Jump to content

Tremurat Relantiu/Rateuri 745Li (e65 )


im2fast4u

Recommended Posts

Revin pe acest forum cu o problema si sincer nu reusesc sa-i dau de capat.Sa fiu putin mai explicit:

1.Dimineta porneste greu,trebuie sa tin putin accelerat ca sa porneasca ,dupa ce porneste motorul balbaie continuu

2.Dupa ce s-a incalzit motorul...nu merge deloc rotund,are un tremurat foarte urat in relantiu,i-mi sta martorul de la motor aprins,uneori in mers daca incerc sa-i dau talpa...incepe sa palpaie acel martor

3.Chiar daca in relantiu tremura urat motorul si da rateuri pe toba ,dupa ce plec de pe loc...motorul se tureaza oarecum ok,cu exceptia ca in timp ce turez simt ca-i da in nas,adica un tremurat in timp ce turez

 

Mentionez ca am schimbat toate bujiile,am pus Bosch,dar nici o schimbare.Ieri am discutat cu un electrician,mi-a pus testerul si a reiesit Sonda Lambda 1 banck 1,senzor turatie,dar totodata mi-a spus ca el nu crede ca este sonda dusa si ca mai mult ca sigur pompa de benzina nu mai baga presiunea care trebuie ori e filtrul de benzina indfundat.Dupa aceasta discutie am scos bancheta spate,am desfacut capacul la pompa de benzina iar pe Firul de Minus,era oarecum umblat de altcineva acolo si zic asta deoarece pe acel fir de minus era inainte de mufa putin decojit si atasat un alt fir care era prins pe caroseria masinii,am desfacut acel fir de pe caroserie,am incercat sa pornesc masina si nu a vrut absolut deloc sa porneasca.Dupa ce am pus inapoi pe caroserie acel fir,a pornit dar la fel mergea.Din ce m-am documentat eu pompa are o tensiune variabila 8-12v si acel minus duce in calculator si calculatorul ii da mareste Voltajul in functie de utilizarea motorului,in relantiu baga 8 v iar la sarcina urca pana la 12v si tind sa cred ca acel minus a fost pus pentru a mentine pompa la o tensiune de 12v continuu,fiind pe duca.

 

Acum sincer rog niste sfaturi din partea unora care au mai patit aceiasi problema sau cineva care ma poate lumina...sa schimb pompa de benzina si filtrul sau sa schimb sonda lambda?????

Maine dimineata voi verifica cu motorul rece sa vad daca presiunea redata de pompa este de 3,5 bar.

 

Astept raspunsurile voastre si va multumesc tuturor celor care incercati sa ma ajutati.

Link to comment
Share on other sites

era tarziu aseara si a ramas sa duc masina in seara astasa o las acolo la el si dimineata la prima ora sa masoare presiunea sa vada daca,este 3,5 bari.

sincer sunt extrem de confuz,am citit zeci de topicuri legate de probleme..la unii era debtimetrul de aer,la unii era de vina sonda lambda,la unii pompa de benzina,la unii distanta la bujii (mentionez ca am pus bujii noi 4 poli) si banuiesc ca nu trebuia reglata nici o distanta....pfffff...nu mai stiu ce sa verific si cum sa verific.

Link to comment
Share on other sites

asta am sa si fac..maine dimineata voi masura presiunea pompei...banuiesc ca nu a fost schimbata niciodata,si filtrul de benzina nici atat...sincer nu stiu cum de unii oameni care au asemenea masini i-si pot bate joc de ele...in fine,asta este o alta discutie si nu e nici topicul potrivit.Asa cum spuneam maine dimineata voi verifica presiunea pompei.Inca o chestie care am observato si tind sa cred ca este pompa,e aceea ca..dimineata ma chinui 3-4-5 apasari de pornire si trebuie sa o ,,ajut,, cu acceleratia sa porneasca dar dupa ce se incalzeste putin motorul,porneste la prima apasare doar ca motorul nu merge deloc rotund si se aud rateurile pe toba.
Link to comment
Share on other sites

pe vemo e 1100 roni...in fine...am sa optez pentru pierburg momentan dar asta dupa ce verific presiunea pompei mele care e pe masina in clipa de fata,am sa revin cu detalii maine,poimaine cel tarziu.mi-e sa nu schimb pompa si filtrul si sa constat ca e defapt sonda lambda....ca sincer...m-ar lua cu calduri :)))..eventual daca e cineva care a patit aceiasi problema ca si mine astept pareri

:

Link to comment
Share on other sites

mi-a pus testerul si a reiesit Sonda Lambda 1 banck 1,senzor turatie,

Tradu fraza de mai sus. Incepi cu sonda lambda si termini senzorul de turatie! Schimba intai senzorul de turatie daca ti-a dat eroare la el.

 

Pompa de benzina proasta se manifesta in special in sarcina, mai putin la ralanti.

