Jump to content

Pareri achizitie e90 320d,318d


Make21

Recommended Posts

Niciun producator nu face masini sa tina peste 200k km. NIMENI!

Loganul meu are 260 mii de km si nu s-a stricat niciodata, nu am schimbat decat consumabile, si alea cand imi aduc aminte. :rolleyes:

A, am uitat sa precizez ca nu prinde mai mult de 120 la ora, si aia la vale, iar la depasiri... :hyper:

Link to comment
Share on other sites

vrei musai diselar? faci atat de multi km incat sa renteze? este o veche problema "diselar vs. benzinar", de care vroiam sa-ti reamintesc. Any way, tu stii cel mai bine, dar motorina e motorina, benzina e benzina! probleme cel putin asemanatoare, daca nu identice (intre e46 si e90 disel). turbina,injectoarele si pompa de injectie cel mai des intalnite probleme, daca gresesc cu ceva va rog sa ma corectati sau un moderator sa stearga "replay" pentru a nu duce discutia in alta directie

Km fac multi, atat in oras cat si in afara. M-am uitat si de benzinar dar sunt putine rau 320i. Acum intervine alta problema 6 cilindri,consum mare..nici nu obisnuiesc sa merg incet,la consum, 150cp la fel cat o pisica din 90 si presupun ca e90 e cu mult mai greu ca e36. Iar motorul de pe 318i nu ma incanta. Am petrecut ceva timp cu un e46 318i si a avut numai probleme.

Link to comment
Share on other sites

A nu se intelege gresit ce a zis Bala..o masina nu se dezmembreaza singura cand ajunge la 200.000km, doar ca din acel punct te poti astepta sa pice orice, iar producatorul nu are nici o vina. Ideal este sa cumperi o masina noua si sa o pastrezi atata timp cat e in garantie, dupa care sa o dai la buy-back (sau sa o vinzi), a.i. sa ai in permanenta avantajele garantiei. Noi sa fim sanatosi! :thumbsup:

Legat de pretul unei masini, piata romaneasca nu e un exemplu elocvent. Aici nu se tine cont de revizii, de consumabilele schimbate, de nimic..conteaza pretul si atat. Asta in conditiile in care un set nou de cauciucuri pe o masina inseamna cel putin 4-500E in plus pe o piata civilizata. La noi, un set de cauciucuri noi se considera a fi bonus :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

A nu se intelege gresit ce a zis Bala..o masina nu se dezmembreaza singura cand ajunge la 200.000km, doar ca din acel punct te poti astepta sa pice orice, iar producatorul nu are nici o vina. Ideal este sa cumperi o masina noua si sa o pastrezi atata timp cat e in garantie, dupa care sa o dai la buy-back (sau sa o vinzi), a.i. sa ai in permanenta avantajele garantiei. Noi sa fim sanatosi! :thumbsup:

Legat de pretul unei masini, piata romaneasca nu e un exemplu elocvent. Aici nu se tine cont de revizii, de consumabilele schimbate, de nimic..conteaza pretul si atat. Asta in conditiile in care un set nou de cauciucuri pe o masina inseamna cel putin 4-500E in plus pe o piata civilizata. La noi, un set de cauciucuri noi se considera a fi bonus :rolleyes:

Sunt constient ca la o masina peste 200.000km incep sa pice diverse. Tocmai d-aia vreau sa schimb passatul, se apropie de pragul asta , motorul e generatie noua, deci as fi obligat sa o repar doar la reprezentanta,ceea ce cu toti stim ca nu e cea mai buna afacere si daca tot ma asteapta cheltuiala asta ,preferat sa o fac la o masina care mi-o doresc mai tare,anume seria 3. Si nu vad de ce ar costa 10-12k euro un bmw nelovit si care are ca optionale doar climatronic. fara piele,navi,xenon,trapa..etc.

Link to comment
Share on other sites

Sunt constient ca la o masina peste 200.000km incep sa pice diverse. Tocmai d-aia vreau sa schimb passatul, se apropie de pragul asta , motorul e generatie noua, deci as fi obligat sa o repar doar la reprezentanta,ceea ce cu toti stim ca nu e cea mai buna afacere si daca tot ma asteapta cheltuiala asta ,preferat sa o fac la o masina care mi-o doresc mai tare,anume seria 3. Si nu vad de ce ar costa 10-12k euro un bmw nelovit si care are ca optionale doar climatronic. fara piele,navi,xenon,trapa..etc.

