca faci asta la bmw (prin absurd) se apuca aia sa iti taie evacuarea? Nu se schimba pur si simplu ca orice alta piese normala? Adica fara sa se taie? Si aia de la bmw taie? :D
Link to comment
Share on other sites

Deci ca sa il dai jos trebuie sa il tai?? Pai si daca sa zicem ca faci asta la bmw (prin absurd) se apuca aia sa iti taie evacuarea? Nu se schimba pur si simplu ca orice alta piese normala? Adica fara sa se taie? Si aia de la bmw taie? :D

 

la bmw vine piesa noua, improvizatia asta presupune sa desfaca filtrul sa il sparga , il elimina efectiv , apoi inchide carcasa aia prin sudare si gata , ies gazele liber afara . Apoi se face o modificare in soft ca sa nu mai perceapa masina filtrul . Majoritatea si resofteaza masina , ca practic nu mai are ce sa se infunde , poate doar sa trosneasca turbina . Eu l-as scoate fara regrete , itp sa fim noi sanatosi inca se rezolva

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

50 de euro sa-l dea jos, sa-l taie, sa elimine continutul si sa sudeze la loc si sa monteze evacuarea la loc?

 

Mi se pare un pret extrem de mic si m-as mira sa fie sudura facuta ca lumea la banii aia.

E vorba de o lucrare care dureaza destul de mult.

 

 

Sursa este din 2 locuri.Nu vorbesc despre ce nu stiu dar nici nu-mi pot da cu parerea asupra calitatii daca nu am efectuat manevra niciodata.

 

Probabil ala se pulverizeaza prin gaura de la sonda lambda, nu prin senzorul de temperatura.

 

Se pulverizeaza pe unde zic eu.

Link

 

O alta chestie interesanta este ca nu trebuie neaparat resoftata masina, poti anula doar DPF-ul, iar putea sa ramana standard.

Iar chestia asta costa foarte putin.

 

Auleu, alta prostie debitata.

Intrebam tot forumul si pe toti care fac resoftarea de ce o fac sau te razgandesti?

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca ai inteles.

Nu e neaparata nevoie de resoftare, adica de chiptuning.

Normal ca trebuie anulat din soft, altfel nu mai poti circula normal cu masina, dar nu e adevarat ca trebuie sa faci neaparat chiptuning.

 

Am dat eu jos unui client cu E60 un DPF, iar George care face chiptuning i-a cerut 180 euro pentru anulare si chiptuning. Ei bine, Valymad i-a luat vreo 200 lei ca sa-i anuleze DPF-ul din soft si atat, fara resoftare a.k.a chiptuning.

Cu alte cuvinte, este adevarat ca multi profita de anularea DPF-ului pentru a face si o resoftare a.k.a chiptuning, dar nu este obligatoriu.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca ai inteles.

Nu e neaparata nevoie de resoftare, adica de chiptuning.

Normal ca trebuie anulat din soft, altfel nu mai poti circula normal cu masina, dar nu e adevarat ca trebuie sa faci neaparat chiptuning.

 

Am dat eu jos unui client cu E60 un DPF, iar George care face chiptuning i-a cerut 180 euro pentru anulare si chiptuning. Ei bine, Valymad i-a luat vreo 200 lei ca sa-i anuleze DPF-ul din soft si atat, fara resoftare a.k.a chiptuning.

 

Da, acum te-ai facut mai bine inteles.

Da, exista si varianta cand se anuleaza DPF din soft fara a modifica puterea motorului.

 

Pe de alta parte exista o chestie care multi nu o iau in considerare si nu stiu ce efecte are pe termen lung.

Este vorba de back-pressure-ul introdus de DPF care acum nu mai exista. Din punct de vedere cel putin teoretic turbina n-ar mai lucra in parametrii initiali. Totusi, n-am experienta in domeniu asa ca n-are rost sa precizez mai multe pentru ca nu cunosc.

 

Evident, cel mai bine ar fi sa se inlocuiasca DPF-ul.

Si daca veni vorba de inlocuit, sunt variante after-market de DPF mai rezonabile ca pret.

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

acel back-pressure de care turbina ar avea nevoie ca sa lucrezenin parametrii normali?

Sunt povesti nemuritoare.

Sunt multi care au facut aceasta modificare si functioneaza turbina fara probleme :thumbsup:

Edited by Kenbobo
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt povesti nemuritoare.

Sunt multi care au facut aceasta modificare si functioneaza turbina fara probleme :thumbsup:

 

Faptul ca merge si asa nu inseamna ca merge in parametrii ganditi la constructia automobilului.

Dupa cum am precizat n-am detalii si nici nu mi-am dat doctoratul in asa ceva.

 

Sunt oameni care au doar un rinichi si functioneaza f bine. Asta nu inseamna ca la batranete n-o sa fie efecte secundare.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu renunti la DPF. Mai intai incearca sa pornesti cateva cicluri de regenerare din soft poate ai norocul sa se desfunde. Putin cam ciudat sa se infunde la doar 144.000 de km dar cel mai probabil e ceva defect care previne declansarea automata a procesului de regenerare, termostate poate.
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Faptul ca merge si asa nu inseamna ca merge in parametrii ganditi la constructia automobilului.

Dupa cum am precizat n-am detalii si nici nu mi-am dat doctoratul in asa ceva.

 

Sunt oameni care au doar un rinichi si functioneaza f bine. Asta nu inseamna ca la batranete n-o sa fie efecte secundare.

DPF-ul este menit sa limiteze nivelul de poluare pe care masina il emite.

Eliminarea lui nu are cum sa duca la uzura in plus pentru motor sau alte componente.

Masina devine mai poluanta, cam asta e urmarea eliminarii DPF-ului.

Link to comment
Share on other sites

Mai poti scoate:

 

- senzorul prezenta pasager (se strica si iesi ieftin cu un montaj care costa vreo 4 RON)

- mai poti scoate ceva pe la EGR

- pompa auxiliara de apa (daca se strica -> nu te prinzi -> deci e inutila)

- spalatoare faruri (extrem de inutile - consumi lichid aiurea),

- diagnoza becuri (o scoti din programare si apoi poti pune ce bec vrei tu)

 

Interesant e ca unora toate aceste "tuninguri" li se par normale si logice. Apoi, pe topicele legate de masini sh se mira "cum sa anulezi functia X?", "cum sa dai km inapoi?", "cum sa manaresti masina?" etc. Desi, este aceiasi filosofie...

 

DPF-ul este un filtru scump. BMW il pune si l-a dimensionat pentru a acoperi intreaga durata medie de exploatare a unei masini. Cum aceasta durata este pe la 150-200k km, atat tine si DPF-ul.

 

In mod normal, el nu trebuie inlocuit. Foarte rar se intampla sa pice mai repede.

 

Cum multi considara masina de 150k km (cine stie cati reali) tipla, impecabila etc. sunt revoltati ca le pica DPF-ul dupa 30k km. Atunci normal, dam o gaura in el si anulam functia din soft. Minunat! :pinch:

 

Incearca macar sa-l cureti. Se poate da jos si se poate curata. Cat de cat. Macar nu lasi atatea particule in atmosfera pe care sa le luam in plamani aiurea...

 

Ideal ar fi sa pui unul nou. Costa cat 2 seturi de anvelope noi si te tine 150-200k km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.