Jump to content

E46 316i 2002 - Multiple Dubii/Intrebari


Recommended Posts

Am mai incarcat doua filmulete in dimineata asta!

 

Fumul care apare din zona motorului (undeva din spate):

 

Si avalansa de fum scoasa in urma mersului la relanti timp de 10 minute:

 

Vreau sa mentionez ca odata aparut fumul, nu mai dispare, doar ca se micsoreaza cantitatea!

Ti-am scris rezolvarile pe topicul cu simeringurile :thumbsup:

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Cam multe probleme deodata de rezolvat.

1 Schimba Valva aia odata vezi ce zice cu fumul..eu zic ca dispare ca e prea mult ca sa fie de la semeringuri

2 Fumul care vine din spate de la motor-rezolvare:are o pompita de vacuum care pierde ulei..pica exact pe toba de esapament in zona catalizatorului si de aici fumul..se da jos pompita se curata bine si se reetanseaza cu ceva de genul :http://www.heavy-tuned.de/wuerth-flaechendichtung-orange-dichtmasse-anaerob-50gr/a-717128/ .Pompita se desface se curata frumos se degreseaza si se etanseaza oringul(care nu exista ca piesa de schimb decat toata pompita).Oringul care etanseaza pompita pe chiulasa exista ca piesa de schimb sau se foloseste un oring apropiat care se etanseaza cu aceeiasi solutie.

3 Airbaguri eu as incepe cu anularea conexiunilor( se lipesc firele) de sub scaunul soferului din cauza ca ai erori sporadice la Belt tensioner(pretensionarea centurii de siguranta) ca sa mai elimin din erori.Urmaresti firele si vezi care duc la cilindrul ala negru de sub scaun care este conectat de zavorul centurii.Dupa aceeatrebuie vazut de airbagul soferului ce este acolo fir intrerupt undeva sau airbagul in sine.

 

Daca le iei frumos una cate una problemele sunt rezolvabile.

 

Salutari

Link to comment
Share on other sites

Ti-am scris rezolvarile pe topicul cu simeringurile :thumbsup:

 

Multzam!

 

Salut

 

Cam multe probleme deodata de rezolvat.

1 Schimba Valva aia odata vezi ce zice cu fumul..eu zic ca dispare ca e prea mult ca sa fie de la semeringuri

2 Fumul care vine din spate de la motor-rezolvare:are o pompita de vacuum care pierde ulei..pica exact pe toba de esapament in zona catalizatorului si de aici fumul..se da jos pompita se curata bine si se reetanseaza cu ceva de genul :http://www.heavy-tuned.de/wuerth-flaechendichtung-orange-dichtmasse-anaerob-50gr/a-717128/ .Pompita se desface se curata frumos se degreseaza si se etanseaza oringul(care nu exista ca piesa de schimb decat toata pompita).Oringul care etanseaza pompita pe chiulasa exista ca piesa de schimb sau se foloseste un oring apropiat care se etanseaza cu aceeiasi solutie.

3 Airbaguri eu as incepe cu anularea conexiunilor( se lipesc firele) de sub scaunul soferului din cauza ca ai erori sporadice la Belt tensioner(pretensionarea centurii de siguranta) ca sa mai elimin din erori.Urmaresti firele si vezi care duc la cilindrul ala negru de sub scaun care este conectat de zavorul centurii.Dupa aceeatrebuie vazut de airbagul soferului ce este acolo fir intrerupt undeva sau airbagul in sine.

 

Daca le iei frumos una cate una problemele sunt rezolvabile.

 

Salutari

 

La fel zic si eu ca este mult prea mult fum pentru semeringuri, sunt dati in care o las la relanti si cand plec de pe loc ma injura cel din spate (umplu' strada de fum)

CCV-ul imi va ajunge luni sau marti, deci o sa ma apuc de treaba undeva pe miercuri-joi.

O sa tin cont de acest sfat si primele chestii astea vor fi facute (ccv-ul si pompita de vacum) si apoi o sa caut eventualele scurgeri de ulei daca mai sunt (desi am verificat astazi capcaul la culbutori si pare sa fie ok pe partea din fata (partea vizibila fara demontare)

Iti multumesc pt raspunsul promt si obiectiv!

Mai ramane de gasit un on de incredere care cunoaste bine meserie sa il las sa se spele pe maini alaturi de mine bine inteles!

 

LE: Referitor la airbag, nu stiu daca ai vazut pozele urcate de mine, la airbagul sofer in spate, la cablaj, este izolat cu banda adeziva, nu stiu ce a vrut cel de a puso sa faca acolo, insa mi-a fost cam teama sa il manipulez ca sa nu ma trezesc cu el in fata (desi scosesem bateria)

 

Multumesc inca odata!

