Jump to content

Dumnezeu nu ia ÂşpagĂŁ...


paul

Recommended Posts

Am vazut si eu stirea. Tot acolo zicea ca 90% din masina a fost distrusa de tren. SI cativa din cei care il cunosteau si l-au mai vazut prin zona au spus ca niciodata nu oprea la trecere sau macar sa incetineasca.

 

Pai nah, regulile sunt pentru aia de jos, pulimea. El daca are bani si Bentley trebuie sa ii cedeze trenul trecerea.

 

Oricum, sa-i fie tarana usoara. Nu vreau sa vorbesc de rau mortii.

 

Dar banuiesc ca exemplu mai bun decat asta nu exista pt a demonstra faptul ca banii nu te fac cu nimic mai bun.

  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu vad legatura cu banii.

 

Eu trec zilnic o cale ferata cand merg la serviciu. Vad aproape saptamanal imbecili cum trec calea ferata ocolind barierele.

 

La ce cazane au, par a fi doar idioti nu si bogati.

 

Cretini, inconstienti si nesimtiti sunt in toate categoriile sociale.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu vad legatura cu banii.

Bala, era o metafora :) .

 

Daca vrei o explicatie mai prozaica si analizarea tuturor situatiilor, in cazul de fata banii i-au dat siguranta ca poate face orice. Altora saracia le este imbold, ca oricum nu are nimeni ce sa le ia. Altii sunt pur si simplu inconstienti. Dar majoritatea considera ca pot scapa cu o spaga.

 

Dar nu asta era ideea.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La faĂža locului a ajuns Âşi primarul comunei StefĂŁneÂştii de Jos, Anghel Rababoc, cumĂŁtrul omului de afaceri decedat. Acesta a povestit cĂŁ ultima oarĂŁ a vorbit cu Nae Nicolae cu o zi ĂŽn urmĂŁ (marĂži - n.r.). "Ămi povestea cĂŁ are mari probleme personale. Fata sa cea mare, cea de 18 ani, este foarte bolnavĂŁ iar ĂŽn acest moment se aflĂŁ ĂŽn Israel cu mama sa. Ieri imi spunea cĂŁ stând de vorbĂŁ cu soĂžia sa la telefon s-a trezit cĂŁ a condus 40 de minute fĂŁrĂŁ sĂŁ-Âşi dea seama când Âşi cum a ajuns dintr-un loc ĂŽn altul", a povestit primarul<br style="color: rgb(51, 51, 51); font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; line-height: 16px;"><br style="color: rgb(51, 51, 51); font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; line-height: 16px;">Mda. Adca omu´conducea, dar el nu era la volan,....
Link to comment
Share on other sites

Hai sa fim seriosi si corecti macar un pic...

 

Trenul este vinovat clar, mai exact mecanicul!

Pai, afaceristul vorbea la telefon cu nevasta din Israel, interesandu-se de soarta lu' fata lu' tata, gravĂŁ bolnavĂŁ! O reconstrucție de himen, or something... !

Deci, ce scuzã mai plauzibilã decât asta ar putea exista pe lumea asta, ca sa justifice ca a depasit coloana, a ignorat bariera si semnalele ce anuntau venirea trenului, neasigurarea ca vine sau nu trenul fix atunci si faptul ca mai si vorbea la telefon?

Daca Bentley-ul a taiat calea atator fraiesteni iar aia au putut sa franeze, eventual sa il evite,

mecanicul de pe locomotiva de ce nu a catadicsit sa calce si el frana si sa mute trenul vreo 2 linii in lateral?

Omul avea o scuza foarte buna, asa cum au majoritatea femeilor de la volan cand nu acorda prioritate: Barbatii trebuie sa fie niste domni si sa acorde prioritate femeilor!

Chiar daca e noapte si nu vede nici dracu' ca la volan este o femeie, ele au prioritate in orice conditii si trebuie sa le fie acordata aceasta prioritate!

Plus de asta, marele si exageratul de mare antrenor de "hetnie" Mircea Lucescu, a avut si el probleme nu cu un tren, ci cu un tramvai!

Stim cu totii ca vinovat a fost vatmanul, pentru ca a ignorat semnalele telepatice clare "hale" antrenorului si nu a oprit tramvaiul cand grand-ele antrenor s-a hotarat sa faca marele pas... si anume, sa traga stanga de volan concomitent cu apasarea acceleratiei.

 

Deci, in concluzie, se intampla ceva cu astia de merg cu tot felul de invenții pe șine, ca au inceput sa omoare oameni cu probleme mult mai grave decat asigurarea in trafic sau la trecerile de cale ferata,

de stau legistii cate 5 ore sa ii coasa!

Parol de vĂŁ mint! O fi ceva in aer sau de la cĂŁldurĂŁ... !

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg de ce nu se pun bariere ca pe vremuri, pe toata latimea soselei?

 

Si iarasi nu inteleg, ce sunteti asa porniti pe el? A gresit, a platit si din fericire doar el, restul e can-can, struguri, vie, vulpe si alte nimicuri.

Edited by Billy e36
Link to comment
Share on other sites

Eu nu sunt pornit pe el! Si chiar ma bucur ca a murit doar el!

Totusi, m-a intristez ca Romania a pierdut un Bentley care nu stia ce e ala Cod Rutier, din cauza inconstientei unui mecanic de locomotiva!

Am inteles ca trenul avea vreo 80 la ora, cam cat avea autocarul ala din Muntenegru!

Sunt convins ca afaceristul a gresit o singura data... nu am niciun dubiu in legatura cu asta!

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg de ce nu se pun bariere ca pe vremuri, pe toata latimea soselei?

 

Si iarasi nu inteleg, ce sunteti asa porniti pe el? A gresit, a platit si din fericire doar el, restul e can-can, struguri, vie, vulpe si alte nimicuri.

 

In caz de o interventie de pompieri sau politie sau salvare sa poata trece, bineinteles dupa o asigurare prealabila :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

omul si-a meritat soarta... titlul este foarte bun... nu trebuie sa le plangem de mila becalilor... la cat rau si cate tepe au dat, acum e timpul sa plateasca... nu trebuie sa ne induiosem pt niste jigodii de oameni.... da stiu, au facut case, au ajutat oameni, bla, bla, bla...asta e pt prostime... ce e grav? sunt multi, " cata frunza si iarba" cum zicea cineva... Edited by manolica1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.