Jump to content

BMW E46 318i nfl


sati

Recommended Posts

318infl are consum oficial ~6 in afara (6.1 sau 5.9 ca mereu le incurc cu 316i nfl) deci daca mergi fara sa depasesti DELOC 60-70 cu a5a e perfect realizabil consumul ala de pe BC. Evident conteaza mult si starea motorului ce jante ai pe ea, cum e drumul (ca daca cobori de la campina spre ploiesti e alt consum decat daca ai urca etc etc).

Ce ma uimeste pe mine e consumul ala urban pe care l-ai postat 11.3. Ori mergi foarte tare ori mergi aproape exclusiv ziua in aglomeratie mare ori e ceva neregula. Apropo, ai calculat vreodata si la pompa? Mie la 316i nfl tot 1.9 imi arata cu 1.2-1.3L mai putin decat consumul real.

Mie cu jante pe 17 imi consuma ~10 real masina in Bucuresti dar asta e consum mediu adica merg destul si seara/noaptea si in weekend cand e liber si nici ziua nu merg chiar pe trasee fff aglomerate.

 

Si mie mi se pare usor lipsita de sens investitia ta si sa iti zic si de ce. Degeaba ai schimbat atatea la ea in ideea ca nu mai are ce sa pice acum(chiar exact asa te-ai exprimat). Te inseli e o masina foarte veche si in orice clipa e posibil sa pice orice.(si a mea tot din 99 e, si nu e nicio rusine sa recunosc).

Sa nu mai zic ca daca aveai de gand sa bagi atat in masina puteai alege una mult mai dotata. Mi se par diferente enorme intre o masina cu absolut nicio optiune si una care mai are una alta.Macar o trapa, un interior sport, un xenon de fabrica,un pilot automat, scaune incalzite poate un pachet m etc.

 

Dar asta sa fie problema, atata timp cat pt tine totul e ok asta e cel mai important? Iti doresc sa te bucuri de masina si a mea e tot argintie nfl. poate ne vedem prin buc :)

Link to comment
Share on other sites

Consumul ala de 11.3 era pe aprox 3000 km aproape exclusiv urban (mers destul de "tare" si clima pornita). Consumul de carte e 11.0 l/100 km. La pompa nu m-am obosit sa il fac. Sincer eu sunt multumit de consum. E mai putin decat ma asteptam.

Momentan rotile sunt 205/60/15. Sunt constient de varsta masinii si de faptul ca vor mai ceda piese. Am avut si masini noi la 0 km si masina din '76 asa ca stiam la ce m-am inhamat :)

@ - CosminE46 Merci de urari!

 

Daca stie cineva - Unde pot sa codez si eu o cheie de e 46? (Am cheie noua cu electronica si chip nescris)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Urmaresc de cativa ani buni forumul asta si niciodata, pana acum, n-am simtit nevoia sa intervin într-o discutie...

 

Dar nu prea înteleg ce se petrece aici; Credeam ca majoritatea suneti fani BMW, nu afaceristi de ocazie. Un 318i de ce nu ar merita putina atentie speciala?

 

Bag seama ca multi aveti BMW, dar nu stiti de ce aveti. Sunteti mai interesati de scaune electrice, trapa, navigatie si alte kilograme în plus, dar nicidecum o experienta pura la volan. Asa, ca sa dea mai bine la revanzare... pentru ca deh, de aia iti cumperi BMW.

 

„Fani” care se caca în gustul omului ca-i place mai mult nfl si „fani” care cred ca cel putin 170'ej de cai te fac sa simti un BMW adevarat. Patetic...

 

Bine ca puneti botu' la kituri mtech 2 - facute pe vapor - si trimuri înfoliate în carbon, iar pe tot threadul vad aceleasi replici obosite: „Ca de banii aia luai una „full”, ca de banii aia luai o racheta, ca...cat.

 

La urma urmei omul si-a gestionat banii cum a dorit, iar daca acest 318 îi pune un zâmbet prostesc pe fata de fiecare data când se urca la volan, a meritat fiecare leu investit. Adica da-o în pi*da masii de treaba, daca a ajuns sa va dea explicatii pe un forum BMW de ce si-a bagat banii într-un BMW, cred ca ar trebui sa va ridicati câteva semne de întrebare.

Edited by bogg
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc bogg pentru interventie. Nici eu nu puteam sa o zic mai bine. Zambetul prostesc e acolo... Masina merge ca un vis si tocmai a primit o finala noua Bosal. (Cea veche avea ceva rugina...) In viitor va primi cauciucuri de iarna si o revizie pentru intrarea in iarna. (Schimb uleiul la 7 max 8k km). Bafta si voua! Edited by sati
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

In sfarsit am terminat pregatirile pentru iarna. :)

Masina a primit 2 anvelope Vredestein snowtrac 3 noi pe spate, iar pe fata aveam deja 2 Uniroyal 2011... Cele 4 de vara au intrat la hibernat, dar sper sa trec pe 17" la vara.

De asemenea o revizie completa cu ulei Castrol 5w40 si filtre MANN.

Ca noutati am vopsit bara spate si am rezolvat punctul de rugina de la stopul stanga spate, am reusit sa gasesc cheia de buji din trusa (mai lipseste doar tija pt roti).

Ultimile achizitii sunt un set de presulete OEM textile cu tot cu clips-urile aferente si trim-uri originale de aluminiu. Pe lista este si consola centrala (scrumiera+spatiu depozitare) care a fost schimbata cu una impecabila (avea ceva zgarieturi).

Maine cred ca o sa ii fac un foto session in starea actuala.

 

post-61469-0-39314900-1383669299_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

In urma unui incident nefericit de saptamana trecuta aveam trei ciobituri pe parbriz...

Avand in vedere ca parbrizul e original am preferat sa ma duc astazi sa le rectific la un service inainte sa apara "mustati". Rezultatul e multumitor. Sa vedem si cat tine...

post-61469-0-75508100-1383745415_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Merci! Incerc sa remediez orice problema in stadiu incipient. Mai bine previi decat sa tratezi, nu?

 

Are cumva cineva de vanzare o tija de centrat roti pentru trusa de scule de e46? Caut de cateva luni fara success si e singura chestie care imi mai lipseste din trusa.

E piesa lipsa (de langa cheia de bujii) din poza asta:

 

post-61469-0-03356400-1383748798_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru cum ingrijesti masina asta!

Am si eu un amic cu un e39,523i din 1999,care pana acum,a bagat mult mai mult decat ai investit tu in a ta :sorcerer: ,tot pe chichite stock,dar noi,gen: bara spate de Nfl noua(25mil),nuca schimbator automata(5 mil si ceva) etc. etc. deci,se poate!:))

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ma apuc de sters praful de aici... :)

Masina a primit o revizie la 145.000 km, garnitura baie ulei noua, garnitura corp filtru de ulei + oringuri si simering vibrochen. In sfarsit pot spune ca nu mai are nici cea mai mica scurgere de ulei...

La inbunatatiri s-au mai adaugat plafon negru complet, antifurturi roti originale, perdeluta electrica si jante originale pe 16 pentru vara style 136 cu anvelope 225/50/16.

De asemenea am mai rezolvat mici chestii enervante: protectii cauciuc faruri, cablul verde din portbagaj ce actioneaza usita de la rezervor (lipsea cu desavarsire).

La capitolul retrofit-uri mai pot adauga volan cu comenzi si pilot automat, lumini interioare cu spoturi si oglinda cu senzor.

Revin cu poze cum da soarele... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.