Jump to content

inundatii, si motor


bmw3er

Recommended Posts

va salut!,....deschid si eu acest topic in speranta ca cineva priceput,sau patit sa-mi dea si mie mai multe detalii, si altor cititori despre ce se poate intampla atunci cand treci printr-o balta mare.

 

azi, cateva strazi inundate..baltile de 1 m + ....un prieten a ramas, cu un s klase, direct in balta.

s-a oprit motorul, si nu a mai pornit. s320 cdi 2007, printre care si alte cateva masini.

din ce cauza, si ce efecte apar?...

 

alta intrebare, masinile astea mai dotate si mai noi, sunt prevazute cu sensori care opresc motorul inainte ca apa sa ajunga in motor?

Link to comment
Share on other sites

in tulcea se intampla asta la fiecare ploaie mai zdravana, centrul se inunda non stop(tulcea epe 7 dealuri si tot se scurge in centru), si astia au mare experienta pe aici cu apa..( se intampla de 3-4 ori pe an minim...)

Sunt 2 aspecte.. daca nu a mers cu ea prin apa...atunci interiorul si partea electrica e varza.

Singura sansa sa salvezi ceva si sa scapi cu pagube minime din treaba asta e sa astepti pana se retrage apa, sa poti deschide portierele, sa nu fi pus contactul de loc, deconectat bateria cat se poate de repede, si luata direct pe platforma, si cu bulan, dupa ce demontezi interiorul, o usuci bine si cureti toate mufele.. sa o salvezi cu damage minim, poate ceva module arse, nu toate...

 

Daca a mers cu ea si a ajuns apa in admisie, lucrurile se complica.. si dpdv electric si motorul trebuie desfacut si vazut ce a mai ramas din el...

Modele mai vechi, gen e34 e39 i daca au chederele in regula, in general sunt etanse si nu intra apa in ele, decat foarte putin ( de exemplu e34 meu a fost in apa cam pana la nivelul geamului de la sofer, nu aveam nici macar mocheta umeda )

Am asteptat sa se retraga apa, am scos cutia de la filtru de aer ( priza de aer e jos in bara) am uscat-o, am inlocuit filtrul(partea de jos a filtrului fleoscaia), am dat cheie si am plecat... dar eu am avut noroc, jumate din parcarea aia a plecat pe platforma, si multi din cauza ca desteptii asta faceau, inca nu se retrasese apa deschideau portierele, incercau sa dea cheie, bateria murea in cateva secunde de n-spe scurturi si sanatate..

Masina de la firma, o panarama de mitsubishi diesel de 10 ani, era plina de apa, undeva pana la volan aproape,luata pe platforma, demontat interior, lasata la uscat vreo saptamana, curata mufe, contacte namol etc.. a pornit, maine o scoatem din service, mai sta la verificat...

Deci cum ai bulan, si foare important cum ai actionat ....

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.