 

pentru ca asta e pretu´,gogule...

 

nu-l fac nici eu,nici tu, nici ala din vitan.

 

il face ala care stie despre ce e vorba,care sta cu ele-n bot toata ziua si stie ce-i aia un bmw .

 

dar piata e libera si tu poti sa alegi ce vrei...

Link to comment
Share on other sites

Sunt constient ca la o masina peste 200.000km incep sa pice diverse. Tocmai d-aia vreau sa schimb passatul, se apropie de pragul asta , motorul e generatie noua, deci as fi obligat sa o repar doar la reprezentanta,ceea ce cu toti stim ca nu e cea mai buna afacere si daca tot ma asteapta cheltuiala asta ,preferat sa o fac la o masina care mi-o doresc mai tare,anume seria 3. Si nu vad de ce ar costa 10-12k euro un bmw nelovit si care are ca optionale doar climatronic. fara piele,navi,xenon,trapa..etc.

nu iti lua cheala, ce faci cu ea? cred ca numai Passat-ul poate fi mai hidos decat un 3 chel; desi daca ma gandesc mai bine, cred ca arata mai rau decat Passat-ul;

cam cu 10000 eur gasesti ceva ok, nu de top, dar rezonabil.

si ca sa vezi un pret real uita-te pe site-urile de afara, la care mai pui 1400 eur cat e taxa si pe urma incepi sa iti pui semnele de intrebare cum de aceeasi masina la noi e cu 3000 eur mai putin;

ca daca incepi sa bagi bani in masina, iti piere tot zambetul ca ai BMW si ai prefera anostul Passat

Edited by tutorial
Link to comment
Share on other sites

Ia-ti break, ca-s mai ieftine... Pretul break-urilor e cu cel putin 10% mai mic decat al berlinelor, iar daca mai e si cheala, poti sa iei una cu kilometrii putini.

poate la noi, dar in afara sunt mai scumpe; si atunci reapare intrebarea, cum de break-urile aduse dinafara mai scumpe la achizitie sunt mai ieftine la noi decat berlinele ce sunt mai ieftine ca sa le cumperi?

on: nu iti lua break ca e urat, asta NFL;

Link to comment
Share on other sites

Din moment ce vad ca esti chitit pe E90 ieftin si "bun", cam urmatoarele piese pica preponderent la modelul asta: turbina...care e Mitshubishi si nu se reconditioneaza (noua e de la 1300 euro in sus plus montaj), volanta (se schimba si ambreajul de obicei odata cu volanta...costa in jur de 1000 euro), caseta de directie, injectoarele (mai rar).

 

Pe bucsaraie si suspensie sta mai bine ca E46, dar depinde cat si cum s-a rulat cu ea pe drumurile patriei.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

de ce vrei sa dai Passatul pana la urma? doar fiindca te-ai plictisit sau bagi prea multi bani in el? daca bagi bani multi, desi e doar din 2009, atunci scapa de el cat mai rapid. in caz contrar, de ce sa dai o masina care nu-ti face probleme si e cat de cat moderna, pe una la care sa stai cu emotii.
Link to comment
Share on other sites

pentru ca exista mache si kip,care vor bmw la bani de dacie.

 

poate la noi, dar in afara sunt mai scumpe; si atunci reapare intrebarea, cum de break-urile aduse dinafara mai scumpe la achizitie sunt mai ieftine la noi decat berlinele ce sunt mai ieftine ca sa le cumperi?

on: nu iti lua break ca e urat, asta NFL;

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.mobile.de/ro/categorie/automobil/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:320,frn:2007-01,frx:2007-12,ful:diesel,mln:100000,mlx:125000,ger:manual_gear,cli:automatic_climatisation,vcg:limousine,xhl:true,nvs:true,ehs:true

 

cea mai ieftina dar cu ceva dotari (navi+xenon) este 13700 (+ taxa +drum +mancare+ carburant + revizia obligatorie cand te intorci in tara)....facem un calcul si o masina "intretinuta" din 2007(adica de 6 ani) costa minim 16000-16500 euro;

acum...tu vrei ceva care costa 7500 euro! you do the math

 

la ce am spus inainte referitor la Break, se pare ca preturile sunt similare, nu mai scumpe, poate cateva sute de euro in plus, dar asta e irelevant

Edited by tutorial
Link to comment
Share on other sites

Omu le-a vazut pe alea de pe Autovit, cu 130000 kilometrii, iar tu vii cu astea din Germania care costa dublu. :frantics:

ai dreptate, unde mi-o fi fost capul!!!!

