Jump to content

E46 316i 2002 - Multiple Dubii/Intrebari


Recommended Posts

Ma poti suna maine cand esti liber. Eu stau in cartierul Valea Rosie, zona Stadion Electro. Cand ai fost la tester nu ti-a zis codurile de eroare de la Airbag?

 

 

Extraordinar, eu sunt chiar la Militar! bl31, so...va fi usor cred!

 

nu mi-au dat nemernicii nimic, au fost niste papagali, m-am dus la recomandarea unui prieten, nah....imi lasi un nr de tel pe privat sa dau de tine si sa imi zici ce bere iti place? Multzam!

Link to comment
Share on other sites

Extraordinar, eu sunt chiar la Militar! bl31, so...va fi usor cred!

 

nu mi-au dat nemernicii nimic, au fost niste papagali, m-am dus la recomandarea unui prieten, nah....imi lasi un nr de tel pe privat sa dau de tine si sa imi zici ce bere iti place? Multzam!

Ti-am dat mesaj privat, ne auzim maine la telefon sa vedem ce rezolvam.

Link to comment
Share on other sites

Ma framanta tare rau fumul de pe esapament, care miroase tare rau a incins, cred ca o sa sun azi la MHS Motors Craiova, dar mai intai sa vad ce rezolv cu colegul dolc3_sell.

 

Tot nu inteleg cu dracu este posibil dupa desfacerea a unui amarat de filtru de aer si a unui futun sa rezlute toata nebunia asta....

Link to comment
Share on other sites

Crezi ca are ceva daca am pus 5w40? este prea gros?

 

LW: Ma gandesc si la asta, poate e prea gros uleiul, insa l-am pus vineri, si am venit de la tara (appx 60km) ma gandesc ca ar fi trebuit sa reactioneze mai repede la schimbarea uleiului, nu dupa 2 zile :)

 

Astept si alte pareri referitoare la vascozitate!

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Crezi ca are ceva daca am pus 5w40? este prea gros?

 

LW: Ma gandesc si la asta, poate e prea gros uleiul, insa l-am pus vineri, si am venit de la tara (appx 60km) ma gandesc ca ar fi trebuit sa reactioneze mai repede la schimbarea uleiului, nu dupa 2 zile :)

 

Astept si alte pareri referitoare la vascozitate!

din cat m-am documentat este destul de grosut 5w40 pt n42, am facut prostia asta si era sesizabil mai zgomotos, nu l-am tinut foarte mult si am pus 0w40.

Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca mai zgomotos mi se pare si mie clar , nu il mai tin atunci, incerc azi sa il schimb!

 

LE: Cati km are masina ta?

Eu am 191.000 pe bord, insa nu stiu cat de adevarati sunt din 2002 pana acum.

~178k reali, o am de la ~88k (din 2008, nu fac multi km pe an in jur de 15 mii)... Poti incerca Castrol Edge FST 0w40, eu asta am pus acum si mai sunt cativa colegi care pun tipul asta de ulei.

Link to comment
Share on other sites

~178k reali, o am de la ~88k (din 2008, nu fac multi km pe an in jur de 15 mii)... Poti incerca Castrol Edge FST 0w40, eu asta am pus acum si mai sunt cativa colegi care pun tipul asta de ulei.

 

O sa tin cont de sfatul tau, incerc sa fac si asta, dar inainte de toate as vrea sa fac un test, sa vad ce iese!

 

Multumesc pentru raspuns!

Link to comment
Share on other sites

Citeam acum pe site-uri de afara referitoare la probeleme modelului n42, ideea este ca mie mi s-a auzit si un sunet de schilaiala ieri imediat la pornire dupa montarea ansamblului de la filtru-clapeta ceva de genul: https://www.youtube.com/watch?v=2Rzu7Qq3K7s dar dupa un timp a disparut, si a reaparut si asa aparea si disparea

Insa eu am dat vina pe ceva rola intinzaoare, insa acolo se discuta despre separatorul de ulei. Aici ma duce cu gandul ca mie imi scoate fum alb.

Ma ajutati cu un sfat? pozitionarea lui? este greu de schimbat in cazul in care este dus.

