Jump to content

Pareri achizitie e90 320d,318d


Make21

Recommended Posts

la 3000 euro diferenta ma gandeam. Din care aveam de gand sa fac service la bmw si sa-mi mai ramana pt alte treburi personale. Distributia s-ar schimba ? sau se verifica cumva? Nu prea am idee cum e la astea pe lant. Unele stiu ca se schimba si la 60k km dar la Bmw nu stiu daca/cand se schimba.

 

La diferenta pe care o vrei, orienteaza-te catre E46 Facelift preferabil benzina si cutie manuala care dispune de carte service reala, indiferent de numarul de km parcursi.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

La diferenta pe care o vrei, orienteaza-te catre E46 Facelift preferabil benzina si cutie manuala care dispune de carte service reala, indiferent de numarul de km parcursi.

Daca ma orientez catre e46 va fi 320cd. E un model destul de invechit, doar coupe-ul ma atrage.

Link to comment
Share on other sites

Make,dude,cred ca baietii de mai sus au fost destul de clari in exprimare. Nu ai sa gasesti veci un e90 la 7500 euro in care sa nu trebuiasca sa bagi ceva bani serios. Oricat de mult vrei tu sa nu fie adevarat ce au zis ei,iti zic si eu ca este. Masina din 2005 la 7000 euro poate fi caracterizata prin cazan : fara multe optiuni,istoric neclar,km f multi si probleme la primele saptamani dupa achizitie.. Din pacate,asta este adevarul in momentul de fata.. Daca dispuneai de undeva spre 10k euro,iti luai mai lejer e90,dar asa.. Edited by Criss88
Link to comment
Share on other sites

Make,dude,cred ca baietii de mai sus au fost destul de clari in exprimare. Nu ai sa gasesti veci un e90 la 7500 euro in care sa nu trebuiasca sa bagi ceva bani serios. Oricat de mult vrei tu sa nu fie adevarat ce au zis ei,iti zic si eu ca este. Masina din 2005 la 7000 euro poate fi caracterizata prin cazan : fara multe optiuni,istoric neclar,km f multi si probleme la primele saptamani dupa achizitie.. Din pacate,asta este adevarul in momentul de fata.. Daca dispuneai de undeva spre 10k euro,iti luai mai lejer e90,dar asa..

Am inteles. Tocmai d-aia am deschis topicul. Nu pt ironii si glume specifice, dar pt niste pareri. Eram oricum constient de treaba asta, dar ma gandeam ca nici nu ceream prea multe de la masina la banii astia.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles. Tocmai d-aia am deschis topicul. Nu pt ironii si glume specifice, dar pt niste pareri. Eram oricum constient de treaba asta, dar ma gandeam ca nici nu ceream prea multe de la masina la banii astia.

 

Am inteles ca tu nu cauti cine stie ce dotari pe masina, dar de motor si siguranta personala cat si a pasagerilor dar si a celorlalti participanti la trafic ai nevoie. Si aici se vede pretul masinii.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles ca tu nu cauti cine stie ce dotari pe masina, dar de motor si siguranta personala cat si a pasagerilor dar si a celorlalti participanti la trafic ai nevoie. Si aici se vede pretul masinii.

Aici cred ca exagerezi putin. Daca dai 7500 pe masina asta nu inseamna ca se va dezmembra in mers. Ma astept la niste probleme la motor..dar mi-e greu sa cred ca ar avea cine stie ce probleme la sasiu etc. Repet, masina nelovita.

Link to comment
Share on other sites

Aici cred ca exagerezi putin. Daca dai 7500 pe masina asta nu inseamna ca se va dezmembra in mers. Ma astept la niste probleme la motor..dar mi-e greu sa cred ca ar avea cine stie ce probleme la sasiu etc. Repet, masina nelovita.

Daca dai 7500 pe ea, s-ar putea sa aibe cele mai ieftine piese la suspensie si directie si in cateva mii de km sa bata toata si sa fie instabila. Sau sa fie pe moarte suspensia pentru ca prea putini vand masina incat noul proprietar sa nu mai aibe nimic de facut la ea si la un pret de nimic. Atunci sa vezi distractie. Sa nu mai vorbim de placute de frana ieftine facute pe vapor si discuri de frana la fel.

 

Traiesti intr-o lume ideala, cauta o masina ieftin de intretinut orice s-ar strica la ea. BMW nu se numara printre cele mai ieftine masini la intretinere.

