Jump to content

chiptuninig,bad experiences cine si daca a avut pr


cat

Recommended Posts

as vrea ca aici sa scrie doar cei care au avut probleme cu chip tuning-ul sau cunosc din surse f sigure problemele care pot aparea. deocamdata nu am auzit decat vorbe bune despre operatiunea respectiva, dar macar 1% probleme tot trebuie sa fi avut careva...

 

de mai mult timp as dori sa fac chip tuning la masina, dar am avut o experienta neplacuta acum cativa ani cu un peugeot hdi cu power box.

 

PS - nu este vorba despre comparatii sau pareri despre power box, cunosc problema. sunt interesat strict de probleme aparute din cauza modificarii softului si daca se poate din experiente proprii. multumesc.

Link to comment
Share on other sites

daca te incalzeste cu ceva , eu nu am chip , la diesel e periculos , chestii de turbina etc. iar la benzina castigul nu este asa mare , deci... daca vrei putere mai mare iti iei masina cu motor mai mare , asta daca vrei sa nu iti asumi niciun risc , la diesel pare interesant castigul in urma unui chip tuning sau remapare , depinde cum vrei sa ii spui , din pacate cunosc pe unii care au facut poc la turbina si masinile erau in garantie ... acum nu mai sunt si nici de chip nu vor sa mai auda in viata lor , este doar o parere , stiu ca sunt unii care sunt foarte incantati de fenomen.
Link to comment
Share on other sites

Pai sunt si la Skoda care fac acelasi lucru , problema se pune doar in caz de la o adica , pica ceva , garantia este ok?... intreb si eu :blink: daca remapul nu afecteaza cu nimic garantia este ok , buna treaba, dar garantez eu ca le duc turbina in brate in cateva zile :)
Link to comment
Share on other sites

cum decizi daca e din cauza remaparii sau nu ?... cine poate spune cu certitudine ca daca nu faceam remap la masina nu pica turbina ? daca vrei cu adevarat poti sa faci o turbina sa "pice" si fara remap :blink: deci orice s-ar intampla baietii de la BMW or sa dea vina ca ai facut remapare si de aia s-a stricat nush ce la masina :) asa ca mai bine cat e in garantie nu faci nimic la masina ca e mai bine :)
Link to comment
Share on other sites

cum decizi daca e din cauza remaparii sau nu ?... cine poate spune cu certitudine ca daca nu faceam remap la masina nu pica turbina ? daca vrei cu adevarat poti sa faci o turbina sa "pice" si fara remap :blink: deci orice s-ar intampla baietii de la BMW or sa dea vina ca ai facut remapare si de aia s-a stricat nush ce la masina :) asa ca mai bine cat e in garantie nu faci nimic la masina ca e mai bine :)

147924[/snapback]

 

in germania se face chip tuning ( inlocuirea chip-ului la propiu) in service bmw, cu garantie bmw. 2000 euro. chip de ac schnitzer.

Link to comment
Share on other sites

d-rive daca vrei sa strici o turbina poti sa o faci si fara chip in cateva zile.. iti garantez eu si facem si proba.. parerea mea este chipul scade fiabilitatea motorului dar nu atat de semnificativ.. adica cine nu merge peste 300.000km cu masina merita sa-si faca chip.. stiu pe cineva cu chip pe o octavia 1.8T 4x4 cod motor ARX care il are de peste 170.000km si nu a avut decat problemele specifice ale masini.. nimic grav sau sa-i "bubuie" turbina.. asa ca eu zic ca tine si de sofer sa stie cum sa exploateze motorul astfel incat sa ofere timp suficient turbinei sa se raceasca activ, etc... astea sunt lucruri pe care le-am mai scris si nu as vrea sa le mai repet.. una peste alta eu am auzit doar de 2 masini care au distrus turbina din cauza chip-ului si asta din cauza ca si-au pus o versiune de chip care scotea tot ce se putea din motor... in rest la o exploatare normala si cu o versiune denumita "safe" de cei ce comercializeaza astfel de soft-uri stiu multe masini care nu au probleme si unele chiar cu multi km.. acuma ce sa zic: unii vb din auzite si altii din ceea ce au vazut/experimentat.. concluziile le tragi tu..
Link to comment
Share on other sites

@AliNOS , eu vorbeam de dizeloaice , mi-ai dat exemplu o benzina turbo, ai dreptate , tot ceea ce ai zis tu am zis eu in posturile anterioare , asa ca nu pot decat sa fiu de acord cu tine , de auzite... nu am patit nimic eu pentru ca nu am facut remap la dieselul meu dar varmiu a patit , deci nu prea e din auzite... sau din folclor. Dca vrei iti dau linkuri cu posturi ale unor oameni care fac asta si culmea sunt corecti si recunosc anumite lucruri :blink:
Link to comment
Share on other sites

valabil si pt diesel d-rive.. eu nu am scris ca sa ma contrazic cu tine.. am scris parerea mea.. si la diesel daca vrei in cateva zile iti stric eu turbina noua.. fara chip fara nimic..

