Jump to content

m44 sau m43


Recommended Posts

Comparatie facuta si diferenta e mare ;)

 

Am avut oleaca de treaba prin oras si am filmat cateva secunde. 318is cutie automata, mod sport doar ca eram in oras si nu i-am dat kick down si nici nu am vrut sa depasesc 80. Dar accelereaza bine si urca al naibii de frumos in ture pe caldura asta insuportabila.

 

 

Link to comment
Share on other sites

sa va spun cum le simt eu, 316i si 318is. 318is, cu AC-ul pornit si 5 persoane cu bagaje in masina se misca la fel ca un 316i cu dor soferu in masina si 10 litrii in rezervor :)

Eu cred ca exagerezi destul de mult.

 

140 PS (138 bhp) (103 kW) @ 6000 rpm

102 PS (101 bhp) (75 kW) @ 5500 rpm

 

180.0 Nm (132 lb.ft) @ 6000 rpm

150 Nm (110 lb.ft) @ 3900 rpm

 

Un minus la cuplu. Deci din prima acceleratia nu e grozava deloc.

 

Acceleration 0 to 60 mph (0 to 96 Km/h) : 9.90 s

Acceleration 0 to 100 km/h (0 to 62 mph) : 12.7 s

 

Ce e asa deosebit la 318is? E o diferenta, nu am zis ca nu e diferenta deloc.

Un logan 1.6 16v care nu stiu daca trece de 110 cai, nici nu are ce face cu un 318is. Si e diferenta mare de putere.

Chiar si un 1.5dci chipuit.

 

Si daca nu ma insel, coupe-ul nu e putin mai greu ca sedanul?

 

 

Probabil v-ati urcat intr-un 316 vai de capul lui.

 

100% sunt de acord cu Dan.

 

Am condus 318is cu m42b18 si sincer nu m-a dat pe spate fata de a mea. Top speedul a fost 220 la is, a mea la 200 e stop(nici nu ar avea cum sa mearga mai mult).

 

Urcati-va in masina lui, si vedeti cum merge un 316i in stare foarte buna. Si chiar as putea spune ca si 316-le duce putin peste 200. A mea ajungea la 210 pe gps pe la 6300-6400 rpm. Depinde usor si de diferential.

 

4 cilindri de pe 3-urile mai vechi nu au impresionat niciodata.

Link to comment
Share on other sites

 

Ce e asa deosebit la 318is? E o diferenta, nu am zis ca nu e diferenta deloc.

Un logan 1.6 16v care nu stiu daca trece de 110 cai, nici nu are ce face cu un 318is. Si e diferenta mare de putere.

Chiar si un 1.5dci chipuit.

 

 

 

:LMAO: tu ai baut gaz sau te-a toropit caldura prea tare? Unde ai vazut tu ca loganul sa fie mai performant decat IS-ul? Na am trait sa aud si ineptia asta. Da decat 316i poate e mai ok da sa il pui in aceeiasi oala cu 318is e de rasul curcilor.

 

Ia uite ici sa performante la Logan:

http://www.dacialogan.ro/performante-logan/

 

Am avut 316i in stare buna si acum 318is in stare la fel de buna. Sorry dar nu am ce sa le compar. Si Dan stie ca a condus-o pe raposata. Nu era nici o diferenta intre ale noastre 316i.

 

Fratele meu asta cand o apesi nu se gandeste inainte daca sa se duca sau nu.

Link to comment
Share on other sites

Voi credeti ca daca aveti niste bmw-uri de 15-20 de ani, va rupe tot pentru ca e BMW?

 

La greutatea care o are Loganul se tine cu brio si de un 320i de 150 cai. Si nu ma refer la 1.4. Ci cum am scris mai sus, 1.6 16v sau 1.5dci chipuit.

 

Da decat 316i poate e mai ok da sa il pui in aceeiasi oala cu 318is e de rasul curcilor.

