Jump to content

BMW E46 318i nfl


sati

Recommended Posts

Salutare!

E prima mea postare aici si primul BMW... Dupa o lista destul de lunga de masini proprietate personala si una muuuult mai lunga de masini conduse am ajuns la concluzia ca prima mea dragoste (mercedes) nu mai face masini iar cele care imi plac sunt ori prea vechi ori imposibil de intretinut. Ideea unui bmw era destul de veche si am simtit ca este momentul sa fac pasul decisiv...

Din punctul meu de vedere am avut de ales doar dintre doua modele ce imi placeau si se incadrau in bugetul meu: e46 nfl si e39 fl.

Criteriile principale de alegere au fost:

- Musai benzina (nu am avut si nici nu voi avea diesel - prefer sa bag banii in benzina decat in piese, imi plac turele si mai ales ma amuza cand ma intreaba lumea daca e motorul pornit);

- Musai sub 2000 cmc (prefer sa dau foc la bani decat sa ii dau la stat, iar masina a fost luata in ideea de a fi tinuta o perioada luuuunga de timp);

- Dotari obligatorii: doar climatronic si cotiera (prefer de 1000 de ori o cheliciune impecabila decat n dotari intr-un cazan);

- Culoare preferabil negru sau argintiu si in nici un caz alb;

- Neaparat 4 usi.

 

Alegerea modelului a fost relativ simpla avand in vedere cele de mai sus:

- Singura varianta de e39 era 520i 150cp si nu am gasit nici macar unul care sa merite sa ma deplasez sa il vad :(

- E46 318i si 320i nfl

 

De ce e46 nfl? Simplu! Din punctul meu de vedere e de 1000 de ori mai frumos decat fl (nu dati cu pietre!).

 

Cautarile mele s-au focusat in luna aprilie a acestui an doar pe aceste 2 masini. De asemenea, avand in vedere ca sunt foarte pretentios la o masina, am limitat cautarea doar la masinile din Bucuresti. S-a intamplat de n ori sa merg pana la o masina ce parea super-mega-giga si sa fac drumul de pomana.

Dupa Aproximativ 10 e46 nfl (majoritatea 318i) vizionate am ajuns la concluzia ca masina buna nu prea mai gasesti iar 320i in mintile lui e mai rar decat un samsar cinstit :)

In cele din urma dupa ce am batut Bucurestiul in lung si lat am ajuns la masina prezentata aici (culmea gasita pe strada la 2 minute de unde stau):

 

Deci....

 

Bmw e46 318i nfl 1.9 87kw din 07.06.1999 TITANSILBER METALLIC

 

S320A Deleted, model lettering

S428A Warning triangle and first aid kit

S441A Smoker package

S465A Through-loading system

S508A Park Distance Control (PDC)

S520A Fog lights

S528A AUTOMATIC AIR FLOW CONTROL

S534A Automatic air conditioning

S660A Radio BMW Reverse (C42)

L801A National Version Germany

S863A Retailer Directory Europe

S879A On-board vehicle literature German

S915A Delete clear coat

 

Masina era inmatriculata, cu taxa platita, adusa in tara toamna trecuta de catre un domn ce se chinuia sa o vanda de atunci (mai bine de jumatate de an). E adevarat ca masina nu era tocmai ieftina si nici in cea mai buna stare, dar fata de celelalte vizionate era..... noua :))

Km in bord 133.000... Am fost foarte sceptic, dar dupa cele aflate ulterior si dupa toate cele studiate par a fi reali... Oricum nu conteaza.

 

Masina a avut de noua in Germania doi proprietari: un domn nascut in '52 din 99 pana in 2012 si dupa parcul auto...

La prima vedere masina arata foarte bine si mergea acceptabil (fara zgomote parazite).

La a doua vedere... dupa cateva ore de la achizitie au cedat franele (s-a rupt un racord de frana pe spate).

Va dau niste poze cu masina in starea actuala si revin...post-61469-0-70930500-1375470522_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

BMW E46 318i nfl sau cum sa dai pe e46 cat pe un e90 :)

 

Vrei sa zici ca ai dat in jur de 10k pe masina asta? :o

 

Felicitari pt achizitie, dar avand in vedere ca i-au cedat franele in primele 2 ore de condus nu pare a fi un semn ca masina ar fi fost intretinuta.

Oricum bafta si speram ca se va dovedi contrariul.

Link to comment
Share on other sites

Masina arata asa acum la aproape 4 luni de la achizitie.

Angel i-am pus eu.

Nu am spus nimic de alb, am spus doar ca nu e pe gustul meu.

 

Masina a intrat in service si a stat trei saptamani in care am schimbat urmatoarele:

Bascule

Bucse bascule

Simeringuri

Flansa cardan

Rulment cardan

Ulei cutie

Amortizoare fata+spate+acc.

