Jump to content

Bataie arbore


Recommended Posts

Salut ,am si eu nevoie de un sfat din partea voastra.

Am un E46 318 i nfl si a inceput sa mi bata motorul, mai exact arborele (am inteles ca e problema specifica lor), ce ma sfatuiti sa fac ,se merita sa schimb arborele sau motorul cu totul ???

Daca iau un arbore de la dezmembrari si ii pun cuzineti noi va tine ???

Link to comment
Share on other sites

Am inteles ca nu tine rectificat, iar in cele mai multe cazuri la acest model , cand desfaci arborele constati ca e fisurat.

Bine, asta nu e o regula.

 

Daca as gasi un arbore la dez, stie cineva ce cote trebuie sa aiba , sa nu aiba uzura si sa mi bata iar.

Link to comment
Share on other sites

o problema semenetoare am si eu si intreb aici (sper sa nu fie cu suparare )am un e 46 cu motor M43 1,9(316i nfl)si bate fusta la un piston,masina am luat-o de la un bun amic stiind de problema si care sincer nu ma deranjeaza cu nimic, masina se comporta bine nu am probleme.Acuma intrebarea mea. se merita un set de pistoane si alezat blocu sau un motor din SH,de la cine am luat masina zice sa fac motoru asta ca este tot nou in el in afara de axa cu came pistoane si vibrochen,costu reparatiei ar fi undeva la 3000 roni,voi cum ati proceda?repet masina merge ff bine nu am probleme cu ea
Link to comment
Share on other sites

da e permanenta de aproape 2 ani si nu are nimic,asa am luat masina stiind de problema si cum am zis nu ma deranjeaza,la mine e fusta la un piston care bate ,la mine merita sa il fac dupa cum am zis in motor tot e facut ,chiulasa facuta ,supape ,scaune tot,in afara de pistoane ,axa cu came si arbore totu e schimbat cu piese noi,la mine se merita si cand ajung la bani o fac ,pana atunci merge mult si bine
Link to comment
Share on other sites

Trebuie scos arborele si rectificat la cota de reparatie dupa care iti comanzi cuzineti pe original la cota respectiva ca nu is asa scumpi.Faza nasoala e ca e mult de munca destul de scumpa manopera si nu iti garanteaza nimeni reusita operatiunii 100%.Inafara de asta niciodata nu stii ce alte probleme gasesti prin motor .

Cel mai elegant e sa schimbi motorul cu totul .

Link to comment
Share on other sites

Adica sa pui altul vechi cu cine stie ce probleme?

 

Cum adica nu iti garanteaza nimeni reusita 100%? Pai aia care nu garanteaza sunt caarpaci, nu mecanici, daca nu-s in stare sa inlocuiasca niste piese din motor si sa-l faca sa mearga.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Adica sa pui altul vechi cu cine stie ce probleme?

 

Cum adica nu iti garanteaza nimeni reusita 100%? Pai aia care nu garanteaza sunt caarpaci, nu mecanici, daca nu-s in stare sa inlocuiasca niste piese din motor si sa-l faca sa mearga.

Motorul care il pui il probezi inainte .

Si ai dreptate in Romania cred ca 99% din mecanici sunt carpaci .Si nu e vorba numai de mecanici ca doar nu rectifica arborele mecanicul ci un strungar.

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

da e permanenta de aproape 2 ani si nu are nimic,asa am luat masina stiind de problema si cum am zis nu ma deranjeaza,la mine e fusta la un piston care bate ,la mine merita sa il fac dupa cum am zis in motor tot e facut ,chiulasa facuta ,supape ,scaune tot,in afara de pistoane ,axa cu came si arbore totu e schimbat cu piese noi,la mine se merita si cand ajung la bani o fac ,pana atunci merge mult si bine

Stii ce inteleg eu din postul tau ? Amicul tau a facut tot ce a putut face la masina aia sa mearga normal si nu a putut rezolva problema cu bataia dupa care a scapat de ea si ti-a vandut-o tie ,aviz amatorilor care vor sa schimbe cuzineti la arbore crezand ca o sa rezolve problema.Cuzinetii aia nu se uzeaza de nebuni ,asa ca au ei chef, se deformeaza arborele .

