Jump to content

probleme cu nivelul de ulei


clas520i

Recommended Posts

Salut . sunt nou membru pe forum si caut si eu raspus la o problema destul de ciudata pe care sper sa o rezolv cat de curand. Am un BMW 520i e39 si am o problema cu nivelul de ulei. In manual am indicat 6,5 l cu tot cu filtru.recent am schimbat uleiul, am pus 6,5 l si nici urma de ulei pe joja. ce sa fie, ii intreb pe mecanici, baietii dau din umeri si spun porneste motoru. pornesc motorul il opresc astept 10 minute si tot nimic pe joja. Am pus in jur de 7,5 l sau chiar 8 si acuma imi indica nivelul corect. nu stiu care e problema ???. mai e o ciudatenie . verific uleiul dupa 15 minute de la oprirea motorului nivelul normal, dimineata cand scot joja e plina de ulei peste maxim, o sterg o pun la loc, nimic o sterc o pun la loc si te miri ce nivel imi arat. urmeaza sa ma duc la reprezentanta sa-mi spuna si mie cineva cati litri am in motor si ce sa fac cu problema asta. poate stie cineva si imi da un sfat :blink: Are vreo supapa la joja si sa fie aia infundata ca nu pot sa-mi dau seama, chiar nu stiu , ce sa fac sa scot uleiul sa desfac joja cu tot cu brat, nu am idee. poate ma ajutati voi .merci mult
Link to comment
Share on other sites

Incearca o chestie: daca spui ca ai pus cca. 8 l de ulei, scoate-i pe la buson intr-un recipient sa vezi daca sunt tot 8 l, ca atunci la tine baia are 8 l!!

Daca nu sunt 8 l atunci e o problema....

 

Mai ai in calcul si joja.. sa nu fie originala adica sa nu aiba lungimea ncesara citirii, ca alta explicatie nu e ( sa nu fie o joja de la un alt model de masina)..

Link to comment
Share on other sites

Incearca o chestie: daca spui ca ai pus cca. 8 l de ulei, scoate-i pe la buson intr-un recipient sa vezi daca sunt tot 8 l, ca atunci la tine baia are 8 l!!

Daca nu sunt 8 l atunci e o problema....

 

Mai ai in calcul si joja.. sa nu fie originala adica sa nu aiba lungimea ncesara citirii, ca alta explicatie nu e ( sa nu fie o joja de la un alt model de masina)..

193171[/snapback]

 

Joja e originala pentru ca asta a fost primul lucru pe care l-am schimbat. am sa scot uleiul din baie , sa vad daca sunt tot opt litri . merci pentru sugestie

Link to comment
Share on other sites

Incearca o chestie: daca spui ca ai pus cca. 8 l de ulei, scoate-i pe la buson intr-un recipient sa vezi daca sunt tot 8 l, ca atunci la tine baia are 8 l!!

Daca nu sunt 8 l atunci e o problema....

 

Mai ai in calcul si joja.. sa nu fie originala adica sa nu aiba lungimea ncesara citirii, ca alta explicatie nu e ( sa nu fie o joja de la un alt model de masina)..

193171[/snapback]

 

dar e posibil sa am baie mai mare??? cred ca la reprezentanta pot sa-si dea seama. cred ca are senzor in baie care masora nivelul de ulei, sau?

Link to comment
Share on other sites

ham 8 l ... eu stiam ca 6 si 6,5 la schimbarea filtrului. Totusi mai bine dal jos si vezi exact cat ai pus.

193214[/snapback]

il scot si il schimb la reprezentanta ca nu mi se pare ok cu atata ulei in motor am inteles ca daca il arde infunda catalizatoru . merci mult pentru ajutor

Link to comment
Share on other sites

te-ai uitat pe ambele parti ale jojei?, de multe ori depinde cum bagi joja si se vede doar pe o parte nivelul de ulei.

193805[/snapback]

 

m-am uitata. dar cand aveam 6.5 litri-cum e specificat in carte- joja era uscata.atunci ca sa nu am probleme am pus ulei pana mi-a indicat pe joja.

 

ma duc la reprezentanta si am sa va povestesc ce am rezolvat cu ciudatenia asta de prolema.sper sa nu o mai intalneasca nimeni ca e stresanta :blink:

 

multumesc tuturor pentru ajutot

Link to comment
Share on other sites

Salut . sunt nou membru pe forum si caut si eu raspus la o problema destul de ciudata pe care sper sa o rezolv cat de curand. Am un BMW 520i e39 si am o problema cu nivelul de ulei. In manual am indicat 6,5 l cu tot cu filtru.recent am schimbat uleiul, am pus 6,5 l si nici urma de ulei pe joja. ce sa fie, ii intreb pe mecanici, baietii dau din umeri si spun porneste motoru. pornesc motorul il opresc astept 10 minute si tot nimic pe joja. Am pus in jur de 7,5 l sau chiar 8 si acuma imi indica nivelul corect. nu stiu care e problema ???. mai e o ciudatenie . verific uleiul dupa 15 minute de la oprirea motorului nivelul normal, dimineata cand scot joja e plina de ulei peste maxim, o sterg o pun la loc, nimic o sterc o pun la loc si te miri ce nivel imi arat. urmeaza sa ma duc la reprezentanta sa-mi spuna si mie cineva cati litri am in motor si ce sa fac cu problema asta. poate stie cineva si imi da un sfat  :blink: Are vreo supapa la joja si sa fie aia infundata ca nu pot sa-mi dau seama, chiar nu stiu , ce sa fac sa scot uleiul sa desfac joja cu tot cu brat, nu am idee. poate ma ajutati voi .merci mult

193161[/snapback]

 

am fost la reprezentanta si problema e in curs de rezolvare. numai ca nu aveau tubul de la joja de ulei si trebuie comandat.ce s-a intamplat, a fost umblat la tubul de la joja care a fost scos din baia de ulei si a fost pus la loc nu-mi dau seama cum mai sus decat normal si joja nu-mi cobora suficient in baie. garniturile lipsesc (O ringul) a fost lipita cu mastic sau silicon. cei de la reprezentanta au spus ca incearca sa remedieze problema fara sa afecteze baia de ulei. sper sa poata rezolva problema

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.