Bielete antiruliu spate

Caseta directie

Rulmenti fata-spate

Discuri fata-spate

Racorduri frana fata-spate

Placute fata-spate

Suporti toba finala

Garnitura _chiulasa_

Garnitura capac tacheti

Garnitura distributie

Kit dist. (lant-patine-int.)

Bujii

Pompa apa + fulie

Curea comp. AC

Curea acc

Intinzator curea AC

Intinzator curea acc

Ulei motor

Filtru ulei

Filtru aer

Filtru polen

Filtru benzina

Saboti frana

Bucse bara stabilizatoare f/s

Conducta frana spate

Table saboti spate

Ulei Dif.

Stergatoare

Suporti nr.

Bielete antiruliu fata

Semnale aripa albe

Kit ambreiaj

Baterie Varta Black 70Ah

Prezoane Febi *20

 

Majoritate pieselor sunt Febi, Lemforder sau OEM

Caseta de directie e singura SH

De asemenea a fost desfacut motorul si planat capacul

 

Inca nu am terminat cu masina mai e loc de mai bine.\

post-61469-0-45657000-1375471911_thumb.jpg

 

Jantele actuale sunt originale si vor ramane pentru iarna, urmeaza ceva pe 17' obligatoriu OEM.

Am schimbat semnalele galbene cu alb, am pus angel CCFL in faruri si la exterior am cam terminat cu modificarile exterioare.

La interior munca a inceput dar mai e de lucru. Pana acum:

Volan sport 3 spite + reconditionare

Gaiter schimbator nou

Maneta BC + activare

Pedalier aluminiu

Colantare trim-uri

INlocuit cass cu CD OEM

Completat scule lipsa din trusa

Cumparat cric (lipsea)

Presulete noipost-61469-0-53523600-1375472287_thumb.jpgpost-61469-0-00432300-1375472341_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

@cefi - Multumesc de urari - eu nu am jignit pe nimeni si cred ca nu ar trebui sa imi spui tu sau orcine altcineva ce sa fac cu banii mei.

@Dan_316i 0 Multumesc si tie!

@Andrei_VUV - Este cam mult dar a fost alegerea mea. Crezi ca daca de banii aia gaseam e87 sau e 90 nu mai bagam nimic in ele?

@mihai vigariu - Ba da, se gaseste dar din start am preferat e46. Iar eu cred cu tarie ca la masini vechi si "tzipla" tot bagi minim 1000 in ele

@ kip Este enorm si probabil ca investeam maxim 1000e in ea daca nu eram maniac. Am vrut sa schimb pe masina orice avea urma de uzura cat de putin. Multi si-au facut cruci cand au auzit. Alegerea mea pana la urma.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

bafta cu proiectul, un 320i ti-ar fi adus mai multa satisfactie. 318i nfl am avut si eu si desi nu am avut probleme in afara celor comune, nu mi-as mai lua motorizarea aia, cred ca e una dintre cele mai nereusite de la BMW, ca si tehnologie e foarte invechit, nu-i prea rafinat, consuma multicel pentru ceea ce ofera iar la capitolul putere e slabut...
Link to comment
Share on other sites

Sincer nu te cred ca ai schimbat toate piesele alea si ca ai ajuns la 3600 ! Si credema sincer ca daca ai ajuns sa umbli la motor sa schimbi semeringurile , ori masina are 3000000 de km ori ala care a avuto poarta 48 la pantof ! Eu am dat 318 nfl cu 170000 km care mergea ceas si merge si acum fara sa fie nevoie sa schimbi toata articulatia si garniturile din motor ! Parerea mea este ca ai facut o afacere super paguboasa ! Mai bine luai un E46 cu ceva dotari daca erai hotarat sa sa bagi atatia bani ! Pedalele alea de aluminiu sunt tiganie curata mai ales cu M pe ele !
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de ajutor!

 

http://imageshack.us/g/1/10262747/

 

As putea sa iti pun un scan cu factura, dar nu o sa ma obosesc. Unele piese au fost schimbate preventiv sau doar pt simplu motiv ca daca tot am desfacut motorul nu avea sens sa nu le schimb.

Pedalele imi plac f mult, dar ai dreptate era mai ok fara m pe ele :( Oricum am pastrat si acoperirile pedala stoc asa ca pot renunta oricand la ele.

 

Tind sa cred ca mai bine va spuneam ca am primit-o cadou si reparatiile m-au costat 2 beri in spatele blocului ;)

Link to comment
Share on other sites

Am o rugaminte: daca se poate nu imi mai spune-ti ce puteam sa fac cu banii.

1) Vroiam nfl

2) Nu vroiam automata (am avut deci stiu ce vreau)

 

Si intrebare bonus:

Daca imi luam alta masina, indiferent de model nu bagam in ea nici un ban?

Vreau sa intelegeti ca masina a fost facuta din pasiune - numai echilibrarea, indreptatul jantelor si geometria la autosoft au fost app 300 lei.

NU s-a facut economie si daca luam orice alta masina trecea prin aceelasi tratament chiar daca era 2010.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.