Link to comment
Share on other sites

mie-mi sta aprins martorul in bord engine sau cum se cheama exact,si in mers daca accelerez mai tare intra in Limp mode,palpaie constant si tremura masina,trebuie sa nu mai accelerez cateva secunde ca sa nu mai palpaie.mentionez ca in mers se aude un falfait la toba.maine ajunge sonda lambda dar mi-e ca o schimb degeaba,fiindca daca pompa nu baga presiune 3,5 bari sau filtrul este infundat...este normal ca sa-mi afiseze errorile enumerate mai sus (logica mea) .am scos mai devreme mufa de la debitmetru iar in momentul in care am scoso motorul a avut o pierdere de putere de 1 secunda dupa care a continuat sa mearga la fel(nerotund) si cu rateuri pe toba de esapament.
Link to comment
Share on other sites

Revin cu noi amanunte legat de problema mea.Astazi dimineata am pus Manometrul la furtunul care intra in rampa,si inainte sa pun contact am verificat iarasi daca e pus bine manometru si cum ma uitam la furtun am vazut ca unde e cotul furtunul era sugrumata conducta,am indreptat-o ,am pus contact...presiunea este de 3 bari,am dat la automat si cand invartea presiunea era la 2 bari.Pe urma am conectat furtunul inapoi,am pornit masina tot asa mergea,nici o diferenta.Intre timp masina cu motorul pornit a ramas fara baterie :))).Am verificat daca alternatorul incarca si surpriza,nu incarca absolut deloc.Cum am miscat pe acolo sa vad daca e mufa bagata am depistat 2 fire (1+ era tras de pe alimentarea de la debitmetrul de aer si 1 minus de pe alt fir si acest sa-i spunem excitator era legat la mufa care intra in alternator).uitandu-ma sa gasesc vechile fire care ar fi trebuit sa vina de la unitatea de confort la alternator am miscat putin furtunul de racire de la alternator si am ramas cu el in mana,s-a rupt de la T.

 

Acum nu stiu sincer ce sa cred,sa fie problema cu relantiul meu de la alternator?!?!?!?!?!daca pompa dimineata are 3 bari cand pun contactul si cand dau la automat are 2 oare ea sa fie cauza?!?!?!

Astazi ar trebui sa ma intalnesc cu un ,,expert,, in electronica auto si la telefon mi-a spus ca este posibil ca unitatea mea de confort sa fie ,,hacuita,, si totodata ea comandand si pompa de benzina,acesta sa fie motivul real al problemei mele.Mi-a aparut ca si defect senzorul de temperatura de pe radiatorul de racire.?!

 

Astept unele pareri cat de cat avizate.

Edited by im2fast4u
Link to comment
Share on other sites

Informatii Noi : Astazi am luat traseul firelor de alimentare al Pompei De Benzina....si am descoperit ca + si - vin din calculatorul Airbagului din stalpul din dreapta centrul masinii,si am discutat cu electricianul si mi-a spus ca este posibil ca,acea unitate de airbag sa fie problema mea deoarece ea comunica cu Ecu totodata si din Ecu ii da amperaj si tensiunea corespunzatoare dar totodata in caz de accident tot acea unitate ii taie alimentarea pompei.Asa ca am scos unitatea Airbag si am lasato la verificat.Mentionez ca electronistul in cauza este renumit in Jud.Bacau.Astazi am schimbat si Pompa de benzina,am pus un Pierburg,si mentionez faptul ca,capacul care tinea pompa avea sigiliul din fabrica,deci nu fusese schimbat niciodata.am verificat pompa veche si se auzea un sunet ciudat.Maine va veni si alternatorul,senzorul demperatura apa la iesirea din radiator care era defect permanent....si sa speram ca dupa verificarea unitatii Airbag care alimenteaza defapt pompa si dupa inlocuirea pompei si a filtrului de benzina care cred ca nici acela nu a fost schimbat pana acum vreodata problema cu relantiul si incarcarea vor reveni la NORMAL !

 

Daca este cineva care i-mi poate furniza vre-o informatie CLARA nu o presupunere il rog sa o faca

Link to comment
Share on other sites

Reiau discutia si revin cu Ceva <<noutati>>...mai exact...am schimbat alternatorul,acum masina incarca cum trebuie,am schimbat pompa de benzina,filtrul de benzina...mi-a reparat unitatea de airbag care comanda pompa fiindca avea alimentarea la pompa busita...dar...TOT NU am reusit sa scap de problema tremuratului in relantiu.A venit electronistul despre care aminteam mai sus,a pus Inpa in functiune...si mi-a dat doar 3 Errori :

1.Senzorul de temperatura de la radiator Defect Permanent

2.Senzor Ax came Bank2

3.Debitmetrul da undeva la 50l aer parca iar normele lui normale ar trebui sa fie 20-25 relantiu parca.

 

Mi-am comandat senzorul de temperatura fiindca vede temperatura undeva cu - 50 grade parca si a spus ca asta poate fi 1 din cauze fiindca vede motorul rece

Maine vine sa-mi codeze un alt debitmetru care il aveam cumparat pentru un Ml320 tot boch

 

Si in ultima instanta daca dupa toate astea nu se rezolva problema sa-mi verific putin distributia de pe bancul 2 poate am vreo supapa care nu inchide sau deschide cum trebuie sau chiar sa fie sarita de la punct masina.

 

E cineva in masura sa-mi sugereze vreo alta CAUZA a problemei mele?!?!?!?!?!

 

P.S : Mentionez ca o oarecare schimbare este in clipa de fata...aceea ca motorul nu mai da Rateuri dar relantiul oscileaza si...pe toba se auda un Falfait constant mai ales cand merg parca as fi cu motocicleta nu cu 745i :)))).

Link to comment
Share on other sites

Si ca o inchidere de Topic vreau sa mentionez faptul ca dupa o investitie de 4000 Roni...in :pompa benzina + filtru benzina,bujii,senzori,alternator,curea accesorii,reparatie unitate airbag,etc..s-a constat adevarata cauza a acestei probleme :Distributia bancul 2 este sarita de la punct,si asta datorita unor ,,mecanici,, care au schimbat inainte sa iau eu masina,garnitura de _chiulasa_ si nu s-au priceput sa puna la punct masina.luni dimineata la prima ora masina va intra in reparatie.Declar TOPIC INCHIS Edited by im2fast4u
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.