Jump to content

constatare service bmw 320d e90


azkan

Recommended Posts

Salutare tuturor. De aproximativ o saptamana am cumparat un bmw e90 320d din 2006 luna a 7-a, de 2 saptamani adus din germania. Masina are mici probleme si as vrea daca ma puteti ajuta cu un pret informativ (la cat sa ma astept) pentru acestea.

Dupa constatarea service care a fost facuta inainte de a cumpara masina, au rezultat urmatoarele nereguli.

-brat superior spate stanga are joc

-flansa cardan diferential spate

-revizie ulei depasita cu 4000 km

-bujie cil 3 defecta

-senzor ocupare pasager dreapta

-pierderi ulei garnituri furtune intercooler

-lipsa capac mufa OBD

Daca puteti sa-mi spuneti cat sunt de grave in special flansa cardan, lipsa capac mufa OBD si senzorul de pasager. Desigur si informatiile legate de costuri. Va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

pai depinde si cine a facut constatarea asta...

 

 

 

adica " service-uri" sunt multe..

constatare a fost fĂŁcutĂŁ de reprezenta bmw din Sibiu

 

Cat ai dat pe masinĂŁ?

In ideea ca acum trebuie sĂŁ investesti bani seriosâ˘i.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

ce inseamna bani serioși?

Link to comment
Share on other sites

e ceva epic pe forumul asta(banii de intretinere) :no:

daca si_a cumparat deja masina mai conteaza cat a dat pe ea(in plus de asta a facut si verijicare la bmw si ia zis ce are defect masina)

i_ar pt preturi poti cere un deviz direct la bmw unde ai facut verificarea

si daca ti se pare scump poti apela si la vanzatori de pe forum care aduc piese oe si gasesti si service tot pe aici(sigur au preturi mai mici ca reprezentanta ro)

:thumbsup:

Edited by ionut1985
Link to comment
Share on other sites

E cu dus intors si constatarea asta la reprezentanta ! Parerea mea este ca cei de la reprezentanta fac constatare doar de suprafata ! Am prieten care a facut DOUA verificari la Bavaria si i-au spua ca este perfecta si dupa ce a cumparato a constatat ca masina consuma un litru de ulei la o mie de km !
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor. De aproximativ o saptamana am cumparat un bmw e90 320d din 2006 luna a 7-a, de 2 saptamani adus din germania. Masina are mici probleme si as vrea daca ma puteti ajuta cu un pret informativ (la cat sa ma astept) pentru acestea.

Dupa constatarea service care a fost facuta inainte de a cumpara masina, au rezultat urmatoarele nereguli.

-brat superior spate stanga are joc

-flansa cardan diferential spate

-revizie ulei depasita cu 4000 km

-bujie cil 3 defecta

-senzor ocupare pasager dreapta

-pierderi ulei garnituri furtune intercooler

-lipsa capac mufa OBD

Daca puteti sa-mi spuneti cat sunt de grave in special flansa cardan, lipsa capac mufa OBD si senzorul de pasager. Desigur si informatiile legate de costuri. Va multumesc.

 

sal,

 

nu stiu flansa cardan, dar in rest nu sunt nu stiu ce costuri. sunt chiar niste maruntisuri ceeau ce ai tu de facut.

revizia e bine sa o faci oricum dupa ce cumperi o masina sh, chiar daca ti se spune ca are revizie facuta recent. nu stii niciodata adevarul.

senzor prezenta pasager, boala universala, de cand e bmw-ul. cam 500 ron

si un capac mufa obd, cat naiba sa coste....poti sa cauti si in dezmembrari eventual.

garnituri intercooler - ieftine....gen 100 lei

 

mergi si tu la un service specializat pe bmw. la reprezentanta vei iesii scump, dar in acelasi timp vei avea parte doar de piese OEM.

 

bafta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E cu dus intors si constatarea asta la reprezentanta ! Parerea mea este ca cei de la reprezentanta fac constatare doar de suprafata ! Am prieten care a facut DOUA verificari la Bavaria si i-au spua ca este perfecta si dupa ce a cumparato a constatat ca masina consuma un litru de ulei la o mie de km !

 

si de unde sa stie ei ca masina consuma ulei ? adica tu crezi ca la reprezentanta sunt ceva guru ?

Link to comment
Share on other sites

eu nu consider ca e ceva iesit din comun ca un om care cumpara o masina sh de 7 ani sa se intereseze de niste costuri. Daca mi-as fi luat un seria 3 nou de 40-50k euro chiar era aiurea sa intreb aici. Masina mi-am cumpĂŁrat-o pentru mine, o sa vreau sa pun piese/consumabile de cea mai buna calitate, dar asta nu inseamna ca am 500k euro in banca sa nu imi pese de bani. Va mulțumesc de raspunsuri.
Link to comment
Share on other sites

Schimba ulei cat mai repede, restul fa-le cand ai bani. Ca fapt divers, daca DOAR astea sunt problemele masinii ai luat o masina buna. O flansa, un set de bujii, revizia de ulei, o garnitura si un brat = love :rolleyes:

p.s. intra pe un site de piese auto (unix, ingaraj, lumea-auto) si vezi cam cat te costa problemele tale.

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

Schimba ulei cat mai repede, restul fa-le cand ai bani. Ca fapt divers, daca DOAR astea sunt problemele masinii ai luat o masina buna. O flansa, un set de bujii, revizia de ulei, o garnitura si un brat = love :rolleyes:

p.s. intra pe un site de piese auto (unix, ingaraj, lumea-auto) si vezi cam cat te costa problemele tale.

Imediat ce primesc numerele ca sa pot circula o sa-mi fac o programare pentru schimb ulei, flansa cardan, garniturile(am inteles ca se schimba mai multe si costa pana intr-o suta de lei) si bratul.

Bujiile o sa le schimb toate in toamna, senzorul la fel, iar capacul mi-a zis cineva ca-mi face rost.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.