Jump to content

Myx 5 BMW 520 dA


Myx

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

211k schimb releu alternator OE ca se pare ca nu are nimeni pe producator valeo , pun o poza cu cel vechi , nu stiam ca are si carbunii in el , in caz meu erau la minim , in poza in partea rotunda . la cel nou carbunii ies pana la jumatate , asta e problema lor la 5-6 ani ating uzura maxima si se schimba cu tot cu releu

post-3467-0-85156400-1414412727_thumb.jpg

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

poti sa schimbi doar carbunii, se curata cauciucul ala din spatele relului , se dezlipesc carbunii vechi si se pun cei noi, carbunii se iau din catalog pe dimensiuni

 

tot la 210k am patit la fel cu 2 masini diferite, deci carbunii duc maxim 200k :pardon:

 

Nu stiu de asta , daca vrea cineva sa incerce sa repare pot sa donez modulul vechi .

Link to comment
Share on other sites

Asa am facut si eu la 200000 km am dat jos alternatorul si am inlocuit carbunii :thumbsup:

practic nu poti sa stii daca releul e ok dar presupun ca sunt costuri minore oricum la carbuni pt o incercare. Nu stiu ce inseamna dpdv al releului overvoltage ca la mine asta zapacea modulele . Tensiuni de peste 17 V la turatii mai mari sau uneori la ralanti

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

practic nu poti sa stii daca releul e ok dar presupun ca sunt costuri minore oricum la carbuni pt o incercare. Nu stiu ce inseamna dpdv al releului overvoltage ca la mine asta zapacea modulele . Tensiuni de peste 17 V la turatii mai mari sau uneori la ralanti

 

din cauza carbunilor care nu mai fac contact decat sporadic apar fluctuatiile de tensiune, dupa inlocuirea carbunilor revine la normal incarcarea, carbunii costa 20-30 lei max

 

eu am anulat si capacul de protectie de la releu, in timp se aduna praf de carbune care scurteaza perioada de viata a colectorului, apropos cand am inlocuit carbunii am inlocuit si bucsa colectoare de la rotor, acum nu stiu la tine cat de adanc erau mancate dar era mai bine sa le fi schimbat

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

din cauza carbunilor care nu mai fac contact decat sporadic apar fluctuatiile de tensiune, dupa inlocuirea carbunilor revine la normal incarcarea, carbunii costa 20-30 lei max

 

eu am anulat si capacul de protectie de la releu, in timp se aduna praf de carbune care scurteaza perioada de viata a colectorului, apropos cand am inlocuit carbunii am inlocuit si bucsa colectoare de la rotor, acum nu stiu la tine cat de adanc erau mancate dar era mai bine sa le fi schimbat

da , se repara , bina ca am aflat si eu dupa ce am platit releu nou . Mai bine se face sticky pe undeva treaba asta ca e prea penal sa platim 500 ron releu nou si sa se schimbe carbunii cu fix 40 ron la tudorelis service , reparatii alternatoare cel putin in Buc . Nu e reclama , e realitatea . Nr tel 0722563947 , repara aia tot ce tine de alternatr si cunosc BMW f bine .

Edited by Myx
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

te-ai tepit cu releu :)

si eu am schimbat carbunii la el pe la 170 de mii , tot cam asa arata si releul de pe e46 :thumbsup:

 

ca sa faci treaba buna trebuiau schimbati si rulmentii + colectorul (pe ce calca carbunii)

 

p.s. carbunii se pot schimba la orice service .

Edited by Krebs
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

te-ai tepit cu releu :)

si eu am schimbat carbunii la el pe la 170 de mii , tot cam asa arata si releul de pe e46 :thumbsup:

 

ca sa faci treaba buna trebuiau schimbati si rulmentii + colectorul (pe ce calca carbunii)

 

p.s. carbunii se pot schimba la orice service .

doar asa de fun , daca te sunam si comandam la tine imi spuneai ca se schimba carbunii sau recomandai sa iau piesa noua ? :frantics:

 

In alta ordine de idei din seria sanatosi sa fim , 212 k km schimb ulei , filtre :thumbsup: Sa vina iarna .

 

PS .29k km impreuna , in mom asta cea mai longeviva masina in posesia mea .

Edited by Myx
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fara vreo valoare ca tot am vazut faza cu releul.

 

Sa schimbi releul cu totul in loc de a schimba doar carbunii nu reprezinta in nici un caz o greseala.

Carbunii pe care-i cumperi separat nu sunt de aceeasi calitate cu carbunii care vin cu tot cu releul.

