Jump to content

e90 318D nu trage


reeves84

Recommended Posts

Salut,

 

De vreo 3 luni am un e90 318D. Masina a fost luata din Germania. Sincer sa fiu nu m-a dat pe spate cand am condus-o prima oara. Mi s-a parut ca trage cumva ok dar nimic spectaculos (in conditiile in care vreneam de pe un Golf 4 de 90 de cai ma cam asteptam sa rupa). Recent m-am intalnit cu un priente care are un 520 de 163 de cai, a dat si el o tura cu a mea si la cateva zile dupa m-a sunat si mi-a zis ca i s-a parut ca nu prea trage cum trebuie masina mea. A zis ca intre timp a mers cu un 118D de vreo 118-122 de cai, nu stiu exact, si ca i s-a parut ca seria 1 trage mai bine decat e90-ul meu. Azi am fost cu ea la o diagnoza si surpriza nici o eroare. O bujie arsa. Atat. Tipul care mi-a facut diagnoza a lucrat mult timp la reprezentata BMW si am mers un pic in probe (a condus el). La fel a zis si el ca parca e un pic cam lenesa dar ca nu poate sa isi dea seama care ar fi problema. A zis ca parca trage cumva prea liniar gen ca un benzinar, nu prea se simte cuplul de pe la 2500 in sus. Mi-a sugerat sa caut sa ma dau cu un alt e90 318D sa fac o comparatie ca poate ni se pare noua si asa trage el in mod normal.

 

Este cineva in Iasi cu un e90 318D (143cai) care ar vrea sa ne intalnim sa dam o tura cu a mea si una cu a lui sa facem o comparatie?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

sal,

 

acelasi lucru l-am simtit si eu prima data cu 318. ii place mai mult la turatie, si PD - ul de pe VW e mai violent in accelerare, nu e asa fin ca si BMW. plus tractiunea fata in loc de cea spate pare mai violenta. te smuceste.

 

totusi, mai exista niste explicatii. la mine masina a tras mult mai bine dupa vreo luna. poate masina ta a fost condusa "puturos" inainte, sau poate a stat ceva vreme la vanzare, etc.

motorul ar putea sa isi mai dea drumul. vezi si filtru de particule. daca e infundat trage mai greu masina.

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

Asta incerc sa fac dar s-ar parea ca nu e nimeni dispus in Iasi sa facem o mica plimbare :).

 

Daca nu-ti apare nici o eroare asta nu inseamna ca masina este-n parametrii normali. Prima data schimba filtrele si uleiul (asta daca nu ai facut-o deja) si vezi in ce stare se afla EGR-ul si furtunasele de vaccum. Daca nici dupa aceste verificari nu se schimba in bine atunci verifici debitmetrul, injectoarele etc.

Link to comment
Share on other sites

sal,

 

acelasi lucru l-am simtit si eu prima data cu 318. ii place mai mult la turatie, si PD - ul de pe VW e mai violent in accelerare, nu e asa fin ca si BMW. plus tractiunea fata in loc de cea spate pare mai violenta. te smuceste.

 

totusi, mai exista niste explicatii. la mine masina a tras mult mai bine dupa vreo luna. poate masina ta a fost condusa "puturos" inainte, sau poate a stat ceva vreme la vanzare, etc.

motorul ar putea sa isi mai dea drumul. vezi si filtru de particule. daca e infundat trage mai greu masina.

 

bafta

 

e mai violent in accelerare in primele 2 trepte dupa are trepte foarte lungi care nu iti aduc decat economie de combustibil, cred ca un dyno te ajuta daca chiar ai dubii

Link to comment
Share on other sites

Ieri la diagnoza mi-a citit doar erorile. Am intrebat daca nu se pot verifica anumiti parametri, gen daca debitmetrul functioneaza ok. Mi-a raspuns ca daca candva a fost o problema, daca o anumita componenta care trebuie sa aiba o valoare intre x si y intra sub x sau trece peste y atunci automat se inregistreaza o eroare. Eu stiu de la Golf cand faceam diagnoza statea omuletul cu laptopul in brate, pornea motorul si accelera si verifica in timp real ce valori dadea debitmetrul. Nu pot sa cred ca la BMW nu se poate face la fel. Ma poate ajuta cineva cu o diagnoza amanuntita in Iasi sau eventula in Bucuresti (ajung peste vreo 2 saptamani)

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta nu este absolut nicio problema cu masina ta . e un motor facut sa consume putin, nu sa te bage-n scaun. Am 118d cu acelasi N47 si conduc in mod frecvent si un Passat B6 2.0tdi 140 cp ..Mereu am senzatia ca in viteza a doua si a treia passat-ul trage usor mai bine desi e o masina mai grea.

Avand in vedere ca oricum 318d e o masina mai grea decat 118d cu minim 150 kg imi pot imagina senzatia :) Cred ca masina ta functioneaza in parametri normali. Nu ai decat sa ii faci tot felul de investigatii dar parerea mea este ca pierzi timp si bani aiurea.. Mai bine bucura-te de consum si obisnuieste-te :)

Edited by bobyV
Link to comment
Share on other sites

Foarte important de stiut cati km are masina.

Adica multi colegi iti zic ca e normal, ca e common rail, ca e grea... Insa daca masina are km multi (ex.300k) e normal sa fi pierdut ceva din compresie, la fel daca masina e incaltata cu jante mari si grele, demarajul este mai greoi.

Un lucru important este si consumul, in ideea ca daca masina nu mai are compresie buna iti va consuma mai mult decat normal.

Ce viteza prinde, atinge 200?

Edited by Cristi_S
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.