Jump to content

Martor rosu Ulei la 320i


Recommended Posts

Salut.

Vin cu o problema la un BMW 320i e92 coupe 2008

Doua erori principale (nu le-am tinut minte codurile):

1. Martor portocaliu la motor.. Lambda sensor (mi s-a spus ca e nox sensor de un mecanic din afara)

2. Martor rosu la ulei. Apare in momentul cand ies la drum lung dupa vreo 20 min +\- si nu mai dispare pana nu opresc motorul. Apoi apare din nou dupa o perioada scurta de timp. In momentul cand apare in bord.. Se simte o pierdere considerabila de putere si se aude cum motorul se cam chinuie. Motorul incepe de la o vreme sa se auda un ticait deranjant; iar cand e turat in relanti se aude cam ..gol.. Fara forta si nervozitate :) avand in vedere ca are 170 cai.

Daca cineva ma poate ajuta cu o indrumarr catre un service (fara gen Bavaria sau Filaret) in zona bucuresti (sunt din bz) as fi recunoscator.

Orice alta parere e binevenita ..multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Uleiul l-am schimbat ieri desi facusem doar vreo 3500 km cu el. Am trecut de la 0w40 la 5w30 la "recomandarea" unui mecanic. Desi acum se aude un poc mai bine motorul.. Mai uns.. :)

Am mers chiar acesti 3500 km de cand am problema ..

Mentionez ca prin oras nu mi se aprinde martorul rosu.. Nici daca o mai forjez si sa schimb la 4-5 mii rotatii..

Link to comment
Share on other sites

Totusi ai verificat nivelul uleiului pe joja? Nu e nevoie de bavaria sau filaret ca sa faci asta...

 

Daca era de nivel stiam ca apare cu portocaliu eroarea. Rosu stiam ca e legat de presiune ?

Nu are joja. Nivelul se vede in bord. Si este la maxim. S a pus 4,5 litri. Stiu ca la schimbul precedent a pus chiar un pic mai mult decat trebuia (am aflat acum cand a fost scos uleiul la schimbare)

Link to comment
Share on other sites

Daca era de nivel stiam ca apare cu portocaliu eroarea. Rosu stiam ca e legat de presiune ?

Nu are joja. Nivelul se vede in bord. Si este la maxim. S a pus 4,5 litri. Stiu ca la schimbul precedent a pus chiar un pic mai mult decat trebuia (am aflat acum cand a fost scos uleiul la schimbare)

 

 

Cel mai bine mergi la un service.... poate sa fie senzorul stricat sau sa ai probleme cu presiunea de ulei si este grav.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Roaga-l pe mecanicul tau sa faca 2-3 flush-uri in motor. Mizeria care-a ajuns sa-ti infunde pompa n-a disparut ca prin minune din motor cand ai dat-o jos si curatat-o. Sau mai bine, cauta alt mecanic mai priceput.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.