Jump to content

Turbina 330D pe 320D ?!


Recommended Posts

Salut tuturor.

 

Sunt nou pe aici si daca am gresit categoria rog un moderator sa ma corecteze.De asemenea nu stiu la cate zile pot da un UP pe acest forum,rog un raspuns !Multumesc.

 

As vrea sa pun o turbina de E46 330D pe un E46 320D an 2004,turbina lui este cu actuator electronic si mi-ar trebui banuiesc tot una cu actuator electronic,nu?

Pot face aceasta schimbare,adica are loc,este prea mare cea de 330d pentru a o monta acolo,la tubulatura si mufe se potriveste?

A facut cineva treaba asta?

Ce sa aleg un update la turbina de pe 320D sau o turbina de 330D nemodificata asta in cazul in care se poate monta?

 

Multumesc tuturor celor care isi vor trece un ochi p-aici !

Edited by CautRezolvari
Link to comment
Share on other sites

direct la aia de 330d vrei sa sari? e cam nasoala treaba ce e cam mare ca dimensiuni aia de 33d si oricum nu scapi asa usor chiar daca ai reusi sa o montezi fizic ar mai fi de facut si o rimapare. daca tot vrei sa o comiti eu te asi sfatui sa incerci cu una de 525d model 2004 gt2056v sau 525d model 2000 gt2052v in nici un caz aia de 330. daca nu vrei sa ati complici viata un update la aia de 320. dar in functie de update isi micsoreza durata de viata. parerea mea daca vrei ceva caluti ai bagi un cip ca ati da +20-30% sau umbli usor la turbo. asta este doar parerea mea mai asteptam sa vedem ce zic si altii mai bine informati
Link to comment
Share on other sites

direct la aia de 330d vrei sa sari? e cam nasoala treaba ce e cam mare ca dimensiuni aia de 33d si oricum nu scapi asa usor chiar daca ai reusi sa o montezi fizic ar mai fi de facut si o rimapare. daca tot vrei sa o comiti eu te asi sfatui sa incerci cu una de 525d model 2004 gt2056v sau 525d model 2000 gt2052v in nici un caz aia de 330. daca nu vrei sa ati complici viata un update la aia de 320. dar in functie de update isi micsoreza durata de viata. parerea mea daca vrei ceva caluti ai bagi un cip ca ati da +20-30% sau umbli usor la turbo. asta este doar parerea mea mai asteptam sa vedem ce zic si altii mai bine informati

 

Nu stiam ca mai exista si alta varianta intre 320 si 330,adica nu stiam ca as putea incerca si cu una din cele 2 de pe 5-ar,multumesc pentru sfat!Da,stiu ca mi-ar trebui si o resoftare pe urma,momentan eu i-am facut o resoftare si a ajuns la 171 cai, dar am o problema la actuatorul de la turbina cred, de nu a ajuns la 180-185,de aceea as vrea sa incerc si cu alta turbina de 320 pe care sa o updatez sa vad daca din cauza actuatorului am acea pierdere...sau acum cu sfatul tau cu una de pe 525 pe care sa nu o mai modific.

Cum ar fi mai indicat turbina 320 update+ resoftare sau turbina 525 + resoftare?

Stiu ca ii va micsora durata de viata dar nu o sa merg la curse cu ea,doar cand va fi nevoie sa stiu ca ma pot baza pe ea :p

Edited by CautRezolvari
Link to comment
Share on other sites

acum depinde de timpul pe care al ai la dispozitie cat timp vrei sa stai cu masina pe bara si bani. parerea mea o treaba simpla si facuta bine fara modificari extraterestre si la bani putini ar fi una de 320 intinsa bine de un meserias bun. sau o iei gata facuta preferabil germania.cu garantie la ea. si asa ai sa ai si un sunet frumos si adorabil dupa 2000rpm si o sa te dea cu capu de tetiera ori de cate ori ai dai gaz. :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

acum depinde de timpul pe care al ai la dispozitie cat timp vrei sa stai cu masina pe bara si bani. parerea mea o treaba simpla si facuta bine fara modificari extraterestre si la bani putini ar fi una de 320 intinsa bine de un meserias bun. sau o iei gata facuta preferabil germania.cu garantie la ea. si asa ai sa ai si un sunet frumos si adorabil dupa 2000rpm si o sa te dea cu capu de tetiera ori de cate ori ai dai gaz. :thumbsup:

 

Spre asta tind si eu pentru ca vad ca pana in 2013 nimeni nu a pus pe un E46 320d alta turbina sa vada ce se intampla,daca se poate daca nu,daca da cati cai ies...O sa cumpar o turbina terminata care oricum ar trebui reconditionata si ii pun direct piesele mai mari ca sa nu o stric pe a mea pe urma resoftare,dyno si vad ce treaba am facut.

