Jump to content

dereglare pompa de inalta N47


cosmin_mitran01

Recommended Posts

Salut, am fost cu masina (320d din 2008, N47, 177CP) la domnul George (dereglatu') si mi-a pus-o pe tester..Nu mi-a aparut nici o eroare la tester doar ca a observat o pierdere de presiune sau o oscilatie..sa zic asa..pe leptop arata ca presiunea oscila intre 285 cateodata si 330 bar..apoi 290..320..si tot asa..este normala aceasta osctilatie? Am mai fost o data cu ea..iar atunci presiunea oscila cu mult..cu peste 80 de bar si i-a facut o resetare la pompa. ..De data asta mi-a spus ca este in regula. Este normal? Astept pareri.. :rolleyes: Vi s-a mai intamplat? :thumbsup: Edited by cosmin_mitran01
Link to comment
Share on other sites

Habar n-am..ii arata ceva gen hpva..sau cam asa ceva..deci nu crestea mai mult de 330, 99...banuiesc ca e in pompa..nu stiu clar..iar dimineata cand o pornesc oscileaza acul vreo 25 de secunde si motorul merge asa putin sacadat sa zic asa.. Acum, nu stiu, el a zis ca e in regula.. Edited by cosmin_mitran01
Link to comment
Share on other sites

Eu nu cunosc, la mine nu oscileaza niciodata in ralanti, nici macar la -25.

Dar are niste oscilatii in sarcina in jur de 1800 rot/min, mai ales la rece. Cred ca un senzor isi face de cap, insa trebuie o diagnoza mai amanuntita.

 

Sincer, in rampa ma indoiesc ca are voie sa oscileze in halul ala. Ce sens mai au regulatoarele de presiune?

Link to comment
Share on other sites

Regulatorul "reguleaza", ca asta e menirea lui. Important e sa mentina presiunea ceruta de soft. Daca ati vazut, la diagnoza, sunt afisate doua presiuni, una masurata si una "required", dictata de softul de injectie. Orice abatere a presiunii masurate fata de cea dorita, pentru o perioada certa de timp, s-ar solda cu bec aprins in bord si eroare specifica stocata. Deci oscilatiile de presiune sunt acceptate atata timp cat respecta abaterile pana la care ECU genereaza eroare si, evident, motorul functioneaza cum trebuie.

 

Pentru initiatorul topicului: daca mai ai ocazia sa ajungi la un tester DIS, incearca sa faci si o procedura de aerisire a sistemului de injectie. Poate face minuni.

Link to comment
Share on other sites

Nu imi apare nimic in bord, niciun martor, banuiesc ca trebuia sa se aprinda acel robinet galben..dar nu am probleme de genul asta. :pardon: Sper sa ma fac inteles..turatia fluctueaza doar dimineata la rece..si nu cu mult, maxim 100rpm..timp de 25 de secunde..apoi totul revine la normal. Problema este ca pe tester, s-a vazut ca presiunea defapt nu este constanta..prima oara oscila cu aproximativ 100 de bar..acum cu in jur de 50 bar..nu stiu daca este normal..l-am intrebat si a zis ca totul e ok.."acum"! :rolleyes: Edited by cosmin_mitran01
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nu stiu daca fac bine scriind aici, oricum titlul topicului e cam aiurea, nu vad ce s-ar deregla la pompa de inalta presiune a lui n47.

Catre posesorii si cunoscatorii de n47, a schimbat cineva pompa de motorina din rezervor?

 

Cea de mai jos, cod 16117190946 pozitia 1:

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/v/a/343.png

Link to comment
Share on other sites

Ce treaba are pompa din rezervor cu pompa de inalte? :)

Pompa de inalte nu are reglaj deci daca numai baga corespunzator si a luat uzura in pistoane si e papa

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Ce treaba are pompa din rezervor cu pompa de inalte? :)

Pompa de inalte nu are reglaj deci daca numai baga corespunzator si a luat uzura in pistoane si e papa

 

Asta incercam si eu sa spun. Nu am mai vrut sa mai fac un topic aiurea. Ma refeream la pompa din rezervor!

Link to comment
Share on other sites

Asta incercam si eu sa spun. Nu am mai vrut sa mai fac un topic aiurea. Ma refeream la pompa din rezervor!

Pompa din rezervor e pompa de transfer. Daca ai mai mult de 50 % din rezervor plina nici nu conteaza daca functioneaza.

Link to comment
Share on other sites

Pompa din rezervor e pompa de transfer. Daca ai mai mult de 50 % din rezervor plina nici nu conteaza daca functioneaza.

Cred ca vorbim limbi straine :) In rezervor, pe dreapta, daca te uiti cu mare bagare de seama este o pompa electrica, pe stanga este "transportorul", chiar eram interesat de parererea unui coleg care a schimbat-o, si de ce a schimbat-o ... daca a facut cineva asta.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu cunosc, la mine nu oscileaza niciodata in ralanti, nici macar la -25.

Dar are niste oscilatii in sarcina in jur de 1800 rot/min, mai ales la rece. Cred ca un senzor isi face de cap, insa trebuie o diagnoza mai amanuntita.

 

Sincer, in rampa ma indoiesc ca are voie sa oscileze in halul ala. Ce sens mai au regulatoarele de presiune?

 

verifica egr-ul

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut, problema nu s-a rezolvat..dar a inceput sa ma cam irite..la fiecare pornire, cand motorul are timp sa se raceasca, am acea oscilatie de relanti..adica creste pana la 900 de rot/min scade la 800..si tot asa..pana cand plec cu ea. Cum spunea si C_o_s_m_i_n..am si eu acele oscilatii in sarcina..pana la 2000 de rot/min. In ceea ce priveste regulatorul de presiune..are un zgomot..zic eu anormal..acel tiuit..al lui nu este constant..ma refer la relanti..se aude clar ca oscileaza. Erori nu am..nu stiu ce sa ii fac.. :mellow:
Link to comment
Share on other sites

Alt regulator? :rolleyes:

 

Pompa are o turatie mult mai mare decat frecventa cu care iti creste si scade tie presiunea in rampa. Deci daca e sa varieze presiunea, o face doar din regulator sau senzorul de presiune din rampa.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

Salut! Am o problema destul de grava! 
am scos regulatorul de presiune de pe pompa de inalta apoi l-am montat la loc. Msa chinui de cateva zile sa o pornesc si nu vrea,pe diagnoza apare o eroare legata de borna minus a bateriei (4A27),in schimb presiunea ajunge pana la 65 bari fata de 280 ceruta. Aveti idee ce ar putea fi? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.