on: gandeste-te daca merita sa vinzi o masina de 200000km dar la care stii cum si ce s-a facut si ce ar trebui sa mai faci versus sa cumperi o masina care nu stii daca are numarul real de kilometrii, cum s-a umblat cu masina, cum a fost intretinuta, reviziile cand au fost facute;

faci un gambling cam mare, dar poate esti un jucator "all in"!!!

este aici un post cu cineva care si-a luat un e46 argintiu si se plangea de martorul dea airbag....sa vezi ce cazan "masluit" a luat el; gandeste-te bine, nu de alta dar imi place cand mai vad un nou topic care incepe asa : "Buna ziua, de 2 zile mi-am cumpara un BMW .... cu 170000-199999km, care la inceput mergea perfect(adica 2 zile) dar de azi dimineata a inceput sa........."

cum frate, cand cumperi o masina dupa 2 zile se strica?

Edited by tutorial
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sunt constient de toate chestiile astea..desi nu pot spune ca ma omor dupa passat ,trebuie sa recunosc ca arata mult mai bine ca orice seria 3 la valoare apropiata..are cam de toate pe el, xenon adaptiv,jante 18 individual, ecran multimedia ( fara navi ), scaune sport etc..in masina nu am bagat absolut nici`un ban de cand am luat`o.. am schimbat distributie,ulei,filtre placute si atat. Dar ma gandesc ca momentan am alte prioritati si cheltuieli ..deci d-aia incercam sa aflu niste pareri despre seria 3 la banii astia. Un seria 1 ok la banii astia se gaseste ? ma gandesc ca ar trebui sa fie mai ieftin.
Link to comment
Share on other sites

Am inteles acum, deci tu vrei sa dai passat-ul pe ceva mai multi bani, care e in stare excelenta si are si dotari, sa cumperi cu o parte din bani un seria 3 sau seria 1 chel, iar cu diferenta de bani sa iti rezolvi alte probleme, corect?

 

De curiozitate, cu cat vrei sa vinzi passat-ul? Sa ne facem o idee despre ce diferenta vorbim...

 

Parerea mea e ca daca vorbim de o diferenta de 2-3000 euro, nu merita sub nicio forma. Nu o sa faci altceva cu banii aia decat sa-i bagi in noua masina (reparatii iminente, o revizie ca la carte cum se face la orice masina nou cumparata, etc)

 

Daca o sa-ti ramana de la 5000 euro in sus (desi mi-e greu sa cred), atunci poate s-ar justifica mutarea, presupunand ca ai nevoie urgenta de niste bani.

 

Recomandarea ar fi totusi sa te orientezi catre o masina mai ieftina, mai putin pretentioasa si sa nu cauti o bomba doar de dragul de a avea bmw. O tii un an si iti faci treaba cu ea, mai strangi niste bani si cumperi apoi un bmw in mintile lui, la pretul corect.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles acum, deci tu vrei sa dai passat-ul pe ceva mai multi bani, care e in stare excelenta si are si dotari, sa cumperi cu o parte din bani un seria 3 sau seria 1 chel, iar cu diferenta de bani sa iti rezolvi alte probleme, corect?

 

De curiozitate, cu cat vrei sa vinzi passat-ul? Sa ne facem o idee despre ce diferenta vorbim...

 

Parerea mea e ca daca vorbim de o diferenta de 2-3000 euro, nu merita sub nicio forma. Nu o sa faci altceva cu banii aia decat sa-i bagi in noua masina (reparatii iminente, o revizie ca la carte cum se face la orice masina nou cumparata, etc)

 

Daca o sa-ti ramana de la 5000 euro in sus (desi mi-e greu sa cred), atunci poate s-ar justifica mutarea, presupunand ca ai nevoie urgenta de niste bani.

 

Recomandarea ar fi totusi sa te orientezi catre o masina mai ieftina, mai putin pretentioasa si sa nu cauti o bomba doar de dragul de a avea bmw. O tii un an si iti faci treaba cu ea, mai strangi niste bani si cumperi apoi un bmw in mintile lui, la pretul corect.

la 3000 euro diferenta ma gandeam. Din care aveam de gand sa fac service la bmw si sa-mi mai ramana pt alte treburi personale. Distributia s-ar schimba ? sau se verifica cumva? Nu prea am idee cum e la astea pe lant. Unele stiu ca se schimba si la 60k km dar la Bmw nu stiu daca/cand se schimba.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.