Jump to content

BMW E46 318i nfl


sati

Recommended Posts

Xenon nu o sa vada de nici un fel. NIci eu nu suport fara lupe. Sa ma chinui si nu mai am in ce sa bag atatia bani. E o masina simpla si asa o sa ramana. Nu a fost niciodata scopul sa iasa in evidenta.

Singurele probleme ce au mai ramas de rezolvat sunt toba finala (e un pic ruginita) si cateva puncte de rugina (programarea la service este deja facuta).

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

numai echilibrarea, indreptatul jantelor si geometria la autosoft au fost app 300 lei.

E o suma normala.

 

Nu prea inteleg atitudinea tip "imi iau motorizare de rahat doar ca sa nu dau 150 de euro pe an in plus la stat, apoi bag 3500 in masina". Ok am inteles, nu iti place sa platesti mult la impozit, dar mie mi se pare ca platesti oricum, indirect, pentru ca nu o sa te poti bucura de abilitatile masinii cu motorul ala.

Link to comment
Share on other sites

numai echilibrarea, indreptatul jantelor si geometria la autosoft au fost app 300 lei.

 

Dupa cum pui problema eu inteleg ca asta a fost una din cele mai mari cheltuieli, iar cele din lista ta nu fac 3700e.

 

Eu de ex am schimbat recent navigatie mare (1500 lei cu totul) + retrofit bi-xenon ( ~ 500 lei) + arcuri H&R 35/20mm (1000 lei cu montaj cu tot) si tot nu am ajuns la suma pretinsa de tine (3700e) ci la doar putin peste 2000 euro...

Link to comment
Share on other sites

Frumoasa, sa o stapanesti sanatos! Si eu as fi preferat una mai dotata, sa ai baza, daca tot aveai de gand sa schimb tot ce tine de partea tehnica.

 

La un moment dat cochetam si eu cu e46 NFL, dar vroiam "full de full". Gasisem unul cu m-tech 2, scaune reglabile electric, avea absolut tot masina aia, m-a descurajat taxa atunci, era cam 1300eur.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu prea inteleg atitudinea tip "imi iau motorizare de rahat doar ca sa nu dau 150 de euro pe an in plus la stat, apoi bag 3500 in masina". Ok am inteles, nu iti place sa platesti mult la impozit, dar mie mi se pare ca platesti oricum, indirect, pentru ca nu o sa te poti bucura de abilitatile masinii cu motorul ala.

Oricum, si la o masina cu motor mare (gen 330i) avea cheltuieli cu intretinerea, dar putea sa cumpere 320i NFL care are motor de 2.0i cu 6 cil. in linie si era total alta mancare de peste.

 

Zice ca majoritatea 320i-urilor pe care le-a vazut erau cazane dar masina asta era super buna si totusi pretinde ca a investit 3700 euro in ea. Pai atunci de ce plm nu ai luat 320i-ul? Sunt 100% sigur ca nu iti trebuiau atatia bani ca sa il aduci pe linie de plutire ;)

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca e o suma normala, doream sa demonstrez ca daca vrei sa faci lucrurile ca lumea si nu te zgarcesti se aduna destul de usor cateva mii de euro.

In momentul in care am ales 318i stiam in ce ma bag (aveam cateva mii bune de km facuti cu o masina aproape identica). Pentru mine e suficient. Am mers cu masini de la 50 cp la 300 cp. Asa ca fazele astea cu e de rahat motorul ma lasa rece. E suficient pentru mine si oricum altcineva nu conduce. Iar la stat nu dau din principiu banii aia. Crede-ma ca nu suma a fost problema.

 

@ Alin KIR - din ce stiam eu styling 42 e pe max 16"

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca e o suma normala, doream sa demonstrez ca daca vrei sa faci lucrurile ca lumea si nu te zgarcesti se aduna destul de usor cateva mii de euro.

In momentul in care am ales 318i stiam in ce ma bag (aveam cateva mii bune de km facuti cu o masina aproape identica). Pentru mine e suficient. Am mers cu masini de la 50 cp la 300 cp. Asa ca fazele astea cu e de rahat motorul ma lasa rece. E suficient pentru mine si oricum altcineva nu conduce. Iar la stat nu dau din principiu banii aia. Crede-ma ca nu suma a fost problema.

 

@ Alin KIR - din ce stiam eu styling 42 e pe max 16"

Pai la motor de 2000 e 180 lei impozitul. Nu cred ca e asa de mare. La motoare de peste 2500 (inclusiv) acolo da, e diferenta mai mare fata de cele pana in 2000...

Link to comment
Share on other sites

Numai lista asta de piese noi face 2000:

Bascule

Bucse bascule

Simeringuri

Flansa cardan

Rulment cardan

Ulei cutie

Amortizoare fata+spate+acc.

Bielete antiruliu spate

Caseta directie

Rulmenti fata-spate

Discuri fata-spate

Racorduri frana fata-spate

Placute fata-spate

Suporti toba finala

Garnitura _chiulasa_

Garnitura capac tacheti

Garnitura distributie

Kit dist. (lant-patine-int.)

