Jump to content

E46 316i 2002 - Multiple Dubii/Intrebari


Recommended Posts

uite spre exemplu acum 2 zile am schimbat bujiile, pe masina erau bujii cu un singur pol sau cum se va numii acum am pus bujii NGK cu 4 poli iridium si comportamentul motorului este cu totul altul

am avut si eu probleme cu relantiul si avea momente cu mici intreruperi in acceleratie si era valva si furtunul de la PCV, este si un topic deschis pe tema asta unde gasesti tot ce ai nevoie pt a o schimba sau verifica

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sbircris nu am sarit la tine stai lin;)

 

darius_x - cum ti-ai dat seama? din print-urile puse de mine? care sunt valorile normale?

 

lederp - de 3 ore bat forumul in lung si in lat, din citit nu pot afla 100% ce are masina pana nu fac un teste de compresie si restul testelor pentru ceva concret.

Referitor la bujii, este adevarat ca nu le-am schimbat, dar uite maine dupa serviciu o sa merg sa le schimb, poate poate.

Un lucru ma macina rau, cum dracu acum nu scoate fum bine mersi, si in 2h sa scoata fum? semeringurile oricat ar fi fost de duse, nu cred ca cedau dintr-o data.

 

Este posibil sa scoata fum si daca un furtunel de vacum este dus?

Link to comment
Share on other sites

lederp, poate la buson o fi normal, dar cand scot joja? azi se opri imediat ce scosei joja. 192.000km :D

 

raul_bog - din cauza lui ca este farmat sau e normal? si daca e farmat stii cumva daca din cauza acelui separator nenorocit sa scoata si fum albastru?

 

am atasat si o poza cu ansamblul separator....

 

LE: Am facut pentru maine programare la service sa verific compresia, sa scap de un gand rau, desi nu cred k peste noapte se duce un motor asa....

 

Fumul albastru e de la simeringuri supape... s-a mai discutat. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/page__pid__2033526__st__100#entry2033526

 

PS: din pacate doar in bord are 192k km masinuta ta :(, se pare ca are peste 300k daca a avut o eroare la 299k.

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Multisor pentru un n42? sa inteleg ca mai bine ma duc si iau logan? am vazut pe taxi cu 410k, care inca se tineau bine?

 

 

 

scuze, nu am vrut sa te intep si daca asa a iesit, imi cer scuze. n42 e putin pretentios.

300 tkm sunt multi sau nu sunt multi, depinde de intretinere si exploatare. in general in romania lumea isi cumpara bmw si intretinere ioc. cand cade o repara la nea mitica si cand cade de tot o vinde si e fericit ca a facut "afacere". daca pui masina la punct si investesti bani si pasiune in ea te va mai duce mult si bine. daca avea 300tkm adusa din germania si carte de service puteai sa stai linistit.

Link to comment
Share on other sites

bai nu m-am intepat, insa aud in stanga si in dreapta ca motoarele de BMW sunt bune, si am ramas putin asa :| cand ai zis ca sunt multi KM.

Pai bani o sa bag, pentru ca am plecat pe drumul asta, am luato, mi-am luat tzeapa, asta e, dar macar stiu dupaia ca 2-3 ani nu mai am treaba.

Eu te sfatuiesc, ca prima data sa schimbi valva CCV si furtunele aferente acesteia, deoarece nu este in regula ca atunci cand scoti joja sau busonul de ulei sa faca acel vacum.

Link to comment
Share on other sites

Eu te sfatuiesc, ca prima data sa schimbi valva CCV si furtunele aferente acesteia, deoarece nu este in regula ca atunci cand scoti joja sau busonul de ulei sa faca acel vacum.

Salutare!

voi schimba pentru inceput valva intr-adevar, am luat legatura cu Mihaita (baiatu cu dezmembrarile), a zis ca ma poate ajuta el cu semeringurile de la supape fara demontat chiulasa! insa momentan este plecat in anglia si vine peste 1-2 saptamani si imi este tare teama ca pana atunci sa nu se duca si altceva din cauza lor (gen sonde land).