E mai ok, adica 316-le cat de cat se poate compara cu un logan, nu?

 

Pana la 170-180 la ora o sa va scuipe semintele in fata cel cu loganul. Sau cel putin pe parbriz.

Asa ca treziti-va la realitate.

 

Nu-mi place loganul, nu-mi voi cumpara vreodata vreo unul, in curbe nu ai ce face cu ele, ca te rastorni, dar in linie dreapta e alta treaba.

 

Cand vorbesti de la 3.0 in sus, e alta treaba, alta comparatie.

 

Si linkul pe care l-ai pus. Loganul e relativ nou. Motoarele insa-s in stare buna. is-ul tau de 15 ani nu mai are 140 cai. Daca mai are 130 sa fii bucuros (si atunci mai gandeste-te daca prinde in 10 secunde suta). Si nu pentru ca-s slabe motoarele, sau prezinta uzura la segmenti. Nu numai asta conteaza la o masina. Sunt alte "n" piese care cu timpul contribuie la "lenevirea" masinii.

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

am avut si eu 318is si dupa ce am pus chip race pe ea, urca in 8000rpm si consuma cu 2 ltr mai putin, 100Km/h cu 2 sec mai repede direct din treapta 2, a functionat mereu exemplar si la ora actuala baiatul care a cumparat-o merge cu ea fara sa fi schimbat absolut nimic la motor

 

ma bufneste rasul cu 316i si cu loganul ala basit, unul ramane pe loc si altu sare in prima curba de pe sosea

 

caii la bmw st reali nu ca la altii pe talon, si la 140 daca mai pui 19 si modifici cuplul linear nu stiu ce logan mai se tine dupa 318is, nu mai zic ca ptr 318 is exista axe cu came sport, daca nu rezista motorul la asa ceva nu mai se sinchisea cineva sa produca axele alea

 

cipul meu era facut de un tuner din Germania care a castigat de cateva ori titlu de meister la slalom cu e30 dar banuiesc ca mai st si in Romania destui care se ocupa cu succes de tuning

 

asta cu loganu' ma lasa rece :laugh:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca fiecare motor isi are rolul si cumparatorul lui. In mod normal cine isi ia 316/318 nu prea si-l ia pt viteze, liniute, performante. Nici macar pt consum pentru ca nu consuma f putin.

Dar nici nu cred ca un Logan 1.6 fie el si 16v, depaseste un 318is. Poate se tine dupa el, dar nu il va depasi in performante.

Si daca a trecut timpul peste un motor, nu e asa greu sa-l refaci, nici asa scump, o schimbare de admisie, niste piese noi ici-colo si s-a rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

Accept orice, ca e uzat motorul dupa atatia ani, ca e generatie mai veche, ca e masina mai grea dar sa compari logan cu is niciodata. Pai la 170 fuge naibii caroseria de pe sasiu la Logan. Aia nu e masina aerodinamica sa fuga asa. Uita-te la ea ca toata e patrata, inalta si tu vii sa o compari cu e36 care a fost gandita ca o masina sportiva si ca forma si ca unele (mare parte) din motorizari.

 

Wake up dude!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pentru DEST:

-nu am mai multe informatii despre cip,a costat 160ron,si a venit din braila..atat stiu.Eu l-am ridicat,dar m-am grabit si nu am mai luat foaia aceea de la courier sa vad datele celui care le-a trimis.

