Jump to content

sunet infundat bmw 530d e60


stefanion

Recommended Posts

de cateva zile masina prezinta urmatoarele simptome:sunet infundat si lag foarte turbo iar cand ajunge la 1900 ture zmuceste foarte tare,asta doar cu motorul cald,daca il opresc si il las 2-3 minute isi revine.Am schimbat dpf cu al unui prieten si tot la fel face.De la ce credeti ca poate fi?
Link to comment
Share on other sites

Hm. Greu de spus, sunt câÞiva senzori care, daca nu mai functioneaza, pot conduce la simptomele astea.

Poate fi afectata vreo pompa de motorina, e greu de spus.

 

Incearca sa imiti pentru noi, te rog, zgomotul pe care-l face masina, sa ne dam seama si sa te putem ajuta.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

zgomotul e ceva de genul uuummmmm pana in 1500 ture apoi se aude normal iar gazele care ies pe teava de esapament sunt foarte foarte fierbinti, nu inteleg dece simptomele astea le face doar la cald si la rece nu(merge normal)

 

 

 

 

Ps:am mers si fara tobe doar cu catalizatorul...se auzea normal doar putin mai gros iar in momentul cand a inceput sa se auda infundat baraia foarte tare

Edited by stefanion
Link to comment
Share on other sites

este un ummmm jos ceva de genul unei tobe sport la o masina pe bezina dar mai silentios.motorul nu mai are acel rontait specific diesel zici ca e pe benzina e foarte silentios in acele momente si la relanti dar si in ture decat ca se aude acel uuummm si are lag turbo iar in timpul accelerarii cand ajunge in zona de cuplu odata pleaca foarte tare Edited by stefanion
Link to comment
Share on other sites

In 2-3 minute motorul nu are cum sa se raceasca. Excludem, asadar, ca simptomele sa fie generate de probleme cu temperatura.

Si imediat ajungem cu gandul la ideea de PRESIUNE

 

 

Rezervorul de vacuum, la el ma gandesc. Ai vreo interventie facuta asupra lui? Pare ca scapa vacuum.

 

Sigur e uummm jos, da?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

da e un sunet gros...nu cred ca ar fi vorba de vacuum pentru ca in acel moment gazele sunt foarte fierbinti,am facut un test am pus o sticla de plastic in dreptul tevii de esapament si a topit-o de mai avea putin si lua foc si asta la relanti.Posibil sa fie catalizatorul infundat?
Link to comment
Share on other sites

Filtrul de particule, infundat?

 

Atunci cum se explica acel uuummmmm de tonalitate joasa si gazele de evacuare fierbinti incat sa topeasca plasticul?

 

Stefanion, uuummmm-ul e constant, regulat, sau pare ca e intrerupt, din cand in cand?

 

O sa razi, dar incearca sa-l mai descrii o data, iti dai seama si tu, limitarile internetului. Incearca sa scrii EXACT cum face :)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

egr l-am curatat in service.Mai e o chestie...mie imi cam da gaze pe la motor posibil sa fie din cauza galeriei de evacuare adica sa produca acest sunet cu lagul turbo si cu supraincalzirea esapamentului?

Imi este familiara problema ta. Nu bag mana in foc, dar tind sa cred ca este aceeasi pe care am avut-o si eu.

Nu stiu daca cele doua au legatura (da gaze pe la motor /// sunetul ala de tonalitate joasa + gaze fierbinti), dar:

- imi dadea gaze pe la motor atat de tare incat efectiv nu puteam sa merg deloc cu geamul jos. A trebuit sa schimb galeria de admisie si galeria de evacuare de pe blocul motor. Erau intepenite pe acolo ceva clapete. Dupa ce le-am schimbat, nu a mai scapat gaze pe la motor;

- am schimbat filtrul de particule. A fost atat de infundat, incat nu a mai fost posibila nici macar o incercare de regenerare. Nu am mai auzit acel sunet, iar gazele nu au mai fost fierbinti.

Link to comment
Share on other sites

Garantat problema este legata de DPF , mai exact probabil ca ai unul sau mai multi senzori stricati si masina sta in regenerare non stop . Pana ajungi la tester sa vezi ce si cum exista un trick sa anulezi curatarea fitrului de particule si anume scoti mufa de la clapeta de acceleratie . Sa nu te sperii daca scutura un pic motorul cand il opresti cu mufa scoasa , e perfect normal . Mult noroc.
Link to comment
Share on other sites

simptomele cu sunetul infundat se pare ca si-a revenit de la sine.Am fost in service cu ea si practic nu am avut ce sa le arat pentru ca nu se manifesta in acel moment,doar isi dadeau cu parerea de la ce ar putea fi dar nimeni nu era sigur,asa ca mi-am luat masinuta acasa.Pornesc masina a2-a zi plec cu ea...la fel sunet infundat si lag turbo,am scos-o pe centura orasului si am mers cu a3-a la 2400 ture constant si se pare ca si-a revenit singura.Intrebarea e urmatoare:normal cand se regenereaza dpf ar trebui sa consume mai mult(mai am un opel zafira care consuma la relanti cam 4l in momentul regenerarii)de ce consumul era de 3,4 maxim 3,9 la mers normal?Acum e cu dus si intors daca nu ar avea treaba cu esapamentul de ce se supraincalzeste?Tin sa precizez ca de o saptamana de cand am scos-o pe centura nu am mai avut simptome de genul.
Link to comment
Share on other sites

mimima ai dreptate gazele care ies pe la motor sunt de la galeria de evacuare!In garaj am bec cu leduri si cand am pornit-o in aceasta dimineata se vedeau gazele sau fum cum iese pe langa parbriz,am deschis capota si acel fum iesea din partea stanga...acum intreb:sa fac comanda de galerie inainte sa ma duc cu ea la service ca sa nu mai astept sau sa ma duc sa constate si ei chestia asta.Am inteles ca galeria de e39 in 6 cilindri e mult mai buna si ca se potriveste de minune,este adevarat?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.