da sunt probleme cu chip-urile dar nu cu toate.. in primul rand cand motorul trece de un anumit nr de km nu prea mai e recomandat chip tunning-ul.. pe de alta parte, daca pui un chip versiune race sau experimental ala garantat iti va strica ceva.. pt ca are totul setat pe maxim.. mai este in discutie si utilizatorul masinii care daca nu stie niste reguli de baza pt a proteja motorul/turbina sunt sanse ca dupa chip sa le duca mai rpd..

vezi tu, parerile sunt impartite... eu nu am spus ca sunt pro/contra chip tunning.. am spus ce am vazut eu.. astfel incat omul sa auda mai multe pareri si sa isi formeze o idee proprie.. am mai mentionat ca ar fii bine sa asculte de la cei care au avut/vazut/etc. nu de la cei care vorbesc din auzite pt ca in jurul acestui fenomen exista mult folclor si sunt si multe povesti aiurea..

Link to comment
Share on other sites

multumesc pt pareri. astazi tocmai am vb cu un om care e la a doua turbina pe un Passat 1.9 tdi 130 cp (initial) si 168 000 km - in continuare merge cu chip tuning si asteapta sa ajunga si la a treia turbina. acum are in jur de 190cp.

parerea lui a fost ca merita chip-ul, dar nu pe vw. asa o fi?

 

d-rive - "Dca vrei iti dau linkuri cu posturi ale unor oameni care fac asta si culmea sunt corecti si recunosc anumite lucruri " poti sa faci asta? cred ca ar ajuta.

Link to comment
Share on other sites

E clar ca in urma chipului creste si uzura motorului .. dar intr-o masura mica. Nu chipu distruge motorul si soferul. Daca nu stii cum sa conduci o masina turbo , poti sa-i bulesti turbina cu sau fara chip.

147989[/snapback]

Sal'

 

Chiar ma intereseaza treaba asta cu stiinta condusului la diesel sa nu-i bulesti turbina...am un 320 d, 150 de vreo 5 luni si ar fi misto daca mi-ai spune si mie cateva chestii care te ajuta sa salvezi viata turbinei

 

thx :blink:

Link to comment
Share on other sites

multumesc pt pareri. astazi tocmai am vb cu un om care e la a doua turbina pe un Passat 1.9 tdi 130 cp (initial) si 168 000 km - in continuare merge cu chip tuning si asteapta sa ajunga si la a treia turbina. acum are in jur de 190cp.

parerea lui a fost ca merita chip-ul, dar nu pe vw. asa o fi?

 

d-rive - "Dca vrei iti dau linkuri cu posturi ale unor oameni care fac asta si culmea sunt corecti si recunosc anumite lucruri  "  poti sa faci asta? cred ca ar ajuta.

148604[/snapback]

 

Pot sa fac asta dar au existat niste conflicte in trecut si nu vreau sa le readuc in atentie asa ca mai bine ma abtin , nu sunt niste probleme care sa imi apartina si nu vreau sa ma amestec eu in treburile altora... daca vrei PM :blink:

Link to comment
Share on other sites

d-rive - "Dca vrei iti dau linkuri cu posturi ale unor oameni care fac asta si culmea sunt corecti si recunosc anumite lucruri  "  poti sa faci asta? cred ca ar ajuta.

148604[/snapback]

 

 

Daca nu vrei sa le faci publice,poate mi le trimti si mie pe pm,sa vad si eu minunea :blink:

 

Thx.

Link to comment
Share on other sites

Pai ar fi defectiuni datorate chipului porst facut, de ex unu care cere de la VNT presiune mare in ture joase si o baga in surge, fereastra injectie prea mare si creste temp evacuare foarte mult, turbo cedeaza (si nu nervos). Astea ar fi unele din problemele hartii scrise prost.

 

Si dupa care vin probleme de la romanasii nostii pusi pe jepcareala: se citeste o masina si ce soft vine pentru aia se pune pe mai multe cu acelasi motor (gravitate medie), se apuca unii neaveniti sa umble ei in harta ca niste mari specialisti ce se afla(f grav) si se lasa praful, se schimba spoilere si se lasa gura de admisie aer pentru radiatorul de ulei (la 320d este sus la motor) fara nici o functionalitate etc etc.

Link to comment
Share on other sites

Posibila problema so far: la ITP-ul de 2 ani (masina are 32k) era cat pe-aci sa pice la noxe. I-au iesit 2.51 in loc de 2.5 Daca ai peste 2.5 dar maxim 3 te trece la a doua proba. Cu mine a fost amabil si m-a trecut totusi la prima :blink:

 

Mi-a spus ca problema a fost data de faptul ca la talpa maxima (cum i-a dat in test) iese multa motorina nearsa. Omul s-a gandit ca masina e condusa de obicei subturata (desigur ca eu i-am confirmat asta :) ) si mi-a recomandat sa fie dusa peste 2000 de ture, chiar 3000 ca altfel se fac depuneri in sistemul de evacuare.

 

Spun posibila problema pentru ca nu sunt 100% sigur ca e de la chiptuning. Dar parca asa imi miroase :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.