Jump to content

sunet infundat bmw 530d e60


stefanion

Recommended Posts

Este decizia ta cum faci, daca o comanzi inainte sau mai mergi odata la service. Eu am ajuns pana acolo ca deja imi baga si in habitaclu gazele, parbrizul era cu funingine pe interior!

Nu stiu sa-ti spun daca galeria de E39 in 6 este mult mai buna si daca se potriveste, mai intereseaza-te. Eu am comandat toate piesele pe baza seriei de sasiu.

Link to comment
Share on other sites

Nu te mai speria. Cred ca nu lasi dpf-ul sa se regenereze.

Ia si iesi cu masina in afara si mergi vreo 20 30 km cu ea constant in 3500 cand face asa cu a 3-a, pana cand vezi ca nu mai face (fara sa o opresti), ca sa se regenereze complet, si apoi vezi dupa cate zile iti face iar asa si ne spui.

Succes.

Referitor la problema cu galeria de evacuare, inlocuieste-o.

Edited by jonnyy_b
Link to comment
Share on other sites

Pai asa am facut la indrumarea unui prieten care are tot bmw.Am mers constant cu 2400 ture cu a3-a si acel simpton a disparut singur ,ca am oprit-o sa o intorc deja ea functiona normal.As vrea sa va mai intreb ceva sunt 2 modele de galerii de evacuare e39 cele in 6 cilindri?Am observat ca gurile pe unde intra gazele sunt ovale si putin oblige....am vazut una ca avea gurile perfect rotunde,e posibil sa fie 2 modele sau asa se vede in poza?
Link to comment
Share on other sites

mimima cand ti s-a fisurat galeria iti suiera turbo?

Doar cand o apucau dracii si incepea sunetul ala infundat, atunci suiera turbo. Am observat ca in acele momente, avea motorul o putere... racheta. Abia atingeam acceleratia si mergea glont.

Link to comment
Share on other sites

:)) la mine e perfect invers:cand mergea infundat lag turbo pana in 2000 apoi racheta si nu fluiera deloc turbo.Din masina se aude un suierat dar cand las geamul e un fluierat.Ce mai...multa vb saracia omului:))o sa schimb saptamana asta si sper sa se rezolve suieratul,miros de gaze si sunetul acela infundat.Am nevoie de 6 carnituri si garnitura de la turbo nu ?
Link to comment
Share on other sites

:)) la mine e perfect invers:cand mergea infundat lag turbo pana in 2000 apoi racheta si nu fluiera deloc turbo.Din masina se aude un suierat dar cand las geamul e un fluierat.Ce mai...multa vb saracia omului:))o sa schimb saptamana asta si sper sa se rezolve suieratul,miros de gaze si sunetul acela infundat.Am nevoie de 6 carnituri si garnitura de la turbo nu ?

Normal trebuie si garniturile. M-am uitat printre hartii, scrie doar galerie evacuare si galerie admisie, dar au fost incluse si garniturile.

Edited by mimima
Link to comment
Share on other sites

 

Normal trebuie si garniturile. M-am uitat printre hartii, scrie doar galerie evacuare si galerie admisie, dar au fost incluse si garniturile.

Daca schimbi galeria de evacuare si pui tot de e60 peste cateva zeci de mii o sa o schimbi iar, se va fisura si cea noua, pune de e39, se potriveste si nu o sa mai ai probleme.

Link to comment
Share on other sites

Daca schimbi galeria de evacuare si pui tot de e60 peste cateva zeci de mii o sa o schimbi iar, se va fisura si cea noua, pune de e39, se potriveste si nu o sa mai ai probleme.

Am pus originala de E60. Daca se va fisura dupa cateva zeci de mii, asta este. Data viitoare voi lua in calcul una de E39.

Link to comment
Share on other sites

Pentru toti care au aceasta pb cu sunetul sa stii ca e de la regenerare mi-au confirmat cei de la bmw....iar acel fasait cu parere de rau este din turbina....nu va mai consolati ca asa trebuie sa fasaie....Deocamdata masina nu consuma deloc ulei de la schimb la schimb ,sa schimb turbina de acum sau sa o mai las sa se mai uzeze pentru ca de tras trage ca in prima zi
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bmw 530d, din 2005 ... aceleasi simptome ca cele descrise de tine. Lag pana in 1800 rpm, gaze fierbinti pe toba de esapament. Mi se intampla cam o data la 2 saptamani. Si eu cred ca este de la DPF.

Mentionez ca acum 40.000 km am curatat filtrul de particule (nu mai trecea de 2000 rpm incepand din trapta a 3-a). Daca a tinut 40.000 km, cred ca a meritat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 years later...

Si la mine are un sunet (gen toba sport dar mai silențios ) care apare dupĂŁ pornire la 2-3 min , dureazĂŁ câteva minute dupĂŁ care dispare si apare in mers pentru câteva minute la intervale de câțiva zeci de km .in materie de lag daca am o accelerare Constanta zvacneste pe la 1800 rpm

De precizat e ca am si o fisura in galerie ( intenționez sa o schimb )

Daca e automata ca sa o pot tine la 2500-3000rpm ar trebui sa o dau in M3 si sa merg cu ea așa 20-30 km in cazul in care ĂŽși face o autocuratare?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.