Si daca cumva este dus, se imbina uleiul cu apa?

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Citeam acum pe site-uri de afara referitoare la probeleme modelului n42, ideea este ca mie mi s-a auzit si un sunet de schilaiala ieri imediat la pornire dupa montarea ansamblului de la filtru-clapeta ceva de genul: https://www.youtube.com/watch?v=2Rzu7Qq3K7s dar dupa un timp a disparut, si a reaparut si asa aparea si disparea

Insa eu am dat vina pe ceva rola intinzaoare, insa acolo se discuta despre separatorul de ulei. Aici ma duce cu gandul ca mie imi scoate fum alb.

Ma ajutati cu un sfat? pozitionarea lui? este greu de schimbat in cazul in care este dus.

Si daca cumva este dus, se imbina uleiul cu apa?

Ai aici cam toate informatiile, de la simptome pana la schimbarea acestuia.
Link to comment
Share on other sites

Salutare din nou!

 

Datorita colegului dolc3_sell caruia tin sa ii multumesc inca o data, am facut testul promis ieri.

In urma testului au iesit urmatuarele erori: (vezi atasat sper sa se inteleaga)

 

In legatura cu fumul de la tobe, si-a dat si el cu parerea si am ajuns pana la urma la fum albastru (destul de mult) dupa ce sta 4-5 min la relanti.

Insa o mica ciudatenie, aseara si azi de dimineata nu a mai scos, nu a mai vrut sa scoata nimic. (ca am vrut sa ii mai arat unui priten)

 

Acum banuiesc, fie distributia sarita, fie valva pcv/separator ulei, fie chestia la supape care este deja vedeta la motorul N42.

 

Astept si parerile voastre pe marginea fisierelor atasate!

 

Multumesc!

post-62962-0-35469300-1376378435_thumb.jpg

post-62962-0-21718800-1376378440_thumb.jpg

post-62962-0-52275700-1376378443_thumb.jpg

post-62962-0-61201700-1376378447_thumb.jpg

post-62962-0-38026800-1376378452_thumb.jpg

post-62962-0-04437000-1376378461_thumb.jpg

post-62962-0-79134500-1376378466_thumb.jpg

post-62962-0-43618700-1376378470_thumb.jpg

post-62962-0-03539900-1376378474_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

lederp, poate la buson o fi normal, dar cand scot joja? azi se opri imediat ce scosei joja. 192.000km :D

 

raul_bog - din cauza lui ca este farmat sau e normal? si daca e farmat stii cumva daca din cauza acelui separator nenorocit sa scoata si fum albastru?

 

am atasat si o poza cu ansamblul separator....

 

LE: Am facut pentru maine programare la service sa verific compresia, sa scap de un gand rau, desi nu cred k peste noapte se duce un motor asa....

post-62962-0-28300700-1376405141_thumb.png

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Multisor pentru un n42? sa inteleg ca mai bine ma duc si iau logan? am vazut pe taxi cu 410k, care inca se tineau bine?

 

trebuie specificat ca acele erori au aparut toate la turatia de 2960 (Engine Speed 2960.00 /min)

 

 

LE: Si app, nu gasim nici un baiat priceput la INPA sa dea o parere la parametrii?

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

ala arata ca a avut o eroare la 299mii , nu ca atat are masina acum.

 

km aia putea sa-i aiba si acu´7 ani...rolleyes.gif

 

 

 

a, vad ca sunt mai multe, si la 38mii,si la 270mii, toate iarna,temperatura de intrare in admisie e scazuta, rezervoru´plin, cred ca era pe autobahn cu 200/ ora....

Edited by sbircris
Link to comment
Share on other sites

ala arata ca a avut o eroare la 299mii , nu ca atat are masina acum.

 

km aia putea sa-i aiba si acu´7 ani...rolleyes.gif

 

 

 

a, vad ca sunt mai multe, si la 38mii,si la 270mii, toate iarna,temperatura de intrare in admisie e scazuta, rezervoru´plin, cred ca era pe autobahn cu 200/ ora....

 

Cum dracu prinzi 200/h la 2960rot/min ? cate trepte crezi ca are? 9?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.