In plus, e riscant pentru ca nu ai de unde sa stii cand te vor lasa.

Piesele astea care se vand pentru alternatoare si electromotoare sunt facute de tot felul de producatori, multi no name, iar calitatea e foarte relativa.

Cand banii sunt o problema, compromisul merita. Dar daca-ti permiti, mai bine pui o piesa de calitate si stii ca nu vei avea probleme.

 

Cat despre ideea ca se pot schimba carbunii la orice service, e o ineptie.

Din moment ce carbunii sunt in contact cu colectorul care se invarte, evident ca sunt supusi la vibratii.

Asa ca lipitura trebuie sa fie facuta foarte bine. Conteaza inclusiv calitatea fludorului. Pe piata exista fludor calitativ si fludor mai putin calitativ.

Asa ca te poti duce la orice service si sa-ti faca o lipitura de mantuiala si sa te trezesti cand mergi la drum lung ca nu mai ai deloc incarcare.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Fara vreo valoare ca tot am vazut faza cu releul.

 

Sa schimbi releul cu totul in loc de a schimba doar carbunii nu reprezinta in nici un caz o greseala.

Carbunii pe care-i cumperi separat nu sunt de aceeasi calitate cu carbunii care vin cu tot cu releul.

In plus, e riscant pentru ca nu ai de unde sa stii cand te vor lasa.

Piesele astea care se vand pentru alternatoare si electromotoare sunt facute de tot felul de producatori, multi no name, iar calitatea e foarte relativa.

Cand banii sunt o problema, compromisul merita. Dar daca-ti permiti, mai bine pui o piesa de calitate si stii ca nu vei avea probleme.

 

Cat despre ideea ca se pot schimba carbunii la orice service, e o ineptie.

Din moment ce carbunii sunt in contact cu colectorul care se invarte, evident ca sunt supusi la vibratii.

Asa ca lipitura trebuie sa fie facuta foarte bine. Conteaza inclusiv calitatea fludorului. Pe piata exista fludor calitativ si fludor mai putin calitativ.

Asa ca te poti duce la orice service si sa-ti faca o lipitura de mantuiala si sa te trezesti cand mergi la drum lung ca nu mai ai deloc incarcare.

 

asta cu fludorul de proasta calitate nu am mai auzit-o pana acum, romanu ce sa faca a stricat si reteta la fludor, pune mai putin fludor si mai mult lipici pentru plicuri

ma ntreb cat de greu este sa dai cu pasta decapanta si pe urma cu fludor pe 2 fire

carbunii vibreaza si se zmulg din lipitura....de cand vibreaza rotorul, axul rotorului se invarte pe rulmenti deci vibratie zero

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Fara vreo valoare ca tot am vazut faza cu releul.

 

Sa schimbi releul cu totul in loc de a schimba doar carbunii nu reprezinta in nici un caz o greseala.

Carbunii pe care-i cumperi separat nu sunt de aceeasi calitate cu carbunii care vin cu tot cu releul.

In plus, e riscant pentru ca nu ai de unde sa stii cand te vor lasa.

Piesele astea care se vand pentru alternatoare si electromotoare sunt facute de tot felul de producatori, multi no name, iar calitatea e foarte relativa.

Cand banii sunt o problema, compromisul merita. Dar daca-ti permiti, mai bine pui o piesa de calitate si stii ca nu vei avea probleme.

 

Cat despre ideea ca se pot schimba carbunii la orice service, e o ineptie.

Din moment ce carbunii sunt in contact cu colectorul care se invarte, evident ca sunt supusi la vibratii.

Asa ca lipitura trebuie sa fie facuta foarte bine. Conteaza inclusiv calitatea fludorului. Pe piata exista fludor calitativ si fludor mai putin calitativ.

Asa ca te poti duce la orice service si sa-ti faca o lipitura de mantuiala si sa te trezesti cand mergi la drum lung ca nu mai ai deloc incarcare.

am lasat un nr de service acolo , nu oarecare , nu amatori .Repara doar alternatoare , nu schimba si roti si fac si motoare , asta e meseria lor . Normal ca o piesa noua mama ei e de preferat , dar merita o incercare . Tardiv la mine . Poate e util pt altii , e un forum nu mai tineti info doar pt profit ...ca nu are rost . Multi uita ca au plecat de la cautari pe forum cum sa intretina masina si sa faca un diy ,sau sa caute alternative la diverse probleme . :thumbsup:

Edited by Myx
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Evident ca unii care repara doar alternatoare se pricep sa faca niste lipituri. Eu ma refeream la ceea ce a spus poiuyt ca orice service poate sa schimbe niste carbuni si nu e chiar asa. Ca sa tina reparatia trebuie sa te pricepi. Si sa ai raspundere, sa folosesti piese bune.