 

dar tu nu trebuia sa fii plecat in vacanta, sau, nici acolo nu pot sta fara net/forum ;))

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

voi schimba pentru inceput valva intr-adevar, am luat legatura cu Mihaita (baiatu cu dezmembrarile), a zis ca ma poate ajuta el cu semeringurile de la supape fara demontat chiulasa! insa momentan este plecat in anglia si vine peste 1-2 saptamani si imi este tare teama ca pana atunci sa nu se duca si altceva din cauza lor (gen sonde land).

 

dar tu nu trebuia sa fii plecat in vacanta, sau, nici acolo nu pot sta fara net/forum ;))

La noapte plec, cand te duci tu la el sa ma anuntui si pe mine ca vreau sa merg si eu. Ai gasit tutorial cu schimbarea valvei CCV la motorul tau ?

 

LE: niste filmulete despre CCV

Edited by dolc3_sell
Link to comment
Share on other sites

Criss88 - Da, Mihaita, baiatul cu dezmembrarile, il gasesti si pe forum, zice ca a facut asta de multe ori. Din discutia telefonica parea destul de sigur pe el, si chiar parea ca stie ce vorbeste. Astept sa vina si vedem ce o iesi.

 

dolc3_sell - Merci pentru video, inca sper ca voi scapa decat cu valva si nu va fi nevoie de semeringuri.

Voi incerca sapt viitoare sa o schimb, tu cand te intorci din vacanta?

Iar cand voi merge la Mihaita cu siguranta te voi suna ;)

Link to comment
Share on other sites

Criss88 - Da, Mihaita, baiatul cu dezmembrarile, il gasesti si pe forum, zice ca a facut asta de multe ori. Din discutia telefonica parea destul de sigur pe el, si chiar parea ca stie ce vorbeste. Astept sa vina si vedem ce o iesi.

 

dolc3_sell - Merci pentru video, inca sper ca voi scapa decat cu valva si nu va fi nevoie de semeringuri.

Voi incerca sapt viitoare sa o schimb, tu cand te intorci din vacanta?

Iar cand voi merge la Mihaita cu siguranta te voi suna ;)

Eu ma intorc luni, ne auzim atunci, poate facem rost de un tutorial concret si schimbam valva aia. Poate, poate ai noroc, deoarece simptomele masinii tale duc mai mult spre defectiune la valva CCV decat la supape. Pentru ca fumul a inceput sa apara brusc, prima data de la motor apoi pe esapament si face si vacum la joja si capacul de la ulei.

 

Da, Mihaita PVM este un bun mecanic in BMW-uri.

Edited by dolc3_sell
Link to comment
Share on other sites

Eu ma intorc luni, ne auzim atunci, poate facem rost de un tutorial concret si schimbam valva aia. Poate, poate ai noroc, deoarece simptomele masinii tale duc mai mult spre defectiune la valva CCV decat la supape. Pentru ca fumul a inceput sa apara brusc, prima data de la motor apoi pe esapament si face si vacum la joja si capacul de la ulei.

 

Da, Mihaita PVM este un bun mecanic in BMW-uri.

 

Sper sa fie doar valva, si sa scap doar asa, sa nu fie nevoie de alte costuri mai mari,

Valva am gasito la AUTONET la 250ron cu tot cu furtune, iar de schimbat ne incumetam intr-o zi daca ai placere sa ma ajuti si vedem cum o dam dupa un tutorial ;)

 

LE: Criss88 - cu siguranta o sa fiu activ pe forum cu evolutia lucrurilor!

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Sper sa fie doar valva, si sa scap doar asa, sa nu fie nevoie de alte costuri mai mari,

Valva am gasito la AUTONET la 250ron cu tot cu furtune, iar de schimbat ne incumetam intr-o zi daca ai placere sa ma ajuti si vedem cum o dam dupa un tutorial ;)

 

LE: Criss88 - cu siguranta o sa fiu activ pe forum cu evolutia lucrurilor!

Cum ai gasit cu 250 lei cu tot cu furtune? eu am dat 550 lei cu tot cu furtune, oem...

Link to comment
Share on other sites

Poate nu este OEM.

