Jump to content

Explicatie


Criss88

Recommended Posts

Criss ai m-ai rezolvat ceva? Am si eu aceiasi problema numai ca la mine face "figuri" foarte rar, am pus-o pe tester acum o saptamana nu a iesit nimic. Spune si noua daca ai rezolvat.

 

Nimic man,chiar nimic nu am facut. Nu mi s-a mai intamplat pana acum,nu stiu,face cand te astepti mai putin.. Sa-mi rezolv problemele actuale si apoi o sa incerc sa aflu si o cauza

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Problem solved with new software! Everything is just like you said. I noticed that my car now runs much smoother, acceleration in low and high rpm's is much better than before.

 

Thanks Viktor!

 

 

 

 

 

 

Yes it's fine, the problem never happened ever since. I cannot tell you anything specific about the SW update, I'm not a BMW specialist, nor work there. Just take it to a dealership and tell them that they should refresh the engine management SW to the latest version. It does cost money of course, was around 65 EUR for me in Hungary. But I would say it's absolutely worth it... I don't think it's very healthy for your engine to go through what you see in the video.

 

Aceeasi problema avea si masina mea: cand acul de la temperatura era aproximativ pe mijlocul zonei albastre nu pornea la prima cheie. Am fost la AB si am facut update de software - duarata 2 ore, pret aprox 120 ron. De atunci a pornit mereu din prima.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am si eu aceeasi problema numai ca nu conteaza pozitia acului, si dimineata nu am probleme cu pornirea doar dupa ce merg cu ea, o opresc, o las sa stea umpic apoi nu mai vrea...ma gandesc sa fie ceva la senzorul de temperatura?am inteles ca au nu stiu ce fel de sistem care nu te lasa sa mai pornesti motorul daca depaseste o anumita temperatura!? a-ti incercat vreunul dintre voi sa inlocuiasca senzorul de la axul cu came?
Link to comment
Share on other sites

Salut. De ceva vreme ma confrunt cu o problema ce incepe sa devina enervanta. Mai precis,pornirea se face destul de greu,uneori chiar din a 3-a incercare,cum a fost si aseara cand trebuia sa plec de la munca. Nu stiu de ce anume se intampla,dar sunt curios sa aflu cam ce solutii as avea pentru asta. Mai exact,motorul porneste,nu se tureaza,nu merge sa apas acceleratia,este sub 500 rpm si da sa se inece,iar apoi moare. Vreo idee despre chestia asta? Atasez si un video de am reusit sa-l fac aseara pe la a 2-a sau a 3-a incercare.

 

 

 

Senzor volanta ...

 

L-am schimbat si eu de 2 ori (original) este greu si trebuie sa demontezi galeria de admisie (ai nevoie de acces si pe jos)

 

Intr-un final nu o sa mai porneasca deloc si te lasa in drum.

 

Evident acelasi motor si la mine :)

Link to comment
Share on other sites

bernek iti facea exact cum e in video colegului de mai sus? dar iti aparea ceva pe diagnoza? uite in cazul meu cred ca a trecut o luna si nu a mai facut deloc...adica sunt curios daca incepe sa faca din ce in ce mai rau sau deodata ma lasa in drum....
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
A reusit careva sa-i dea de cap? Eu nici pana acum nu am reusit sa rezolv problema asta desi am desfacut motorul pana la bloc si reansamblat dar degeaba. Inca mai face treaba asta cand si cand. Am ajuns sa o pornesc cu piciorul pe ambreiaj ca sa am mai multe sanse sa pornesc.. Am observat ca daca pornesc cu ambreiajul calcat,am mai multe sanse sa`mi porneasca motorul normal decat daca pornesc fara ambreiaj. Am schimbat si siguranta aia de la debitmetru sau cum ii spune la piesa aia,am pus Bosch dar degeaba
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A reusit careva sa-i dea de cap? Eu nici pana acum nu am reusit sa rezolv problema asta desi am desfacut motorul pana la bloc si reansamblat dar degeaba. Inca mai face treaba asta cand si cand. Am ajuns sa o pornesc cu piciorul pe ambreiaj ca sa am mai multe sanse sa pornesc.. Am observat ca daca pornesc cu ambreiajul calcat,am mai multe sanse sa`mi porneasca motorul normal decat daca pornesc fara ambreiaj. Am schimbat si siguranta aia de la debitmetru sau cum ii spune la piesa aia,am pus Bosch dar degeaba

 

 

daca face la fel ca in video-ul postat mai sus, dupa parerea mea este clar debitmetru, dar innainte de a-l schimba scoate furtunul si vezi daca este vreo diferenta sau nu

Link to comment
Share on other sites

@George, update la ce,la soft? Se face? Pai problema mea nu e de 120 lei,doar de as stii ce are.. O sa fac si chestia asta daca e o solutie posibila. Una peste alta,am schimbat bujiile si o bobina si la prima cheie,iar a facut treaba asta :)) . Ce sa mai,deci elimin si chestia asta,inainte credeam ca poate face de la bujii dar acum vad ca nu e asa.

 

@VeGe , admisia stiu sigur ca a fost verificata si nu sunt probleme,de furtune mi`au zis aia la care am fost de au desfacut motorul ca nu sunt sparte sau ceva de genul,iar regulatorul de relanti nu stiu..

Edited by Criss88
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.