Jump to content

Myx 5 BMW 520 dA


Myx

Recommended Posts

Nu e vorba ca toata lumea e cinstita, insa pe principiul asta arunci si gunoaie pe strada ca arunca toti? E gresita abordarea ta, dar da, merge si fara dpf ca taie aia padurile. :))

 

 

poate omuletul se referea la faptul ca daca n-ar mai taia aia padurile ci din contra le-ar planta, scosul dpf-urilor la toate masinile din romania ar fi ca o picatura in ocean.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ceva de genu...voi chiar credeti ca asa de mult le pasa lor de natura de monteaza dpf pe masina? Asta e motivul cu adevarat? Chiar credeti ca poate sa faca atat de mult bine masinii? Au fost discutii multe pe subiectul asta si chiar nu cred ca are rost sa deschidem iar subiectul, mai ales pe thread-ul lui Myx de prezentare...fiecare cu ce il doare pana la urma!

 

Nu arunc gunoaie pe strada desi cred ca sunt multi care au dpf on pe masina si o fac ;) daca ma intelegi...

Edited by ckh
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Legat de poluare dupa ce scoti DPF-ul, ai fost sa vezi un test de noxe cu DPF activ si cu el scos? ai fi surprins de rezultat ;)

 

Noxele ies exact la fel, cu sau fara DPF, DPF-ul modifica opacitatea gazelor, nu noxele. Noxele sunt date de catalizator, asa ca, cu DPF scos poluezi exact la fel ca unul cu el activ ;)

 

Ori nu stii ce face DPF-ul, ori il incurci cu catalizatorul.

 

 

PS: Exemplu concret: am fost cu un prieten cu un 320d e90 la RAR, masina proaspat adusa din DE cu filtru infundat. A scos filtrul fizic si din soft, dupa care a mers la RAR pt identificare, stabilirea noxelor pt taxa, etc. A trecut fara nici o problema, a scos exact cat era trecut pe brief :) (defapt cu vreo 2-3g mai putin).

Edited by Kenbobo
  • Like 7
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mereu mi-au placut persoanele care vorbesc in necunostinta de cauza, din ce in ce mai multe persoane incep sa intre pe BMWClub in ultima perioada si sa dezinformeze.

 

Kenbobo a pus punctul pe i si chiar nu mai am ce discuta pe subiectul asta, informati-va dupa postati sau intrati in discutii de genu pentru ca e pacat sa vorbim doar ca sa treaca ziua.

 

Inainte sa vorbesti despre ceva trebuie sa intelegi rolul si cum functioneaza acel ceva...ti-a explicat perfect Kenbobo mai sus.

  • Downvote 9
Link to comment
Share on other sites

1472726787[/url]' post='2362485']

Mereu mi-au placut persoanele care vorbesc in necunostinta de cauza, din ce in ce mai multe persoane incep sa intre pe BMWClub in ultima perioada si sa dezinformeze.

 

Kenbobo a pus punctul pe i si chiar nu mai am ce discuta pe subiectul asta, informati-va dupa postati sau intrati in discutii de genu pentru ca e pacat sa vorbim doar ca sa treaca ziua.

 

Inainte sa vorbesti despre ceva trebuie sa intelegi rolul si cum functioneaza acel ceva...ti-a explicat perfect Kenbobo mai sus.

 

Sa inteleg ca tu habar n-ai ce face un filtru de particule. Emisiile de Co2 sau noxele cum le ziceti voi expertii autointitulati, nu au legatura cu dpf ul. Dupa cum ii spune si numele, el impiedica particulele sa fie inhalate de experti ca voi ajungand de cele mai multe ori la reținerea a 85% din particulele nocive. Practic filtreaza particulele extrem de mici de pânĂŁ la 0.01 μm. Evident ca daca mergi la rar Co2 ul o sa iasa in parametrii daca masina are catalizatorul/catalizatoarele functionale. Nu de alta insa masina poate avea 2 catalizatoare de oxidare, primar si secundar.

