Jump to content

atentionare BMW e36 e46


mihai vigariu

Recommended Posts

Am tot citit pe diferite forumuri cum ba unu ba altu au patit sa li se rupa conectorii de pe motor de la sistemul de racire. Imi pusesem si eu in plan sa-i schimb dar fiind ceva de munca am schimbat alte piese, pompa de apa radiator etc, pana cand m-am trezit in mers ca-mi intra temperatura la motor pe rosu. Cauza a fost cotul din spatele motorului, s-a rupt gura de care era prins un furtun c emergea undeva la robinetii de la clima.

Schimbasem cu ceva timp ianite radiatorul pt ca vrand sa desfac furtunul cel mare de sus, m-am trezit cu furtunul in mana si cu tot cu gura de la radiator.

Sa nu o mai lungesc, cei care au masini mai vechi de 10 ani, ar face bine sa schimbe toticonectorii de la sistemul de racire deoarece ii distruge caldura si va pot lasa in drum oricand. Nu sunt scumpi , poate doar radiatorul sa fie ceva mai mult insa, daca distruge garnitura de chiloasa e mult mai mare deranju. Acelasi lucru si pentru termostat, insa de obicei asta cu greu rezista 10 ani fara sa fie schimbat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am patit-o si eu acum vreo 1 luna si ceva....am ramas exact in drum cu pisica...imi picase apr tot lichidul de racire, crestea temperatura, nu puteam sa mai merg 1 metru. am lasat-o cateva ore bune pe dreapta la 100 de metri de la semafoare(am avut si noroc,ca nu au ridicat-o) apoi am completat cativa litri, 4 mai exact. sa ajung acasa....pe drum, dare de apa ....cand am ajuns acasa, am observat ca problema vine de la cotul din spatele motorului., la mine era rupt exact 'filetul'acela care se inmbina cu furtunul, ramasese bucata din cot in furtun, cam complicata schimbarea acestuia...spre ghionionul meu, mecanicasul meu, mi-a montat cotul cel nou, cu o-ringul cel vechi, pt ca ,cu ringul cel nou, nu intra....ghinion...dar chiar nu intra. acuma pierd antigel pe la o-ringul aceala, desi a bagat gasket. asta e.
Link to comment
Share on other sites

De acord cu tot ce ai zis dar care e rolul cracului bagat in compartimentul motor?

 

:)), cand am montat cotul c el nou, trebuie presat destul de puternic sa intre garnitura, si nu a existat punct de sprijin mai bun.

 

am patit-o si eu acum vreo 1 luna si ceva....am ramas exact in drum cu pisica...imi picase apr tot lichidul de racire, crestea temperatura, nu puteam sa mai merg 1 metru. am lasat-o cateva ore bune pe dreapta la 100 de metri de la semafoare(am avut si noroc,ca nu au ridicat-o) apoi am completat cativa litri, 4 mai exact. sa ajung acasa....pe drum, dare de apa ....cand am ajuns acasa, am observat ca problema vine de la cotul din spatele motorului., la mine era rupt exact 'filetul'acela care se inmbina cu furtunul, ramasese bucata din cot in furtun, cam complicata schimbarea acestuia...spre ghionionul meu, mecanicasul meu, mi-a montat cotul cel nou, cu o-ringul cel vechi, pt ca ,cu ringul cel nou, nu intra....ghinion...dar chiar nu intra. acuma pierd antigel pe la o-ringul aceala, desi a bagat gasket. asta e.

mie mi s-a intamplat la 1000 de km de casa, noroc ca exact cum ti s-a rupt si tie s-a rupt si la mine si a mai ramas un cm jumate de tub pe care am fortat furtunul si am strans cu colierul. Asa am venit acasa.

Daca observi in prima poza, la cotul lateral s-a rupt gura ce intra in motor, acelasi lucru s-a intamplat si la cel din spate, si a ramas in motor, atat gura cat si garnitura. A trebuit cu ceva efort sa le scot de acolo. garnitura a iesit usor desi se copsese si se lipise d emotor, iar restul din capatul cotului a iesit mai greu. Mi-e mi-a intrat destul de greu acolo in spate, am impins doi oameni pe rand ca ne amortisera mainile, iar cand a intrat pe jumate am strans cu suruburile si acum nu am nici o scurgere.

Link to comment
Share on other sites

eu am avut noroc, ca nu mi-a ramas nici-o bucata de plastic in motor, ...si la fel si la mine, am incercat mai multi sa bagam cotul la loc., inclusiv si eu..am pus si vaselina , si nimic....e aiurea rau pus acolo....referitor la atentionarea ta, chiar trebuie loata in serios, si eu m-am temut de aceasta probleme inainte, si uite am patit-o...
Link to comment
Share on other sites

eu am avut noroc, ca nu mi-a ramas nici-o bucata de plastic in motor, ...si la fel si la mine, am incercat mai multi sa bagam cotul la loc., inclusiv si eu..am pus si vaselina , si nimic....e aiurea rau pus acolo....referitor la atentionarea ta, chiar trebuie loata in serios, si eu m-am temut de aceasta probleme inainte, si uite am patit-o...

 

 

eu garantez oricui are coturile originale ca la cel mai mic stres acestea cedeaza, cl putin la cotul scurt din fata nu trebuie decat sa prinda de furtun si sa miste putin stanga dreapta si o sa ramana cu el in mana.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.