Jump to content

Myx 5 BMW 520 dA


Myx

Recommended Posts

Banuiesc ca nu aveau o aparatura foarte avansata.

 

Distantierele nu influenteaza geometria.

 

Insa daca pui alt tip de amortizor sigur trebuie facuta geometria.

 

Doar atunci cand pui amortizoare identice si se prinde flansa de oala exact in aceeasi pozitie nu va fi nevoie de geometrie. E fezabil daca mecanicul e atent la urmele lasate de piulite pe oala.

Acum nu stiu daca inainte aveam geometria buna. Dar dupa ce am schimbat complet suspensia (arcuri+amortizoare) am mers s-o reglez preventiv si era in parametri.

 

Nu stiu cat e de avansata aparatura, dar dupa inlocuirea capatului de bara saptamana trecuta, am fost la ei sa-mi refaca geometria. Au reglat bine unghiurile, dar la insistentele mele au reglat doar din dreapta (unde schimbasem capatul de bara) sa nu se modifice pozitia volanului (inainte volanul statea drept).

M-au atentionat ca aparent volanul sta mai in stanga. N-am crezut. Am mers in proba si aveau dreptate.

M-am intors, am pus pe stand, ei nici nu s-au mai uitat la volan, n-au mai intins aparatele si au reglat/dereglat la ochi in mod egal stanga si dreapta. Probabil au memorat pozitia volanului si au zis ca ajunge.

Cand am iesit in proba, surpriza: volanul statea perfect drept.

Deci nu pun la indoiala calitatea lucrarii lor.

 

Scuze Myx de offtopic. :)

Deci in principiu diferenta fata-spate cu Eibach e cam de 3mm la E60.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cam la fel a fost si inainte, doar ca precis n-a parcat pe suprafata perfect plana si orizontala si iese diferenta in poze.

 

Eu am masurat acum pe stand ca era suprafata perfect plana si aveam 64 (sau 65) fata/spate cu suspensie MSport.

O sa adaug niste inele de 2-3mm sub arcurile spate.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Eu am 64 fata cu 66 spate ... amortizoarele originale 206.000km

cand ajungi la 63 pe fata e clar ca e dus amortizor chiar daca nu prezinta semne vizibile , ai sa vezi diferenta cand schimbi . a coborat la 64 acum pe fata ,probabil pana am mers ceva cu amortizoarele noi :thumbsup: E lipita de sosea si poate e placebo dar si franarea e imbunatatita sau reactia masinii , probabil balans si alte detalii de gen .E plana suprafata acolo am verificat la ochi si prin alte parti , pozitia e ok acum inainte era cazuta in bot putin ;P

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Masina e superba si arata la fel de bine si in interior :) E masina de urmarit si de cumparat excl.png.

Myx, poti face un before&after, te rog, cu distantierele, din pozitii asemanatoare? Vreau sa imi comand si eu, dar nu ma pot decide intre 10 si 15mm. Poate gasesc undeva ambele variante la vanzare si le pot proba inainte de cumparare.

Link to comment
Share on other sites

Masina e superba si arata la fel de bine si in interior :) E masina de urmarit si de cumparat excl.png.

Myx, poti face un before&after, te rog, cu distantierele, din pozitii asemanatoare? Vreau sa imi comand si eu, dar nu ma pot decide intre 10 si 15mm. Poate gasesc undeva ambele variante la vanzare si le pot proba inainte de cumparare.

maine rezolv pt ca le-am returnat urmand sa primesc altele , am avut o mica situatie tampita cu ele pt ca mi-a trimis distantiere pt butuc 74,1 cum e clasic la E60 , marea diferenta e ca la mine am 72,6 din simplul motiv ca toate motorizarile 2.0 au asa , se pare ca nici vanzatorul nu stia pt ca la el au cerut distantiere cei cu motoare minim 2,5 . CA urmare nu se aseza corect nici pe butuc nici pe janta .M-am oprit la MHS si m-am lamurit ca nu gaseam explicatia , tot ma stresa vanzator ca as avea butuc schimbat . Deci luati in calcul acest aspect cand comandati distantiere . 74.1 motorizari de la 2,5 in sus . Valabil si la E90. Diferenta de dimensiune vine de la frane care fctie de motorizare sunt mai mari sau mai mici .

Edited by Myx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

se rezolva mult mai simplu cu niste inele de centrare foarte ieftine.... Personal consider mai util sa le folosesti cu inele pentru ca le poti folosii respectiv vinde ulterior atat pe 72.6 cat si pe 74.1 :thumbsup:

oricum inelele/ghidajul acela de la flanse are rol numai in centrarea corecta a rotii (sa nu apara vibratii), toata forta cade in prezoane

 

PS: din cate stiu doar E39 (toate modelele) sau cum zici tu E60 peste 2.5 au 74.1 (ca sa generalizam, seria 5), poate ne lumineaza cineva cu 330

Edited by sm3agol
Link to comment
Share on other sites

El are jante cu butuc de 72.6 iar distantierele au butuc de 74.1 , nu ai cum sa reduci dimensiunea butucului ....

 

Invers, intr-adevar merge: jante de 74.1 + inel pe butuc de 72.6 ;)

 

 

PS: Si eu stiu ca toate E60-urile au butuc de 72.6 ;)

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

esti sigur Myx ? Eu am cautat si pe net si la specificatiile jantelor care se pun pe motorizarile mai mari si toate au CB de 72.6

din cate stiu 74.1 s-a pus doar la e39

si pe site la FK , E60 apare cu 74,1 de asta nici nu mi-am pus problema ca e altfel , in realitate m-am lovit de 72,6 si explicatia de mai sus . Si totusi chiar daca il faceam sa stea pe butuc cumva cu inel etc , conul distantierului nu intra pe janta , practic diferenta de cativa mm , ampus cateva poze ca sa vedeti exact problema . Daca iei inel fara centrare interioara , ext atunci toata roata sta in prezoane exclusiv si nu e bine , daca inelele turnate isi fac treaba corect greutatea e distribuita si pe butuc si asta e scopul lor , lasand la o parte vibratii care pot aparea .

 

http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_40butuc18_zpstjtpspxy.jpg

 

http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4025_zpsvwdae8mb.jpg

Link to comment
Share on other sites

10 mm au facut trucul , nu loveste nimic nicaieri ,multumit de alegere , am optat pt antifurturi Fk in spate si am rezolvat si problema asta

 

http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4123_zpswhocmgxq.jpg

 

http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4119_zpszzol0ek0.jpg

 

http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4118_zpscfmsrcm3.jpg

 

http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4117_zpsa9zbwrd9.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.