Jump to content

Bmw 320 sau 520?


Mike AleX

Recommended Posts

Buna seara.Bine v-am gasit!Dupa cum observatii sunt nou aici :D.Sunt fan BMW de mic:),insa am permisul doar de 10 luni luat :)).Nu stiu cand o sa-mi cumpar primul bmw dar sper sa fie intr-un viitor apropiat.Exista doar 2 modele pentru mine: 320 sau 520,ambele imi plac la fel de mult.De ce 320? Sau 520?Astept parerile proprietarilor care detin aceste modele.

Stima,

Mike

Link to comment
Share on other sites

Seria 3 si seria 5 nu prea se diferentiaza din punct de vedere dinamic, iar la astea recente senzatia e aproape identica.

 

Seria 3 e un seria 5 mai mic, mai putin spatios si care consuma un pic mai putin.

 

De unde atata sportivitate cand un seria 3 cantareste in jur de 1500 kg, iar un seria 5 cu 150-200 kg mai mult in functie de motorizare.

 

Seria 5 e mai stabil la viteza, iar seria 3 e mai usor de parcat. Mai difera spatiul si marimea portbagajului.

 

Seria 3 era mai sportiva decat seria 5 pe vremea E30-ului cand exista intr-adevar o diferenta mare de greutate.

 

Cel mai simplu e sa conduci ambele modele si asa iti dai seama ce ti se potriveste mai bine.

Fiecare om are nevoi si preferinte diferite.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Degeaba bre Ciupa, asta nu-i raspuns discret.

Astept sa ne lamureasca Maic ce vrea, plin de curiozitate

320d am eu; in familie e un 530xd; am condus 520d;

320d: masina ok, corecta, merge destul de bine, consuma extrem de putin(daca e manuala) si nu mergi numai in oras;e "fun" sa o conduci;

520d: merge bine, dar totusi parca se simte ca "i-ar mai trebui ceva", nu stiu poate doar pentru ca mereu compar cu 530, dar totusi nu mi se pare grozav, acelasi lucru l-am observat si pe f10, 520d(l-am condus doar vreo 100km);

in schimb, partea cea mai importanta parerea mea este faptul ca in 3 efectiv nu te simti ca intr-o masina de peste 35000euro, fara suparare; e masina personala si cred ca acesta e singurul aspect negativ ce pot realmente sa il reprosez: pare usurica, daca pe autostrada depasesti un tir la 160 simti "reculul"...ceea ce nu e ok si care nu l-am simtit in seria 5; plus ca 3-ul nu e foarte bine antifonat, cam se aude in habitaclu; in 5....e alta clasa, e o limuzina reala; 3-ul e doar o jucarie scumpa cu care ne tot mandrim noi astia ce nu ne permitem 5-uri(inclusiv eu!!!);

daca iti permiti ia-ti un 5, dar nu 520d pentru ca e destul de ciudat sa ai o masina care costa noua 55000-60000 euro si sa te depaseasca un opel insignia sau un Mondeo;

 

P.S. eu tot 3 imi iau(f30) dar pentru ca nu gandesc practic, pur si simplu imi place Estoril Blue!!!; dar daca as gandi la rece mi-as lua 5 fara sa stau pe ganduri;

Edited by tutorial
Link to comment
Share on other sites

Despre putere/motor s-a mai spus ca motorul de 2.0 e cam mic pt seria 5.

 

Transmisia:

-manuala: placere mai mare (pt unii), control mai bun la plecarile de pe loc iarna, consum mai mic

-automata: mai comoda, consum mai mare

 

Consumul: seria 5 e mai grea => consum putin mai mare

 

Senzatia la viteza: in seria 3 zgomotul e putin mai mare dar simti mai bine volanul..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Si eu as recomanda tot seria 5 din mai multe considerente: spatiu interior, insonorizare, confort la drum lung, spatiu pentru roata de rezerva daca nu iti plac anvelopele run-flat...pe mine de exemplu ma dispera la E90 ca tre sa stau mereu cu roata aia subtire aruncata prin portbagaj (implicit spatiu limitat pentru bagaje).

 

Cred ca un seria 5 gasesti in general mai ieftin decat un 3, la aceleasi dotari, km, an fabricatie, etc...au tendinta sa se devalorizeze mai rapid.

Link to comment
Share on other sites

buget ?

 

Eu in momentul de fata inclin intre 320D 2004 cel de 150 CP 6 trepte si 520D 136cp, confortul e mai mare la seria 5, dar evident se va misca mai greu, asta consider ca e singurul dezavantaj din punctul meu de vedere, 525D deja sunt alte preturi, Asigurare, Impozit, Consum.

 

Pretul unui 520D este destul de bun, udneva la 4000 cred ca gasesc ceva ok.

 

In schimb pentru 320D 150CP 6 trepte cred ca trebuie sa scot undeva la 5000 euro pentru ceva cat de cat ok.

 

Totusi ma intereseaza costul de intretinere la fiecare si daca cineva le-a condus pe amandoua eram curios cat de puturos e 520D fata de 320D 150CP.

 

Si alta chestie vad ca la 320 motorul e cu common rail iar la 520 e cu injectie directa, e vreo diferenta in fiabilitate si cost ?

Edited by Mihai Andrei
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.