 

Cel mai ieftin E90 de pe mobile.de, fabricat incepand cu 2006, e 6000euro in Germania cu ~250k km. Si e usor julit in fata.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

pentru ca asta e pretu´,gogule...

 

nu-l fac nici eu,nici tu, nici ala din vitan.

 

il face ala care stie despre ce e vorba,care sta cu ele-n bot toata ziua si stie ce-i aia un bmw .

 

dar piata e libera si tu poti sa alegi ce vrei...

 

Când aud aºa ceva mi se scoalã parul. E chestia de bazele economiei, am zis-o de câteva ori pe forum:

PreÞul Îl face cererea ºi oferta, daca oferta e mare ºi cererea micã, cazul româniei, normal cã preturile-s mai mici.

Sunt f multe maÂşini cu preĂž mare care stau nevandute, bineĂŽnĂželes cĂŁ Âşi alea au cumpĂŁrĂŁtorul lor, din pĂŁcate unul singur, maxim doi.

În Germania oferta e mare ºi cererea mare, rezultã un preþ mai mare. Toatã Europa importã maºini din Germania, un dealer bun ruleazã 5-10 maºini/zi.

CâÞi din România se laudã cu performanÞa asta?

Revenind la preĂž, e un criteriu bun, dar nu decisiv, cĂŁ daca iau maÂşinĂŁ la 12k e buna Âşi ĂŽntreĂžinutĂŁ. Nici vorba, picĂŁ turbina Âşi la asta.

Ce as face eu, as cauta maÂşinĂŁ pe forumuri, la proprietari Âşi as oferi ultimul preĂž cerut.

Sau, cum am ºi fãcut, m-as duce singur dupã o maºinã. Altfel e când ÎÞi alegi maºina tu cu mâna ta, te simÞi mai samsar decât samsarii pe care-i Întâlneºti prin parcuri.

Link to comment
Share on other sites

Când aud aºa ceva mi se scoalã parul. E chestia de bazele economiei, am zis-o de câteva ori pe forum:

PreÞul Îl face cererea ºi oferta, daca oferta e mare ºi cererea micã, cazul româniei, normal cã preturile-s mai mici.

Sunt f multe maÂşini cu preĂž mare care stau nevandute, bineĂŽnĂželes cĂŁ Âşi alea au cumpĂŁrĂŁtorul lor, din pĂŁcate unul singur, maxim doi.

Ăn Germania oferta e mare Âşi cererea mare, rezultĂŁ un preĂž mai mare. ToatĂŁ Europa importĂŁ maÂşini din Germania, un dealer bun ruleazĂŁ 5-10 maÂşini/zi.

CâÞi din România se laudã cu performanÞa asta?

Revenind la preĂž, e un criteriu bun, dar nu decisiv, cĂŁ daca iau maÂşinĂŁ la 12k e buna Âşi ĂŽntreĂžinutĂŁ. Nici vorba, picĂŁ turbina Âşi la asta.

Ce as face eu, as cauta maÂşinĂŁ pe forumuri, la proprietari Âşi as oferi ultimul preĂž cerut.

Sau, cum am ºi fãcut, m-as duce singur dupã o maºinã. Altfel e când ÎÞi alegi maºina tu cu mâna ta, te simÞi mai samsar decât samsarii pe care-i Întâlneºti prin parcuri.

Crezi ca as avea mai multe sanse si ar fi mai ok sa ma orientez catre una din germania ?Si passatul meu e tot din germania si eu am pus primul piciorul in ea in romania si am verificat-o in 2 service uri si era perfecta la articulatii etc.Ma rog, inca e.

Link to comment
Share on other sites

Vinzi Passatul, vezi pe ce bani te bazezi ºi te duci. Eu aºa am fãcut, totul programat, am plecat duminica, m-am intors sâmbãta.

Partea buna a fost cĂŁ am luat-o de la privat, frate-meu vb perfect germana. Nici din parcurile lor nu prea as lua, toate aveau km puĂžini Âşi arĂŁtau aÂşa Âşi aÂşa.

Mãcar daca o iei din germania, ºtii ce iei, la ce sa te aºtepÞi. Chiar ºi din parc, sunt cateva ºi corecte, daca nu luam de la privat, aveam câteva vizate prin parcuri.

