Jump to content

Probleme/bube motor N47T diesel.


Recommended Posts

Sa nu imi zici ca te-ai lasat dus de trend si ai schimbat distributiile la ambele masini din semnatura?

 

 

 

Da, in acest caz se aude.

 

Totusi daca cumperi o masina de pe Bodenstrasse, reimportata din Franta cu 120k km, vanduta de un turc care-ti zice ca stie si faza cu tva-ul si care nu mai are nici TUV e cam clara treaba.

 

Kristallklar, ca si Paulaner-ul Bavarez :)

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Cristi, eu m-am pus pe forumul E90 Germania si am aflat cate ceva, dar nu se cunosc ruperi de lant pana acum, iar seriile pana 2009 ar fi cu probleme, au si cateva videoclipuri interesante.

 

Nemtii nu sunt idioti sa recunoasca ca sunt probleme cu lantul.

Link to comment
Share on other sites

Pai ale lor nu pica. :)

Poate chiar n-au fost cazuri pe forumul ala, ce sa zicem? Ca au fost la noi,da..dar foarte rare. La cate N47 circula pe strazi zilnic.....

 

Pai multi nu stiu sau nu vor sa creada dar e o problema des intalnita. Vad ca tu ai doua masini cu motorul asta . Iti urez multi km inainte.:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Pai multi nu stiu sau nu vor sa creada dar e o problema des intalnita. Vad ca tu ai doua masini cu motorul asta . Iti urez multi km inainte.:thumbsup:

 

Am avut doua, benzinarul l-am dat pt diesel, multumesc frumos de urari, tuturor va doresc multi km si poate sa ne vedem cu bine la o intalnire.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Salut,detin de 5 ani(de la 100000 actual 252000)un bmw e90 320d 163cp din 2006 cu filtru de particule fara a avea nici/o problema majora cu ea (chiar foarte incantat)adica fara schimbari turbo/filtru particule doar consumabile filtre/ulei/termostate/pompa de apa/baterie/curele auxiliare/amortizoare(din capriciu bilstein b6 pt ca inca erau bune cele oem) cauciucuri si valva pierburg in rest nimic altceva abia acum da semne ambreiajul care am sa il schimb in rest nici-o problema. Sunt in cautare-a unei noi achizitii mai exact un seria 3 320d cel de 184cp sau tot acelasi model dar cu acea restrictionare la 163cp ambele dupa 05/2011 cand dupa cum am citit o gramada de post-uri(desi mai rau m-am aiurit) MAI EXISTA in continuare acea problema cu distributia si la aceste modele E90 320d 184/163cp dupa 05/2011?Rog sfaturi/pareri cei care detineti aceste motorizari sau avizati in domeniu. Multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

Exista la toate N47 problema asta, chiar si la modelele noi de pe F-uri, 2.0d sau N57 3.0d. E acelasi motor,aceeasi distributie care trebuie schimbata mai ales in cazul in care cumperi o masina de afara cu +150k km.

Fie ca e vorba de 116,143,163,177,184cp de pe 316d,318d sau 320d, toate au aceeasi distributie. Abia din 2013 a aparut un set mai bun in ce priveste kitul de distributie, patine mai bune, lanturi mai groase etc.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sincer, nu vreau sa supar pe nimeni, dar s-a cam dus "la fund" marca bmw. Ce motoare stabile diesel faceau pana acum 8 ani, si in prezent se simte lipsa fiabilitatii marcii premium. Mai era si baiatul ala cu x5-ul, 3000 diesel.

Stiu ceva motoare diesel de bmw pana in 2004 care au peste 300.000 km.

Fostul tds de l-am avut are acum ~420.000 km, si sa fie al dracu de are probleme cu distributia.Bine, dar nu are performantele celor de azi.

 

Mi se pare mie sau cei de la mb nu au astfel de probleme?

Link to comment
Share on other sites

ti se pare tie....au mai grave sau cel putin la fel dar mult mai dese....

o concluzzie mai una este ca lumea auto merge in jos in privinta fiabilitatii, si e lesne de inteles de ce....societatea de consum....masinile noi tre sa inlocuiasca modelele vechi....si tot asa....pe fiecare marca in parte se poate observa o scadere la capitolul fiabilitate, poate si materiale, de dupa anii 2000 incoace...

 

l.e. iar ca o mentiune la ce se vorbea la inceputul topicului, desi e din 2013, nu e oala poporului german sa stea cu piciorul pe amreiaj incontinuu, ci asa ii invata la scoala de soferi si s obligati, chiar si la semafor, sa stea in treapta 1 cu amreiajul calcat pana cand se face verde....stiu ca e o mare prostie dar asa sunt invatati. am avut o mica discutie cu unul chiar in noiembrie....

Edited by Vlad_E30_E46
Link to comment
Share on other sites

Deci si cele cu data de fabricatie dupa 05/2011 au aceleasi probleme cu distributia ?! Pacat.. eram atat de hotarat sa schimb e90 NFL actual cu unul FL din 2011 cel de 184cp cu vre-o 100000km la bord .Acum am mari dubii desi am citit pe unele forumuri de ¡¡afara¡¡ in care se scria ca cele dupa data de fabricatie 03/2011 ar veni cu aceasta problema remediata din fabrica . Sincer parca nici nu as vrea sa cumpar o masina azi cu 100000 iar dupa 2 luni sa incep sa alerg ca disperatu¡ cu ea prin service sa ii schimb distributia(lucru care deja vad ca l-au facut cativa si problema a revenit chiar la scurt timp) si nu e nici ceva ieftin,chiar nu stiu ce sa zic/fac wacko.gifmad.gif
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.