Caci daca-i dai 40-50 lei pentru lipitura aia, omul ala se gandeste ca el ti-a luat suma respectiva, asa ca raspunderea pentru banii aia e 0.

Iar daca pe tine te lasa masina cand esti in concediu in afara tarii, e fix pe riscul tau.

Despre asta e vorba.

 

Chestia asta e cu dus si intors. Unii tin informatiile doar pentru profit, altii nu ofera nici un feedback dupa ce si-au rezolvat problema.

Ideea e ca majoritatea isi vad doar de propriul interes. Ceea ce e in natura umana pana la urma.

 

Eu tocmai d-aia am postat, pentru o informatie care poate fi utila sau nu.

Caci daca cineva isi schimba doar carbunii sau releul cu totul, castigul nu e foarte diferit. Ce adaos poti pune la niste carbuni si ce adaos poti pune la un releu care deja e foarte scump? In ambele cazuri nu faci cine stie ce profit in afara de manopera. Ceea ce conteaza in primul rand e sa nu ai probleme dupa reparatie.

 

asta cu fludorul de proasta calitate nu am mai auzit-o pana acum, romanu ce sa faca a stricat si reteta la fludor, pune mai putin fludor si mai mult lipici pentru plicuri

ma ntreb cat de greu este sa dai cu pasta decapanta si pe urma cu fludor pe 2 fire

carbunii vibreaza si se zmulg din lipitura....de cand vibreaza rotorul, axul rotorului se invarte pe rulmenti deci vibratie zero

Exista mai multe tipuri de fludor, exista mai multe tipuri de pistoale de lipit.

Exista fludor cu pasta decapanta in interior, fludor cu plumb, fludor fara plumb. Pistoale de lipit bune si pistoale de lipit luate din piata pe cateva zeci de lei care lipesc la o temperatura prea scazuta.

Pai da, se invarte pe rulment, insa ce te faci cand rulmentul are uzura si apar vibratii?

Ma rog, ideea e ca atunci cand esti ignorant un lucru destul de complex ti se pare simplu. E de inteles acest lucru. Insa e bine sa mai reflectezi asupra acestui aspect.

Edited by Service Premium
  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Foarte corecta informatia despre fludor/pistoale.

Am intalnit si eu fludor(mai ales cel cumparat din magazine de instalatii sanitare) cu o concentratie mai mare de Pb si fara pasta in interior. E un adevarat chin sa lucrezi cu asa ceva. Iar la final vezi ca lipitura are un aspect mat, gen "lipitura rece".

Cine are ceva studii in domeniu stie ce inseamna asta.

 

Revenind la subiect, daca baietii respectivi sunt buni si lucreaza cu simt de raspundere, lucrarea poate fi la fel de ok ca si in fabrica.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

important este faptul ca Myx a inteles despre ce este vorba si pe viitor o sa actioneze asa cum ii dicteaza constiinta....

 

 

Pai da, se invarte pe rulment, insa ce te faci cand rulmentul are uzura si apar vibratii?

Ma rog, ideea e ca atunci cand esti ignorant un lucru destul de complex ti se pare simplu. E de inteles acest lucru. Insa e bine sa mai reflectezi asupra acestui aspect.

 

ia zi sefu' cum ti-a venit ideea ca vibreaza lipitura de pe releul de incarcare din cauza rulmentilor uzati de la rotor?

  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A comandat cineva asa ceva ? Ca tare mi-ar fi util mai ales cand folosesc navigatia si waze

 

http://www.dension.com/iphone-ipod-car-accessory/unimount

 

MAi jos are si video , pare simplu util si relativ discret . Pur si simplu face un soi de vacuum si tine iphone sau orice alt accesoriu . MA gandesc sa comand .Nu am vazut nimic similar aici , ma refer la un suport la ventilatie . Doar dracii de pus pe parbriz

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Si e ok pus acolo chiar in dreptul ventilatiei?

Mie-mi pare ok ca localizare ,fix asa imi doresc si merge mutat pe orice masina . Cred ca-mi comand luni , vad ca sunt in Ungaria astia , ajunge in 2 zile cu UPS . Iau 2 bucati sa vad ce e de capul lor :)) Daca vrea cineva sa se alieze la comanda sa impartim transport , maxim 2 persoane .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.