Am deja un thread ca,caut turbina defecta daca ai cunostinta de asa ceva anunta-ma.Am facut un calcul si cred ca pe undeva pe la 600 euro ma costa o turbina defecta sa o reconditionez update + resoftare.

Timpul nu conteaza,doar sa iasa treaba nemteasca.

Link to comment
Share on other sites

turbina de 3.0 d este prea mare pentru motorul de 2.0. Gazele de evacuare nu vor antrena turbina suficient si va fii chiar mai puturoasa.

Sfatul meu este un upgrade la turbina, un set motor, alte furtune de turbo, alta admisie, alt intercooler. Asta ca sa fie treaba buna. Daca nu faci toate astea o sa ai numai belele cu masina. Motorul trebuie sa aiba si compresie buna ca sa fie o treaba buna

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

turbina de 3.0 d este prea mare pentru motorul de 2.0. Gazele de evacuare nu vor antrena turbina suficient si va fii chiar mai puturoasa.

Sfatul meu este un upgrade la turbina, un set motor, alte furtune de turbo, alta admisie, alt intercooler. Asta ca sa fie treaba buna. Daca nu faci toate astea o sa ai numai belele cu masina. Motorul trebuie sa aiba si compresie buna ca sa fie o treaba buna

 

Multumesc de raspuns!

Deja m-ai pus pe ganduri cu restul de piese care le-ai enumerat.Unde as putea sa gasesc ce ai spus tu?Cei de la Chip Tuning cu care am vb pentru update turbina mi-au spus ca nu este nevoie si de alt interculer pentru ce vreau eu sa fac.Sincer nu vreau sa depasesc 200 cai pentru ca asta ar insemna probleme majore pentru motor pe viitor.

Ce parere aveti despre cei de la Chip Tuning,fac treaba buna?Eu am avut legaturi cu cei de la Exelixis si sincer nu imi palce ce atitudine au fata de tine ca,client,nu ti se dau explicatii pentru banii care urmeaza sa tii ia si pot continua lista,dar nu vreau sa deranjez iar cum am facuto si pe alt site unde am crezut ca si-au revenit si vor fi baieti de cuvant dar pentru a doua oara s-au dovedit ca nu sunt...suna cam urat dar asta este adevarul despre ei.

Deci mi-a iesit din cap turbina de 330d,update la 320d ar fi cel mai indicat dar oare este nevoie si de restul pieselor ce mi-ai spus sau doar update-ul + resoftare va fi ok pentru o functionare corespunzatoare?!...

 

daca pui turbina de 3000cmc pe motoe de 2000 o sa ai un lag de toata frumusetea.\

nu merge

Multumesc de raspuns !

 

Asta da, gandesti bine. Sa ne tii la curent

Asa o sa fac.

 

Power boxurile alea sunt niste porcarii. Am pus si eu la un moment dat pe un focus 1.8 tdci si mai rĂŁu mergea cu el. Cred ca l mai am si acum aruncat pe undeva si a costat aproape ĂŽn 200 de euro.

Ai dreptate si eu am aceeasi parere,mai bine o resoftare custom decat asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspuns!

Deja m-ai pus pe ganduri cu restul de piese care le-ai enumerat.Unde as putea sa gasesc ce ai spus tu?Cei de la Chip Tuning cu care am vb pentru update turbina mi-au spus ca nu este nevoie si de alt interculer pentru ce vreau eu sa fac.Sincer nu vreau sa depasesc 200 cai pentru ca asta ar insemna probleme majore pentru motor pe viitor.

Ce parere aveti despre cei de la Chip Tuning,fac treaba buna?Eu am avut legaturi cu cei de la Exelixis si sincer nu imi palce ce atitudine au fata de tine ca,client,nu ti se dau explicatii pentru banii care urmeaza sa tii ia si pot continua lista,dar nu vreau sa deranjez iar cum am facuto si pe alt site unde am crezut ca si-au revenit si vor fi baieti de cuvant dar pentru a doua oara s-au dovedit ca nu sunt...suna cam urat dar asta este adevarul despre ei.

Deci mi-a iesit din cap turbina de 330d,update la 320d ar fi cel mai indicat dar oare este nevoie si de restul pieselor ce mi-ai spus sau doar update-ul + resoftare va fi ok pentru o functionare corespunzatoare?!...

 

 

Multumesc de raspuns !

 

 

Asa o sa fac.

 

 

Ai dreptate si eu am aceeasi parere,mai bine o resoftare custom decat asa ceva.

