Jump to content

E46 316i 2002 - Multiple Dubii/Intrebari


Recommended Posts

Salutare tuturor! Sunt nou pe forum si nou posesor de E46 si am nevoie de ceva sfaturi de la voi!

 

Si anume, in urma cu o saptamana am achizitionat un BMW E46 316i din 2002 (N42b18, masina merge impecabil, trage foarte ok, insa,

am fost la tester si a gasit urmatuarele erori:

 

Eroare pe airbag (nu se referea exact la faza cu scaunul de la pasager, ci la pretensioner), tin sa mentionez ca martorul de la AIRBAG nici macar nu merge, la punerea contactului nu se aprinde.

Eroare pe usile laterale fata (baiatu zicea ca asta poate sa apara si daca scoti bateria de la masina, dupa ce a sters eraorea nu a mai aparut)

Eroare la parametrii: (relantiul fluctueaza)

Cam atat cu erorile.

 

O mica specificate vreau eu sa adaug, sa va cer sfatul, si anume la turateie intre 1000si2000RPM cand accelerez masina are un fel de smuceala, la turatie de 1000RPM aproape ca da in nas.

 

O alta remarca ar fi ca la testul de bord (cel cu luminile) nu mi se aprinde nici martorul la check engine!

 

Am marea banuiala ca masina a fost manarita si acesti doi martori au fost fie scoase becurile fie faza cu banda neagra.

Si in plus am impresia ca a fost si lovita si airbagurile probabil sarite, de aici si eroarea.

 

Intrebarea este, de unde sa incep si ce sa verific.

 

 

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Deci tu spui ca masina merge impecabil dar de fapt are o mica smuceala intre 1000-2000 RPM? Pai ori merge impecabil ori are ceva probleme.

 

In fine, cu airbagurile nu e de joaca parerea mea! Ar trebui sa verifici starea lor mai atent, adica sa existe fizic in usi, bord, volan , stalpi fata si pe unde o mai avea si apoi sa treci la partea electronica cu o diagnoza profesionala in urma careia sa iti zica exact ce si cum trebuie remediat. Concentreaza-te pe airbag-uri in prima faza, nu poti stii cand iti vor fi folositoare!

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mecanicul la care ai fost nu stie diagnoza si nici sa interpreteze datele.

 

Cu masina in fata nu a vazut problemele si acum cauti solutii pe internet.

 

Deci daca vei primi raspuns pe forum inseamna ca avem niste colegi geniali sau poate vrajitori...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

aia cu airbag-urile e prioritara, faci Doamne fereste accident si mori cu zile.

 

vezi neaparat daca mai exista.

 

daca ala care ti-a vandut masina a manarit airbag-urile, ar trebui cautat si crestat pe fata, eu as bate la el ca la fasole si nu glumesc.

Link to comment
Share on other sites

@buldy

Da, masina da acea mica smuceala intre 1000si2000RPM, deci nu e impecabila.

 

Referitor la airbaguri, nu se pot vedea cu o diagnoza profesionala daca sunt prezente? Trebuie sa desfac pur si simplu toata masina in cautarea lor?

 

@bmw-utu, cum verific? pur si simplu cu mufa scoasa? sau?

Poate influenta asta consumul de carburant. Asa cum am specificat si in primul post, relantiul Fluctueaza

 

@ionatan, cei la care am fost sunt un service din Craiova (nu foarte pompos) recomandat de un prieten.

 

RECUNOSC CA MA-TI PUS SERIOS PE GANDURI REFERITOR LA AIRBAGURI.

Cineva mi-a zis ca el avea martorul aprins si cand a facut accident a sarit airbagul sofer!

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Prima data verifica ce e in bord de nu se aprinde martorul sau mai bine zis de ce nu sta aprins daca ai eroare permanenta.

 

Exista multe probleme care pot da eroare la airbag-uri cine face diagnoza trebuie sa stie sa interpreteze datele.

 

Vezi prima data pe ce airbag-uri ai erori apoi verifica daca le ai fizic pe masina (sa nu fie doar capacele) vezi daca sunt conectate sau daca calculatorul de airbag functioneaza. Si cablajul poate sa dea eroare.

 

Cel mai bine (daca nu stapanesti problema) cauta in zona ta un baiat priceput la BMW-uri si care iti poate verifica masina altfel tot o sa dai cu presupusul. Eventual cauta aici pe forum pe cineva care sa te ajute de la tine din zona.

Link to comment
Share on other sites

CristiB sunt din Craiova!

 

O sa caut pe forum un DIY cu demontarea bordului, sper sa reusesc in decursul zilei de azi imediat dupa serviciu sa vad ce se intampla in bord de nu merg cei doi martori (airbag,check eng. - care nu se aprind deloc, nici la contact nici la test)

uneori poate fi o simpla siguranta

Link to comment
Share on other sites

Bai mi-e rusine dar trebuie sa va intreb.

 

Nici macar panoul de sigurante nu stiu unde este la masina asta...ma ajutati?

Deschizi torpedoul, si vezi ca in partea de sus a torpedoului ai o clema care iti scoate tabloul de sigurante...

 

LE: am postat in acelasi timp cu TNY

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

sa nu umbli la airbag-uri, fara sa scoti borna la baterie.

 

in cazul ca sunt la locul lor, risti sa se declanseze si ar fi tragic, daca ti-o da in mecla, te face dauna totala.

Link to comment
Share on other sites

Se poate, cine stie ce o fi avut in cap.

Poate e plasa din scaunu pasagerului rupata si ca sa nu se vada martorul in bord a scos siguranta.

 

Trebuia sa faci un test de bord cand ai luat-o, meniul 2.0 din OBC si atunci vedeai daca functioneaza toti martorii.

 

PS: Daca ar fi asta ar fi simplu de rezolvat...

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

Cipri, masina am luat-o la ingramadeala, am verificat-o vizual si pe elevator (fara tester) pentru ca mi s-a parut ca merge bine.

Nu mi-a trecut prin cap ca la felul cum arata sa fi avut probleme de genul asta.

Cum lipsa de experienta la capitolul asta se apropie de minim, iti dai seama ca habar nu aveam de acel test in momentul in care am loato. abia dupaia am vazut pe youtube.

 

Acum tot ce pot face este sa sper ca acel martor este stins din cauza sigurantei si ca nu va fi nevoie de desfacerea bordului si cautari amanuntite. Insa pana termin serviciul, stau in tensiune :))))

 

LE: Am atasat si doua poze cu masina :D

post-62962-0-85153100-1375953077_thumb.jpg

post-62962-0-17025600-1375953086_thumb.jpg

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Nu este suparare, de aceea am pus pozele, sa imi ziceti si voi o parere!

 

Presupunand ca au sarit aibagurile frontale, ca sa fie din nou functionale, este nevoie doar de inlocuirea lor? sau si a centurilor de siguranta si implicit a calculatorului de airbag?

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.