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Garnitura de la capac daca curge curge in spate unde nu prea o vezi.Pompita o poti da jos fara capac.Aia tre sa o faci prima si apoi speli motorul si urmaresti scurgerile.Daca cumva trebuie sa inlocuiesti si garnitura de la capac ia cu incredere victor reinz, este scumpa dar altfel nu vei etansa motorul acela.Iarasi se curata foarte bine suprafetele si se etanseaza pe la colturi si pe la indoiturile chiulasei.Din pacate esti prea departe ca sa te ajut altcumva decat cu sfaturi. Dar cu multa rabdare si un pic de indemanare se pot rezolva multe probleme.

La airbag am vazut, trebuie verificate prima oara artificiile facute de fostul proprietar(sau de la fostul asa zis mecanic-electrician) si trebuie luate metodic si pe rand o problema dupa alta.

 

Numai bine

Edited by dizzy225
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Garnitura de la capac daca curge curge in spate unde nu prea o vezi.Pompita o poti da jos fara capac.Aia tre sa o faci prima si apoi speli motorul si urmaresti scurgerile.Daca cumva trebuie sa inlocuiesti si garnitura de la capac ia cu incredere victor reinz, este scumpa dar altfel nu vei etansa motorul acela.Iarasi se curata foarte bine suprafetele si se etanseaza pe la colturi si pe la indoiturile chiulasei.Din pacate esti prea departe ca sa te ajut altcumva decat cu sfaturi. Dar cu multa rabdare si un pic de indemanare se pot rezolva multe probleme.

La airbag am vazut, trebuie verificate prima oara artificiile facute de fostul proprietar(sau de la fostul asa zis mecanic-electrician) si trebuie luate metodic si pe rand o problema dupa alta.

 

Numai bine

 

Zici foarte bine ce zici tu, si ai mare dreptate!

Un sfat as mai vrea, si anume, cu ce pot curata motorul? pe partea din fata sunt niste scurgeri foarte vechi in zona pompei de apa (deasupra), acum sunt mazgaite cu praf si se vede foarte urat si daca tot ma apuc sa fac odata, cu ce as putea sa curat, nu numai la pompita?

E recomandat sa ma duc la o spalatorie inainte sa dea bine sau nu?

 

Multumesc mult de tot pt suport!

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

In zona aia ajungi foarte greu.Poti da jos scutul de plastic si cel de fier si mergi fain frumos cu un cric la tine la o spalatorie si o ridici de o partea dreapta, iei solutie de spalat motorul de la baietii aia si speli motorul cat poti cu jetul de apa.Intai dai de jos iar dupa aia de sus.Eu la lucru le ridic sus cu elevatorul si dau de jos cu jetul merge mult mai bine.Iarasi acolo la pompa de apa e legata cu cea de servo si la foarte multe dintre ele da ulei acolo dar nu sunt pierderi mari. Dupa ce ai spalat acolo si ai facut pompita urmaresi ce pierderi mai sunt dar de obicei cam aia e.

Edited by dizzy225
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

In zona aia ajungi foarte greu.Poti da jos scutul de plastic si cel de fier si mergi fain frumos cu un cric la tine la o spalatorie si o ridici de o partea dreapta, iei solutie de spalat motorul de la baietii aia si speli motorul cat poti cu jetul de apa.Intai dai de jos iar dupa aia de sus.Eu la lucru le ridic sus cu elevatorul si dau de jos cu jetul merge mult mai bine.Iarasi acolo la pompa de apa e legata cu cea de servo si la foarte multe dintre ele da ulei acolo dar nu sunt pierderi mari. Dupa ce ai spalat acolo si ai facut pompita urmaresi ce pierderi mai sunt dar de obicei cam aia e.

 

 

Verificai in dimineata asta cu mana in spate la pompita de vacum, aveti mare dreptate, e plin de ulei acolo, bagai mana si apoi o scosei plina (la modul nesimtit).

Acum stiu ce este de facut intr-un plan preliminar, astept ccv-ul, iar maine sa ma interesez de oringuri pentru pompita, stiti careva dimensiunile? si la ala de vine pe pompa si la ala de vine pe motor?

 

multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Oringul din Pompa nu il gasesti,il poti refolosi cu incredere pe cel original cu acea pasta de etansare nu mai curge veci.Ala de pe chiulasa ar trebui sa-l poti comanda de la orice magazin care aduce piese(http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/316i-N42/LHD/N/2002/march/browse/engine/cylinder_head_attached_parts/) este piesa nr 3 din linkul acesta. Sau te duci cu codul original(11 37 7 510 030)la magazinul de piese si ti-l aduc ei.Vad ca dimensiunile acestui oring sunt 25X3 deci gaura de 25mm grosime 3mm.