Link to comment
Share on other sites

Când aud aºa ceva mi se scoalã parul. E chestia de bazele economiei, am zis-o de câteva ori pe forum:

PreÞul Îl face cererea ºi oferta, daca oferta e mare ºi cererea micã, cazul româniei, normal cã preturile-s mai mici.

Sunt f multe maÂşini cu preĂž mare care stau nevandute, bineĂŽnĂželes cĂŁ Âşi alea au cumpĂŁrĂŁtorul lor, din pĂŁcate unul singur, maxim doi.

Ăn Germania oferta e mare Âşi cererea mare, rezultĂŁ un preĂž mai mare. ToatĂŁ Europa importĂŁ maÂşini din Germania, un dealer bun ruleazĂŁ 5-10 maÂşini/zi.

CâÞi din România se laudã cu performanÞa asta?

Revenind la preĂž, e un criteriu bun, dar nu decisiv, cĂŁ daca iau maÂşinĂŁ la 12k e buna Âşi ĂŽntreĂžinutĂŁ. Nici vorba, picĂŁ turbina Âşi la asta.

Ce as face eu, as cauta maÂşinĂŁ pe forumuri, la proprietari Âşi as oferi ultimul preĂž cerut.

Sau, cum am ºi fãcut, m-as duce singur dupã o maºinã. Altfel e când ÎÞi alegi maºina tu cu mâna ta, te simÞi mai samsar decât samsarii pe care-i Întâlneºti prin parcuri.

 

nu cred ca masina unui marocan dintr-un tarc din munchen ,pe care o vinde cu 6000, e mai buna ca a unui dealer bmw ( oricare) ,pe

 

care cere 12mii, are istoric la ea,si 100% km reali.

 

eu despre asta ziceam.

 

in ro., normal ca nu are ala cum sa aduca una buna,pentru ca nu i-o cumpara nimeni, daca-i zici unuia ca e din reprezentanta sau

 

dealer,il doare-n cur,el tot la aia de 3mii se duce, cam asta ar fi " cererea" la noi.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai e nici in Germania lapte si miere ca pe vremuri, nu va faceti iluzii. Au inceput si baietii de pe aici sa prinda gustul kilometrilor dati inapoi si se practica intr-o veselie. Iar parcuri auto au mai mult turcii, arabii, rusii, etc...rar mai gasesti prin nu stiu ce satuc poate un dealer neamt corect, dar ala o sa aiba cel mai probabil masini mai scumpe decat astia de duzina.

 

Atunci cand un dealer din Germania vinde masina pentru export, nu prea il ma intereseaza sa fie pusa la punct, ca nu mai vine nici naiba inapoi sa-i faca o reclamatie ceva. Cand o vinde cuiva din acelasi oras sau din apropiere cu probleme ascunse, ii cam tataie fundul ca ala poate face reclamatie si iti ia lejer banii inapoi.

 

Iar la preturile cu care aduc samsarii romani din Germania tu nu o sa ajungi in veci din cateva motive simple: ei aduc multe masini si au relatii, stiu de unde sa cumpere mai ieftin, obtin discount-uri daca masinile sunt lovite usor / zgariate si le repara ei frumos sa nu-ti dai seama...apoi ei optimizeaza costurile la maxim, unii dorm prin masini prin parcare si mananca sandwich-uri de la benzinarie...apoi mai fac o smecherie cu TVA-ul pe care il evita elegant si uite asa ajunge o masina sa fie vanduta cu pret mai mic in Romania decat a costat initial in Germania.

 

Probabil merita efortul asta daca iti aduci o masina pe care vrei s-o tii cativa ani buni...daca vrei doar asa o masina intermediara pe perioada scurta (cum inteleg ca vrei tu), e prea mare deranjul si costul.

Link to comment
Share on other sites

Asa e mikken, ba chiar auzisem ca au softuri prin care vad anunturile de pe mobile, inainte sa fie afisate. Pana le vezi tu, ele sunt deja vandute/retinute. N-ar fi nicio problema daca le-ar lua doar zgariate sau usor lovite, dar le iau f lovite si cu km dati inapoi de turci/arabi.