Noroc cu voi ca informati forumul si opinati in calitate de ingineri banuiesc? Asa ca scoateti nene dpf urile si respiram curat asa-i? Ca daca nu se vad, particulele alea n-au cum sa faca rau da-le incolo :))

  • Like 9
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

la 74 de pagini nu se mai pune problema ca devine greu de urmarit topicul, ca deja e...se pune problema sa fie si mai multe pagini, deci nu e offtopic, e o paranteza asa putin mai detaliata, stati linistiti ca se stinge acus discutia poluarii mediului inconjurator cu oxizi de azot sau cu alti compusi. Edited by aranza
Link to comment
Share on other sites

Cate discutii :))) a fost o decizie financiara recunosc , nu am considerat ca merita sa platesc un dpf nici nou nici sh . Resoftarea in sine Nu e obligatorie pt ca masina tragea fff bine cu dpf scos , practic era total diferita , dar am vrut sa incerc si nu regret , nu trag de masina nu am unde , la drum lung se simte rezerva de putere si acolo poti sa te joci . Responsabil normal ca fizica are limite :) . Consum scazut sau nu chiar nu ma int . Imi place masina , are prestanta , arata bine, o mai pastrez ;) ca tot primesc cereri prin pm legate de pret. App schimb ulei azi , filtre si intra la revopsit o usa pt zgarieturi facute de un biciclist prost si apoi polishul de anul asta . Edited by Myx
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ma cavaliere, particulele alea de 0.01 de le retine dpf-ul, ce elemente din tabelul lui Mendeleev sunt, sau cu ce aparat se pot masura de zici ca la rar nu? ca vreau sa merg sa fac un test cu filtrul on si unul cu filtrul off, sa vad diferenta.

In general particule de carbon. Care da, polueaza. Iar unitatea aia de masura se numeste micrometru, micron mai popular...

Link to comment
Share on other sites

ma cavaliere, particulele alea de 0.01 de le retine dpf-ul, ce elemente din tabelul lui Mendeleev sunt, sau cu ce aparat se pot masura de zici ca la rar nu? ca vreau sa merg sa fac un test cu filtrul on si unul cu filtrul off, sa vad diferenta.

 

Mai exact grupa a IV din tabelul lui Mendeleev, carbon.

Daca vrei sa faci testul...da DPF jos si pune pe teava de esapament un tricou alb de bumbac. Dai talpa...si ai sa vezi atunci acele particule. Rolul DPF_ului este sa retina acele particule, iar cand se umple sa le arda ( atunci se intampla regenerarea ).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Salut Myx!

M47 e motorul?Am inteles ca la N47 nu mai e problema cu clapetele?

Ce putere ai in cp si nm dupa resoftare?EU am N47 E5 de 2009 si daca am clima pornita si vreau sa plec tare de pe loc trebuie sa-i dau tare in acceleratie altfel da sa plece si pur si simplu moare motorul sau te infunda si dupa pleaca tare, chiar si fara clima ca sa plece de pe loc mai tare trebuie sa accelerezi destul de bine 2500+.

a 2-a trage ok, a 3-a parca ar merge putin mai tare, iar a 4-a a 5-a a 6-a nu prea imi place deloc cum trage, nu prea poti sa te bazezi rapid din scurt cu clima on pe la 120 km/h. Comparand cu Golful 5 resoftat pe la 400 NM care l-am avut.. e o diferenta destul de mare desi nu ar trebui (acum am Power Red 163 cp).

O sa trebuiasca sa schimb distributia anul viitor si m-as fi gandit la un soft 215-220 cp, dar nu stiu ce sa fac cu dpf-ul, la volkswagen nu era asa sensibil chiar nu avea nimic dupa resoftare, dar la astea din ce am citit imediat se infunda si de aia mai mai bine il dai jos.

 

 

Cred ca daca as merge cu o masina resoftata ca a ta sau a lui C O S M I N sigur m-as decide sa-i fac soft.

 

Am incercat sa-l intreb si eu ceva pe omul asta si ati sarit voi cu discutiile fara sens si care pe el si pe mine nu ma intereseaza.

 

Deci myx? sunt sigur ca este o diferenta enorma intre 177 si 210-220 cp sau intre 350 NM si 420-440 N...Pentru ca stiu ce inseamna o resoftare de 30 cp la o masina si orice masina ar fi o schimba total, dar vroiam sa aud ce spune myx.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Parisul e plin de poluare tocmai ca francezii au cumparat in nestire diesel ca de ...consuma putin. De ce dracu au bagat legea locala ca masinile mai vechi de 2010 nu o sa mai aiba voie sa circule? Pai era plin de masini diesel fara DPF, multe cred ca doar diesel si se duce dracu turistul in alta parte si uita de turnu Eiffel si gradinile Versailles din cauza poluarii.Care dintre voi vreti sa mergeti in excursie la BeiJing sa stati cu masca pe figura si sa faceti poze?

Si filtrul ala numit DPF are rolul lui.....daca motorul este ok si filtrul este in regula esapamentul este alb frate ......alb ,alb.

Sau poate voi le-ati luat cu el negru si ati crezut ca asa o fi normal.