 

Acum referitor la o treaba..Cum as putea sa o fac sa fie mai silentioasa?Eu am finala cu iesire dubla,e toba din inox..iar in rest am pus toata teava cu tobele de la is,dar catalizatorul am vazut ca a fost taiat si resudat,deci cred ca e gol..Acum problema sta in felul urmator:

Ce ii pot face sa numai faca asa mult zgomot evacuarea?Azi a vrut domnul Garcea sa imi ridice certificatul pentru zgomot si folia spate,dar folia o am omologata dar nu am mai gasit omologarea,poate o gasesc zilele astea..as vrea sa stiu daca imi puteti da o idee sa o fac mai tacuta:D

Link to comment
Share on other sites

Dan e fanul nr 1 al 316-lui lui, eu il inteleg, si nu mai incerc sa il conving ca exista si altceva (daca aude de alta marca parca l-ai ars cu fier incins) :))

 

Deja vb niste prostii cat tine de mari, nu sunt fanul nici unui 316, doar ca apreciez o masina care merge bine, fie ca este masina mea sau a alt cuiva.

 

ummm sa inteleg ca 3 sec pana in 100 km sunt nimic :popcorn:

 

 

Nu are rost sa futem topicul omului cu discutii in contradictoriu, dar am impresia ca unii traiti pe circuit, acolo unde secundele pana la suta intradevar conteaza.

Link to comment
Share on other sites

Vad ca multi sunteti in faza de negare, la un moment dat o sa va treazeasca cineva la realitate, si se pare ca o sa fie dureros :pirate:

 

 

 

Acum referitor la o treaba..Cum as putea sa o fac sa fie mai silentioasa?Eu am finala cu iesire dubla,e toba din inox..iar in rest am pus toata teava cu tobele de la is,dar catalizatorul am vazut ca a fost taiat si resudat,deci cred ca e gol..Acum problema sta in felul urmator:

Ce ii pot face sa numai faca asa mult zgomot evacuarea?Azi a vrut domnul Garcea sa imi ridice certificatul pentru zgomot si folia spate,dar folia o am omologata dar nu am mai gasit omologarea,poate o gasesc zilele astea..as vrea sa stiu daca imi puteti da o idee sa o fac mai tacuta:D

Poate gasesti un catalizator prin dezmembrari, sau chiar evacuare cap-coada.

Apropo, finala este una sport aftermarket, sau oem?

Link to comment
Share on other sites

Deja vb niste prostii cat tine de mari, nu sunt fanul nici unui 316, doar ca apreciez o masina care merge bine, fie ca este masina mea sau a alt cuiva.

 

Nimeni nu contesta cat de buna e a ta, sau alt 316, discutia era cat de lenta e. Cu michael ai treaba, nu cu mine :smile:

 

Sa inteleg ca nu mai trec azi? E aproape 11.

Link to comment
Share on other sites

Fara suparare, E36 cu motor mai mic de 2 litri se simte destul de lesinat, mai ales 316.

Sigur ca atunci cand mergi zilnic cu o masina de genul asta ajungi sa te obisnuiesti cu ea si sa ti se para destul de ok, dar nu e chiar asa.

E si normal sa fie asa, doar vorbim de niste masini vechi de 15-20 de ani.

Link to comment
Share on other sites

Nimeni nu contesta cat de buna e a ta, sau alt 316, discutia era cat de lenta e. Cu michael ai treaba, nu cu mine :smile:

 

Sa inteleg ca nu mai trec azi? E aproape 11.

 

Nu am nici o treaba cu nimeni cu atat mai putin cu Dan :D Dar cand vad aberatii de genul ca un Logan ii da cu flit la is imi pun mari semne de intrebare.

Link to comment
Share on other sites

Schimba garnitura de dupa serpisori ca nu e scumpa deloc si ferifica traseul de evacuare sa nu sufle pe undeva.Si mai verifica si suportii de pe evacuare ca daca atinge evacuarea in caroserie face un zgomot infernat.

Cat despre diferenta intre 316 si 318is e cam asa :de 316 intotdeauna simteam ca trag de masina sa mearga cat de cat normal, 318is merge mai cursiv nu se forteaza vorba unui coleg nu e racheta dar e un motor corect .

Daca mergi pana in 3500 ture nu cred ca se simte mare diferenta intre 316 si 318is dar dupa 4200 ture e alta poveste.

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.