 

Eu am un 730da si i am moficat turbina. Initial am modificat doar turbina si softul. Masina trage super bine pana cand ( dupa 200 de km) a bubuit un furtun de la intercooler. Am zis ca e vechi si de aia. L am schimbat... a bubuit altul. L am schimbat... in final au inceput sa sara furtunele din coliere. A bubuit inca unu dupa. Am pus din alea albastre din silicon si coliere pentru hidraulica.Bunnnn nu a mai bubuit nici un furtun... A bubuit admisia cu totul. Am pus admisie de e65 si am modificato sa aiba senzorul de presiune ( turnata mai bine decat cea de e38 e39 e46). Dupa am schimbat si intercoolerul pentru ca avand o cantitate mai mare de aer trebuie racita mai bine. Cu cat aerul din admisie e mai rece cu atat motorul trage mai bine. Dupa toate astea mi a cedat cutia de viteze automata ( a crapat un drum) asa ca am comandat un drum upgradat din state si totul e ok. Cand modifici chiar si 50 de cai putere o masina trebuie sa iei in calcul tot nu numai turbina si softul.

Motorul trebuie sa aiba admisie cat mai aproape de valorile de fabrica ca totul sa iasa bine

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Eu am un 730da si i am moficat turbina. Initial am modificat doar turbina si softul. Masina trage super bine pana cand ( dupa 200 de km) a bubuit un furtun de la intercooler. Am zis ca e vechi si de aia. L am schimbat... a bubuit altul. L am schimbat... in final au inceput sa sara furtunele din coliere. A bubuit inca unu dupa. Am pus din alea albastre din silicon si coliere pentru hidraulica.Bunnnn nu a mai bubuit nici un furtun... A bubuit admisia cu totul. Am pus admisie de e65 si am modificato sa aiba senzorul de presiune ( turnata mai bine decat cea de e38 e39 e46). Dupa am schimbat si intercoolerul pentru ca avand o cantitate mai mare de aer trebuie racita mai bine. Cu cat aerul din admisie e mai rece cu atat motorul trage mai bine. Dupa toate astea mi a cedat cutia de viteze automata ( a crapat un drum) asa ca am comandat un drum upgradat din state si totul e ok. Cand modifici chiar si 50 de cai putere o masina trebuie sa iei in calcul tot nu numai turbina si softul.

Motorul trebuie sa aiba admisie cat mai aproape de valorile de fabrica ca totul sa iasa bine

WOW... de unde pot lua ceva mai bun pentru al meu 320d e46 din cele enumerate de tine?

Link to comment
Share on other sites

zi-mi cam cat vrei sa investesti, e foarte important. in functie de asta iti putem recomanda cateva situri sa vezi, in functie de calitate, cam cat vei fi nevoit sa cheltui.

 

apoi, iarasi bucurosi, vom stabili impreuna si la ce mecanici perfectionisti sa mergi.

Link to comment
Share on other sites

zi-mi cam cat vrei sa investesti, e foarte important. in functie de asta iti putem recomanda cateva situri sa vezi, in functie de calitate, cam cat vei fi nevoit sa cheltui.

 

apoi, iarasi bucurosi, vom stabili impreuna si la ce mecanici perfectionisti sa mergi.

 

In primul rand iti multumesc ca esti interesat de preocuparea mea !Nu am un buget fix,dar nu imi permit nici cele mai scumpe piese,dar in nici un caz nu sunt de acord cu cele mai ieftine,undeva la mijloc un raport calitate-pret acceptabil,pentru ceea ce vreau sa fac masinii voi face niste sacrificii dar fara asta nimic nu se poate realiza.

Vreau sa fac update-ul de turbo in asa fel incat sa nu afecteze motorul sau alte componente,nu macar in primul an pentru a putea sa ma bucur si eu de investitia facuta.

Link to comment
Share on other sites

pai cam depaseste..

 

 

adica daca-ti vinzi masina,tot nu poti sa platesti.

Aratati-mi macar niste site-uri sa ma uit si eu ce optiuni am ...Banuiesc ca la noi in tara in nici un caz nu gasesc piesele,nu?

 

Nu cred ca depaseste 10000,nu este un oarecare E46,este un coupe facelift,pachet M... nu este cunoscut aici pe forum pentru ca vreau sa apara abia dupa ce il termin cu tot ce am de facut.

Edited by CautRezolvari
Link to comment
Share on other sites

Aratati-mi macar niste site-uri sa ma uit si eu ce optiuni am ...Banuiesc ca la noi in tara in nici un caz nu gasesc piesele,nu?

 

Nu cred ca depaseste 10000,nu este un oarecare E46,este un coupe facelift,pachet M... nu este cunoscut aici pe forum pentru ca vreau sa apara abia dupa ce il termin cu tot ce am de facut.

 

 

Aveam si eu niste dorinte similare anul trecut dar au aparut alte investitii intre timp :rolleyes:

Uite niste puncte de plecare :thumbsup:

Intercooler

Turbo

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu ti-as recomanda alt ceva, mult mai eficient si fiabil ;) monteaza un motor de 3.0 ;) e ceva bataie de cap dar merita. cu 2500 poti face toata treaba asta cu absolut tot ce trebuie, toate piesele si manopera. ramai in acte cu 2.0 si aia e sau cumperi direct un 330d ;) Edited by SPW
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.