 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Deci myx? sunt sigur ca este o diferenta enorma intre 177 si 210-220 cp sau intre 350 NM si 420-440 N...Pentru ca stiu ce inseamna o resoftare de 30 cp la o masina si orice masina ar fi o schimba total, dar vroiam sa aud ce spune myx.

Merita resoftare , masina trage mult mai bine . Nu e o dif de la cer la pamant dar clar se simte . Daca nu scoti dpf il va infunda mai repede , dpmdv merg amandoua sau daca e filtrul bun incerci si asa dar eu nu m-as complica .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca iti moare motorul cand vrei sa pleci de pe loc mai rapid verifica sa nu ai si alte probleme, fa o diagnoza :) (dar nu cred ca e de discutat aici).

 

Am mers cu N47 remapat si e diferenta foarte mare dar si stock se misca bine si pornea rapid de pe loc.

 

Depinde...sunt momente cand accelerezi crezi ca pleaca tare de pe loc si deoadata se infunda sau moare motorul si dupa te baga in scaun. Asta se intampla cu A/C daca nu i dai bine de tot acceleratie destul de des.Nu e o problema..o simt pur si simplu e grea si ca sa pleci cum vrei trebuie sa-i dai blana.

O problema de genul aveam la fostul Golf 5, cand schimbam treapta chiar si 1-2 in turatie blana , intai te infunda 1 secunda si dupa accelera, era un moment intarziat intre viteze...mi-au zis multi ca nu stiu eu sa schimb si cand am dat masina exact acelasi lucru, ei dupa resoftare... cand dadeam din a 2-a a 3-a pai te baga ca la benzinara in scaun (resoft de la 140 cp la 175 cp).La bmw insa imi place ca in blana cand schimbi viteza te baga direct in scaun cum o schimbi.

Link to comment
Share on other sites

la aia e de la scutere...

 

China se luptă cu această problemă de zeci de ani de zile, ca urmare a industrializării rapide, care a început în anii 1950.

 

Am impresia ca mai sus se face confuzie intre noxele CO si emisiile CO2 Nu, nu poluezi exact la fel cu un DPF si cu un DPF OF. Ala la RAR a verificat emisiile de CO2 si nu noxele.

 

tu chiar crezi ce spui? mergi la rar si intreaba daca pot sau nu masura co, si o sa ai o mare surpriza cand o sa iti spuna ca se masoara la fiecare masina by default. si monoxidul si dioxidul se masoara, daca nu iti apare tie pe carte asta nu inseamna ca nu se masoara. ce nu pot masura la rar sunt nox, oxizii de azot. pt masuratorile nox le trebuie un accesoriu in plus atasat aparatului de masura, accesoriu ce zic ei ca e optional, si ... oricum, tot ce tine de carbon se masoara, intrebati la rar si o sa va convingeti. si inca ceva: filtrul de particule retine doar cenusa si compusi ai carbonului, de reducerea nox se ocupa alte componente ale motorului(egr, catalizator). deci cum puteti spune ca la rar nu pot sesiza prin masuratori emisiile crescute ale unei masini fara dpf?

Edited by aranza
Link to comment
Share on other sites

sunt momente cand accelerezi crezi ca pleaca tare de pe loc si deoadata se infunda sau moare motorul si dupa te baga in scaun. Asta se intampla cu A/C daca nu i dai bine de tot acceleratie destul de des.Nu e o problema..o simt pur si simplu e grea si ca sa pleci cum vrei trebuie sa-i dai blana.

Mie asta mi se intampla cu softul DDE vechi, ce era pe masina din fabrica si mai ales cand erau peste 30 de grade afara. Dupa update de soft, motorul a devenit de nerecunoscut. Iar dupa remap nici atat.

Link to comment
Share on other sites

Cosmin masina mea este fabricatie 01/12/2008 Euro 5, din ce am vazut mi-a aratat cineva cu INPA, cred, toate modulele nu are niciunul update facut, eu am softul de power reduction de la 177 la 163cp. Tu crezi ca as putea sa-i fac update la DDE chiar pe acest soft de 163cp si ar ramane 163p sau s-ar schimba in 177cp? M-am gandit ca daca i maresc puterea i dau direct remapare in 210-220 cp, nu are rost sa ma incurc de la 163cp la 177cp, dar sincer nici nu ma lamurit cineva sa-mi zica clar sau sa ma faca sa schimb la 177cp. M-am gandit ca daca masina a mers pana acum cu softul asta fara probleme de ce sa-i mai schimb eu "putin" puterea si dupa sa dau vina pe softul nou de 177cp daca imi pica ceva.

 

La reprezentanta cand zic aia ca iti fac update la toata masina, toate modulele, se refera si la update-ul de DDE care zici si tu?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.