Bujii

Pompa apa + fulie

Curea comp. AC

Curea acc

Intinzator curea AC

Intinzator curea acc

Ulei motor

Filtru ulei

Filtru aer

Filtru polen

Filtru benzina

Saboti frana

Bucse bara stabilizatoare f/s

Conducta frana spate

Table saboti spate

Ulei Dif.

Stergatoare

Suporti nr.

Bielete antiruliu fata

Semnale aripa albe

Kit ambreiaj

Baterie Varta Black 70Ah

Prezoane Febi *20

 

Plus manopera plus diversele maruntisuri.

 

Nu am zis ca era super-buna. Era masina cel mai putin cazan din ce am vazut.

Link to comment
Share on other sites

Numai lista asta de piese noi face 2000:

 

Caseta directie

Nu am zis ca era super-buna. Era masina cel mai putin cazan din ce am vazut.

In primul rand mai sus ai zis ca ai luat caseta de directie SH acum o bagi la piese noi.

 

In al doilea rand ai bagat 3700e ca sa poti umbla cu ea fara sa bata, sa sune, sa troncane, sa nu scape ulei, etc. Se pare ca nu era deloc "mai putin cazan".

 

Oricum, bafta in continuare cu masina si sa speram ca nu se mai strica ceva sa poti pune un kit de M macar.

 

Si asta cum ca preferi o masina simpla fara dotari, permite-mi sa iti spun ca nu te cred.

Link to comment
Share on other sites

Style 42 normale sunt doar pe 16" sau pe 15".

 

http://i95.photobucket.com/albums/l123/remix_10/style42.jpg

 

 

Style 42 pt M3 sunt intr-adevar si pe 17" si 18" dar arata putin diferit.

 

http://www.eaceuroparts.com/assets/img/products/bmw_wheel_042.jpg

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Masina mergea bine cand am luat-o. Singura faza a fost ca a crapat un racord de frana.

As vrea sa intelegeti ca eu am vrut sa schimb tot cap-coada chiar daca "mai mergea si asa". Asta e o chestie greu de explicat. Mai am un VW Polo 6n chel fara servo in care am bagat peste 2000 acum un an. Probabil daca va zic de ala o sa ma duce-ti la nebuni :)

Link to comment
Share on other sites

Sa o plimbi cu placere si spor la investitii in continuare ! Cat despre banii cheltuiti cu ea pana acum,nici eu nu te pot intelege,insa sunt alegerile tale si noi nu le putem decat comenta,nimic mai mult,asa ca nu ai de ce sa te superi.Toate cele bune !
Link to comment
Share on other sites

Am o rugaminte: daca se poate nu imi mai spune-ti ce puteam sa fac cu banii.

1) Vroiam nfl

2) Nu vroiam automata (am avut deci stiu ce vreau)

 

Si intrebare bonus:

Daca imi luam alta masina, indiferent de model nu bagam in ea nici un ban?

Vreau sa intelegeti ca masina a fost facuta din pasiune - numai echilibrarea, indreptatul jantelor si geometria la autosoft au fost app 300 lei.

NU s-a facut economie si daca luam orice alta masina trecea prin aceelasi tratament chiar daca era 2010.

lol

lol

lol

pasiune fara limite aka de la sublim la ridicol e u pas. ia.o usurel cineva risipeste banii tai aiurea. ghici cine e .

Link to comment
Share on other sites

Sunt curios cum aratau masinile care le-ai vazut si erau praf daca la a ta ai schimbat tri sferturi din ea ! Si sa sti ca motorul 2.0 si cel de 2.2 care au 6pistoane au impozitul de 900 ron ! Nu era o avere si simteai cat de cat ca ai BMW ! Avantajul tau este ca E46 este o masina care o poti modifica la maxim ! Daca vrei sa o pastrezi pentru tine , puneti un motor 3.0 ca nu trebuie sa mai anunti pe nimeni de la fisc !
Link to comment
Share on other sites

au pe dracu 900 impozit,la 520i-ul meu e undeva la 160, vrei sa-ti scanez chitanta?

 

pacat ca n-ai avut rabdare sa gasesti un 320, 520 in mintile lui,si eu am vazut rapciuge 3 luni de zile, am ajuns de am luat un E200 pana la urma, l-am dat, am mai stat 2 luni parca si am nimerit una care ma unge pe suflet de 2 ani..

Link to comment
Share on other sites

320i 1991 cmc a fost o optiune, dar nu am gasit la momentul respectiv. Poate sa fie o greseala, dar 1.9 nu ma deranjeaza deloc. De Mercedes sa nu mai aud...

Am facut un drum de 150 km in dimineata asta, am resetat bc si am consum de 7.0l/100km. Sunt uimit de consum.... Am mai avut un c180 automat si afara nu consuma sub 9.5 nici mort!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.