 

Ce mai sigur, si din punctul meu de vedere si mai ieftin, e sa mergi personal, iei o masina de la privat, sunt dispusi sa negocieze f mult, 15-20%, pt a scapa de taxe/asigurare. Eu atat am negociat, deci de la 5000, ajungi la 4000 prin negocieri.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Asa e mikken, ba chiar auzisem ca au softuri prin care vad anunturile de pe mobile, inainte sa fie afisate. Pana le vezi tu, ele sunt deja vandute/retinute. N-ar fi nicio problema daca le-ar lua doar zgariate sau usor lovite, dar le iau f lovite si cu km dati inapoi de turci/arabi.

 

Ce mai sigur, si din punctul meu de vedere si mai ieftin, e sa mergi personal, iei o masina de la privat, sunt dispusi sa negocieze f mult, 15-20%, pt a scapa de taxe/asigurare. Eu atat am negociat, deci de la 5000, ajungi la 4000 prin negocieri.

 

PIMP, la ce te referi cand zici ca ”mai bine o iei de la privat” - particular, dealer, sau ce.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Nu mai e nici in Germania lapte si miere ca pe vremuri, nu va faceti iluzii. Au inceput si baietii de pe aici sa prinda gustul kilometrilor dati inapoi si se practica intr-o veselie. Iar parcuri auto au mai mult turcii, arabii, rusii, etc...rar mai gasesti prin nu stiu ce satuc poate un dealer neamt corect, dar ala o sa aiba cel mai probabil masini mai scumpe decat astia de duzina.

 

Atunci cand un dealer din Germania vinde masina pentru export, nu prea il ma intereseaza sa fie pusa la punct, ca nu mai vine nici naiba inapoi sa-i faca o reclamatie ceva. Cand o vinde cuiva din acelasi oras sau din apropiere cu probleme ascunse, ii cam tataie fundul ca ala poate face reclamatie si iti ia lejer banii inapoi.

 

Iar la preturile cu care aduc samsarii romani din Germania tu nu o sa ajungi in veci din cateva motive simple: ei aduc multe masini si au relatii, stiu de unde sa cumpere mai ieftin, obtin discount-uri daca masinile sunt lovite usor / zgariate si le repara ei frumos sa nu-ti dai seama...apoi ei optimizeaza costurile la maxim, unii dorm prin masini prin parcare si mananca sandwich-uri de la benzinarie...apoi mai fac o smecherie cu TVA-ul pe care il evita elegant si uite asa ajunge o masina sa fie vanduta cu pret mai mic in Romania decat a costat initial in Germania.

 

Probabil merita efortul asta daca iti aduci o masina pe care vrei s-o tii cativa ani buni...daca vrei doar asa o masina intermediara pe perioada scurta (cum inteleg ca vrei tu), e prea mare deranjul si costul.

 

 

se duc cate 4-5 si le face turcu discount la greu pentru ca iau 4-5 masini odata en gros

pe urma le iau pe firma netto, le vand pe persoana in tara, le iau pe trailer costuri mai mici, km dati inapoi etc....

magareli de talcioc cu angrosisti

Link to comment
Share on other sites

PIMP, la ce te referi cand zici ca ”mai bine o iei de la privat” - particular, dealer, sau ce.

Multumesc!

 

Adica particular, persoana privata. Eu am fost la om acasa, intr-un sat la vreo 70km de Munchen, acolo nici nu prea merge nimeni sa cumpere, masina aia putea sta mult si bine la vanzare. Nu era nici turc, nici arab, era bavarez, vorbea un dialect mai greu de inteles de germana, daca nu vorbesti bavareza nativ, ai probleme sa ii intelegi. Si aia a fost.

Link to comment
Share on other sites

PIMP, la ce te referi cand zici ca ”mai bine o iei de la privat” - particular, dealer, sau ce.

Multumesc!

privat este persoana fizica

 

händler este vanzator autorizat

 

cateodata gasesti si samsari pe privat dar te prinzi repede daca stii ce sa intrebi, de exemplu daca intrebi cand a schimbat bujiile o sa zica ca scrie in carte ca el a luat masina de la o batranica si e foarte in regula masina dar daca deschizi capote e lovita in bot si scrie in anunt ''scheckheftgepflegt'' ''unfallfrei'' si aflii de fapt ca nu are nici carte service nici TÜV......de astia trebuie sa te feresti

unde scrie'' tüv ist aubgelaufen '' sa te feresti, sunt genul care merg cu ea fara sa schimbe nici uleiul pana expira tüv-ul pe urma o vand, va dati seama in ce stare este masina......

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.