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

DEST:nu este deloc adevarat,a fost verificat arborele la un atelier specializat in rectificari arbori si chiulase si nu e roblema din arbore(era bine daca era din arbore ,cheltuiala mai putina),de la cine am luat masina cum am zis si mai sus imi este prieten ff bun si nu se pune problema de smecherii sau alte minuni,repet motoru a fost desfacut bucati si verificat(schimbat lant+patine la distributie,chiulasa luata la puricat si schimbat scaune,simeringuri si ce mai este pe acolo)am foat de fata si cunosc masina de anu trecut de cand era la el,singura problema a ramas bataia de la fusta pistonului la pistonu 3,am schimbat acum 3 luni consumabile si nu am complectat gram de ulei,eu sunt multumit de ea chiar si daca se aude putin acea bataie care in voiitor de va remedia print-run set de pistoane
Link to comment
Share on other sites

Ii cumperi motor de la dezmembrari. E mult prea ieftin un motor de la dezmembrari m43 de e46(cred ca iesi la 15 mil cu tot cu montaj) ca sa il mai repari pe al tau. Ziceai ca te ar costa vreo ~30 mil reparatia.

Eventual iti iei o masina de anglia ~40-45 milioane si o dezmembrezi eu zic ca scoti cel putin banii de pe motor + ca poti testa motorul.

Link to comment
Share on other sites

un motor de FL merge montat?sau e nevoie de si de alte artificii pe acolo,ma gandesc ca nu il demontezi si il si montezi asa de simplu nu?ma refer se potriveste la instalatia electrica/spatiu/mai greu probabl,mss,poate vbesc prostii nu sariti :unsure:
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Rectificarea arborelui cotit nu repreznta o problema. Problema este ca dupa rectificare arborele trebuie tratat cu nitrit altfel nu tine.Daca gasesti un atelier care il trateaza poti sa recurgi la solutia aceea.Daca nu faci cum am facut eu..Arbore nou cuzineti noi. Alta solutie ar fi arbore din dezmembrari.Iti iei fain frumos un micrometru, inveti sa il folosesti(daca nu cumva stii) si daca toate manetoanele sunt OK (cotele se gasesc pe net) poti sa il iei.

 

Salutari

Link to comment
Share on other sites

nu tine rectificat, am avut si eu aceiasi problema la vechea masina....am mers vreo 6 luni ca bataia respectiva, cand am dat drumu la ulei, era plin d span, daca repari masina imediat dupa c a aparut bataie ai toate sansele sa scapi doar cu un set de cuzineti, daca mergi mai mult cum am facut eu...nu mai scapi
Link to comment
Share on other sites

Unu nou e cam 40 de mil fara cuzineti, nu cred ca merita.

Mersi frumos pentru informatie , dupa ce il demontez o sa l intreb pe cel care il rectifica daca il trateaza.

Dar acest arbore nu tine rectificat doar la modelul asta de masina ?

Intreb pentru ca acolo unde il rectific au rectificat si alti prieteni (nu la bmw) si i au tinut muuult si bine, au avut probleme cu orice numai cu arborele nu.

Iar daca iau unul Sh , trebuie sa fie ca nou ca sa i pot pune cuzineti standard.

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Daca il rectifica si nu il trateaza nu tine dai banii degeaba..mai bine te duci si bei de banii aia.Daca iei unul second hand ti-am zis cum se verifica daca are ovalitate/uzura mai mult de 3 miimi la revedere nu e bun. Daca are uzura pana in 3 hai4 miimi set nou de cuzineti si tine mult si bine. Al meu a fost 880€ cu cuzineti..asta in referinta unui atelier care vroia pe alezat si tratat 800€.

 

Numai bine

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.