Jump to content

Cutie automata e60


Recommended Posts

Simptomele sunt. Cand eroarea de la cutie e aprinsa schimba de parca primesti un picior in fund,daca resetez cu testerul eroarea circa 50 km schimba normal,dupa care se aprinde becul si incep problemele. Uleiul este la nivel. Daca stiti care ar fi problema va rog sa-mi dati un sfat. Edited by vartocp
Link to comment
Share on other sites

Problema e ca nu sunt in tara,masina este pe mana sotiei care abia stie sa deschida rezervorul.Nu prea a-si vrea sa o trimit pe ea la service.Ma gandeam pana ajung eu acasa macar sa-mi fac o idee cu ce ar putea avea
Link to comment
Share on other sites

Nu am nimic personal dar femeile sunt bune la copt prajituri si ciorbe ,dar nu la masini ....mai ales la o masina "sensibila" precum e60-ul.(scz de off-topic)

Cu cutia nu e de joaca ,costa bani tata!Trimite-o urgent la service.

Link to comment
Share on other sites

la o diganoza poate sa mearga si ea, si in functie de ce zice ala iei o decizie.

Oricum mai bine nu mai merge cu ea asa, risti sa omori cutia aia definitiv...

Masina e parcata,nu mai umbla cu ea nimeni,asi vrea sa o vand dar toata lumea se sperie de problema de la cutie. Cu toate ca sunt dispus sa scad din pret costul reparatiei. Momentan nu am posibilitatea sa o repar pt ca nu sunt in tara si nici cu bani nu stau bine. Ce ar trebui sa fac sa nu las un bmw in paragina?

Link to comment
Share on other sites

Masina e parcata,nu mai umbla cu ea nimeni,asi vrea sa o vand dar toata lumea se sperie de problema de la cutie. Cu toate ca sunt dispus sa scad din pret costul reparatiei. Momentan nu am posibilitatea sa o repar pt ca nu sunt in tara si nici cu bani nu stau bine. Ce ar trebui sa fac sa nu las un bmw in paragina?

costul reparatiei poate insemna alta cutie , asa ca pana nu afli exact ce are nu poti estima . Cel mai bine ar fi sa duci masina la reprezentanta pt tester , acolo citesc erorile cutiei cum trebuie , presupun ca tu faci resetarea la cineva cu un laptop care nu stie sa interpreteze erori . Cred ca max 150 ron te costa o testare la bmw , parca aveti in Brasov reprezentanta . Nu te speria de locul ala ca nu e dracul asa negru :)

Link to comment
Share on other sites

la nimic, a fost ceva la primele modele, cam primul si al doilea an de fabricatie, cand apara un mic soc la franare, cand retrogada gen 3-2-1..dar nu ce zice el ca face masina aia.. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Aceleasi simptome le-am avut si eu la 730, am fost la bmw si aia mi-au dat: necesar cutie, m-am interesat cat e una sh si era pe 900-1000 euro. Intr-adevar daca o resetam din calculator nu mai facea timp de maxim 200 km. La tine face tot timpul ca la mine facea mai mult la cald dupa ce mergeam un pic cu ea..
Link to comment
Share on other sites

Nu da nimeni garantie la o cutie sh.

Sh inseamna ca n-a desfacut-o nimeni sa se uite in ea, pur si simplu au adus o masina de dezmembrat si au condus-o.

Daca li se pare ca schimba bine si nu se comporta suspect, o baga la vanzare.

Garantia inseamna ca-ti dau banii inapoi daca o pui pe masina si merge prost direct, nu e o garantie de n luni.

Cine ar fi atat de prost sa-ti dea garantie la un produs sh pe care nici macar nu-l poate verifica daca e intr-adevar bun?

O cutie second hand poate pica oricand, n-ai de unde sa stii cati km a functionat si in ce regim, n-ai de unde sa stii ce gasesti in interior pana nu te uiti, iar de desfacut nu se ocupa decat cei care le repara.

O cutie sh e un risc asumat, o loterie. In principal pentru ca masinile dezmembrate nu sunt dezmembrate pentru starea lor foarte buna sau km putini ci pentru pretul mic de achizitie.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

sunt de aceeasi parere, nu lua una SH pentru ca pe langa banii dati pe ea mai dai si bani pe manopera si risti ca in final sa revii in acelasi punct, daca tii masina, daca o dai atunci poate iesi mai bine sa o repari... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca una sh e varianta cea mai buna dat fiind faptul ca una noua costa enÂşpemii de euro.cu pretul unei cutii sh cumperi doar uleiul si ceva suruburi de noi.masina de pe care o demontez este un 545i si are 90 000 km.masina a fost lovita in spate si de asta o dezmembrez.parerea mea este ca este f ieftina la pretul asta.cunosc un caz la un seria 6 care a avut ceva probleme la cutie si la costat 1800 total.si problema a fost minora.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.