 

Sincer nu stiu daca este oem sau nu, am avut o discutie telefonica cu cei de acolo, in care le-am comunicat PN si ei au gasit piesa (singura pe care o pot aduce)

 

LE: sper ca sunt pe aceiasi lungime de unda cu voi, piesa este cea din atash?

post-62962-0-61295100-1376484070_thumb.png

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Sper sa fie doar valva, si sa scap doar asa, sa nu fie nevoie de alte costuri mai mari,

Valva am gasito la AUTONET la 250ron cu tot cu furtune, iar de schimbat ne incumetam intr-o zi daca ai placere sa ma ajuti si vedem cum o dam dupa un tutorial ;)

 

LE: Criss88 - cu siguranta o sa fiu activ pe forum cu evolutia lucrurilor!

Nu cred ca include si furtunele, si daca tot te apuci sa o schimbi, e pacat sa demontezi toata admisia si sa nu schimbi si furtunele respective care sunt coapte probabil dupa atata timp, si care se vor fisura atunci cand vei schimba valva.

 

Nu e chiar o placere sa schimbi valva respectiva:

 

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f18/2003-e46-318-n42-motor-oil-separator-pcv-valve-diy-t103696/

 

Link to comment
Share on other sites

Am postat aseara si pe topicul cu semeringurile de la supape, sper sa nu fie vreo problema ca postez si aici.

 

Ce vreau sa impartasesc cu voi este faptul ca aseara am facut un drum pana la metro si am inregistrat cateva din comportamentele motorului meu:

 

Zgomotul pe care eu il suspectez a fi de la separatorul de ulei:

 

Momentul in care sunetul este prezent si motorul subit se opreste:

 

 

Pareri????

Link to comment
Share on other sites

alex sper sa fie doar ccv-ul :D

 

Revenind la una din probleme discutate in primele topicuri, airbag-urile:

 

Am desfacut in sfarsit astazi toate locatiile cu airbag din masina mai putin cortinele.

Rezultatul final fiind unul pozitiv pentru mine, si anume, toate airbagurile la locul lor (fizic). Nu pare nimic sarit, mai putin cel de la sofer care se pare ca a intrat "mesterul mitica" acolo si s-a jucat cu banda adeziva :D ce o fi vrand sa faca acolo nu pot sa imi imaginez. In fine, pot gasii undeva numai firele acelea de la airbag? dezmembrari ceva?

 

Aveti in atash pozele preluate: (cele laterale sunt facute pe sub fata usii, mai negurate asa)

 

Acum insa mai ramane ultima problema referitoare la airbaguri, si anume, calculatorul de airbag.

Se poate rescrie?(care sunt costurile?) ca daca nu iau unul din dezmembrari care este 150ron :D

 

Multzam!

 

hop si lateralii :D

 

Scuze dar astia fura ultimii si se cam inegura afara!

post-62962-0-71160800-1376676362_thumb.jpg

post-62962-0-83752300-1376676546_thumb.jpg

post-62962-0-84598400-1376676647_thumb.jpg

post-62962-0-31409600-1376676654_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

pe airbagul sofer acestea sunt erorile care apar pe tester:

 

Date: 08/12/13 17:27:50 ECU: MRS4 JobStatus: OKAY Variant: MRS4-------------------------------------------------------------

RESULT: 8 errors in error memory !-------------------------------------------------------------

13 Ignition circuit ZK12 / Airbag Driver Stage 2

Error frequency : 12

Error not currently present Resistance too small Sporadic error-------------------------------------------------------------

2 Ignition circuit ZK1 / Belt tensioner Driver

Error frequency : 1

Error not currently present Resistance too large Error not sporadic-------------------------------------------------------------

1 Ignition circuit ZK0 / Airbag Driver Stage 1

Error frequency : 1

Error not currently present Resistance too small Error not sporadic-------------------------------------------------------------

13 Ignition circuit ZK12 / Airbag Driver Stage 2

Error frequency : 1

Error not currently present Short to ground Error not sporadic-------------------------------------------------------------

1 Ignition circuit ZK0 / Airbag Driver Stage 1

Error frequency : 1

Error not currently present Short to ground Error not sporadic-------------------------------------------------------------

13 Ignition circuit ZK12 / Airbag Driver Stage 2

Error frequency : 2

Error currently present Resistance too large Sporadic error

 

-------------------------------------------------------------

240 Internal error

Error frequency : 1

Error not currently present Error not sporadic-------------------------------------------------------------

145 Crashtelegram memory

Error frequency : 1

Error not currently present At least one crash telegram stored Error not sporadic =============================================================

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.