 

Succes

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Oringul din Pompa nu il gasesti,il poti refolosi cu incredere pe cel original cu acea pasta de etansare nu mai curge veci.Ala de pe chiulasa ar trebui sa-l poti comanda de la orice magazin care aduce piese(http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/316i-N42/LHD/N/2002/march/browse/engine/cylinder_head_attached_parts/) este piesa nr 3 din linkul acesta. Sau te duci cu codul original(11 37 7 510 030)la magazinul de piese si ti-l aduc ei.Vad ca dimensiunile acestui oring sunt 25X3 deci gaura de 25mm grosime 3mm.

 

Succes

 

multumesc mult~

 

Am notat dimensiunile si codul in telefon!

Maine la prima ora sunt la magazin!

 

 

Multzam!

Link to comment
Share on other sites

azi astept cu nerabdare ajungerea ccv-ului :D

Am fost ieri la magazin pentru cautarea oringurilor si a mastick-ului pentru etansare pompa vacum si am gasit oringul pentru pompa interior (alternativa de la filtrul de ulei) si inclusiv mastick-ul :D

Astazi sper ca ma voi apuca de treaba!

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

azi astept cu nerabdare ajungerea ccv-ului :D

Am fost ieri la magazin pentru cautarea oringurilor si a mastick-ului pentru etansare pompa vacum si am gasit oringul pentru pompa interior (alternativa de la filtrul de ulei) si inclusiv mastick-ul :D

Astazi sper ca ma voi apuca de treaba!

Vezi ca mai ai un oring mic in exteriorul pompei, se gaseste separat. Schimba-l si pe ala sa iti iei de o grija, costa putin.

Link to comment
Share on other sites

Pe ala nu l-am gasit! mi-au zis ca vine numai cu pompa dar am gasit o alternativa de aceleasi dimensiuni la un magazin de hidrofoare si instalatii de gradina :D

se gaseste oem am cumparat eu... vine separat, dar nu mai conteaza ai luat deja ceva ai zis :)

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Da, scuze am vazut dupa ce am postat :p

 

Ei bine mi-a venit ieri valva CCV, drept urmare astazi as vrea sa ma apuc de operatiune imediat ce termin serviciul!

Are cineva idee cam cat timp mi-ar lua aceasta operatiune si poate si ceva sfaturi ultie (ce sa am grija si ce sa mai fac daca tot desfac admisia)

 

O sa va tin la curent cu statusul CCV-ului si al schimbarii oringurilor de la pompa de vacum.

 

Sper sa mai porneasca dupa montare :))))))

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

E cam naspa de desfacut galeria, vezi ca are 2 suruburi cu torx la care ajungi numai de jos, alea sunt cele mai naspa. Restul nu e asa complicat. Daca nu esti sigur fa poze multe ca asa iti dai seama ce a fost pe unde.IArasi poti consulta pagina http://de.bmwfans.in...attached_parts/ ca sa te dezlusesti un pic ce si pe unde.

 

Spor

 

Salut Dizzy si merci de sfat :D

 

Nu m-am apucat azi pentru ca m-a apucat 7jum la serviciu si e tarziu, o las pe maine asa mai am si timp sa ma documentez ce si cum, pe unde :D

 

Merci inca odata de sfatul cu surubu pitulat ;)

 

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Inainte sa ma apuc de demontat/montat, intrebare pentru cei care au montat deja un separator nou, ati avut curiozitatea sa trageti/suflati pe cele trei tzevi?

Eu am incercat sa astup pe rand cate una si am tras/suflat pe cealalta, si aerul trece prin toate la fel indiferent cum as tine una astupata :D

 

Este un lucru normal sau a venit gata farmat :)))

Link to comment
Share on other sites

Today Is The Day :D

 

M-am hotarat pana la urma sa imi las masina pe mana unuia care a mai facut asta si are experienta in domeniu!

Asa ca am dat dat peste un tip pe nume "Ionel" care are un service modest in spatele "vilisoarei" si foarte multe masini gen: mercedes S clase, bmw 325 GT, bmwx6 la poarta sa pentru reparatii.

 

Am lasat masina in dimineata asta pentru schimbarea separatorului si a semeringului de la pompa de vacum!

 

Abia astept sa ma sune sa vad ce si cum :D

Link to comment
Share on other sites

Today Is The Day :D

 

M-am hotarat pana la urma sa imi las masina pe mana unuia care a mai facut asta si are experienta in domeniu!

Asa ca am dat dat peste un tip pe nume "Ionel" care are un service modest in spatele "vilisoarei" si foarte multe masini gen: mercedes S clase, bmw 325 GT, bmwx6 la poarta sa pentru reparatii.

 

Am lasat masina in dimineata asta pentru schimbarea separatorului si a semeringului de la pompa de vacum!

 

Abia astept sa ma sune sa vad ce si cum :D

Nu vrei sa schimbi si garnitura de la pompa vacuum nu (cea din interiorul pompei) ? ai sa o mai dai o data jos, iti zic din proprie experienta :console:

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.