Jump to content

Se ridica indicatorul de la apa la stat pe loc


Recommended Posts

Am schimbat de curand radiatorul la e36 318i si cam de o saptamana am mers doar noate din bragadiru pana in floreasca si inapoi fara probleme sau sa observ ceva la apa....astazi am mers pe centura iar la domnnesti am stat maxim 10 min la coada mers usor dar constat 1-a a 2-a si am observat ca apa a inceput sa se ridice...trecand de bariera si incepand sa merg tare apa a scazut la normal.

E posibil ca electroventilatorul(vasc) sa nu mai mearga?

eu m-am uitat la el cand masina e pornita si merge si chiar am incercat sa il opresc cu mana dar nu am reusit...

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat de curand radiatorul la e36 318i si cam de o saptamana am mers doar noate din bragadiru pana in floreasca si inapoi fara probleme sau sa observ ceva la apa....astazi am mers pe centura iar la domnnesti am stat maxim 10 min la coada mers usor dar constat 1-a a 2-a si am observat ca apa a inceput sa se ridice...trecand de bariera si incepand sa merg tare apa a scazut la normal.

E posibil ca electroventilatorul(vasc) sa nu mai mearga?

eu m-am uitat la el cand masina e pornita si merge si chiar am incercat sa il opresc cu mana dar nu am reusit...

 

ce inseamna la tine "apa a inceput sa se ridice"? detaliaza putin, daca se ridica peste jumate, atunci poti avea o problema cu racirea. si inca un aspect destul de important, ai mers cu clima ?

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema am avut-o si eu (e46 316i M43TU), crestea apa la ralanti. Prima oara suspectasem pompa de apa deoarece curgea antigel pe la ea. Am schimbat-o, apoi am observat ca nu am termostat, pe care l-am cumparat. De atunci nu am mai avut probleme cu apa. Incearca, cand iti creste apa, sa o turezi pana pe la 2500 si sa o tii acolo, daca scade verifica termostatul, busconul de la vasul de expansiune (sa nu curga antigel) si pompa de apa, in ordinea asta. Edited by Nicoara Alex
Link to comment
Share on other sites

nu am nici un fel de scurgere pe nicaieri mai ales ca am schimbat radiatorul si am verificat atunci...maine o sa incerc sa ma uit la termostat, cu cine am mai vb azi mi-au zis cam acelasi lucru ca si tine...

Eu nu am zis ca ai avea scurgere, eu asa am patit, iar in urma acelor scurgeri m-am apucat sa schimb :), buson vas expansiune (curgea pe acolo), apoi pompa de apa (curgea), iar apoi am constatat ca nu am termostat, iar sistemul de racire nu se poate aerisi complet fara termostat!!! Poti sa incerci prima oara o aerisire, nu stiu cum e la e36.

Link to comment
Share on other sites

o sa ma mai uit maine inca o data mult mai atent...aerisirea am facut-o cand am montat radiatorul..se porneste masina se pune apa in radiator pana cand incepe sa iasa apa incontinuu fara bule de aer prin aerisitorul de la radiator...dupa care se da drumul la caldura ma putere maxima si se completeaza iar cu apa pana cand ambele furtune de tur si retur se incalzesc ambele. eu asa am facut...
Link to comment
Share on other sites

o sa ma mai uit maine inca o data mult mai atent...aerisirea am facut-o cand am montat radiatorul..se porneste masina se pune apa in radiator pana cand incepe sa iasa apa incontinuu fara bule de aer prin aerisitorul de la radiator...dupa care se da drumul la caldura ma putere maxima si se completeaza iar cu apa pana cand ambele furtune de tur si retur se incalzesc ambele. eu asa am facut...

Se completeaza cu apa dupa ce se raceste motorul si tot circuitul se depresurizeaza, defapt se face o verificare a nivelului si daca mai trebuie atunci se completeaza. Apoi eu stiam ca se face cu motorul oprit, contacul pus in pozitia 2, pe panoul de clima/aer conditionat se pune caldura maxima si ventilatie minima, apoi incepe sa se toarne antigel+apa pana cand iese pe aerisitor fara bule, se pune busonul si surubul de la aerisitor si se porneste masina, mergi cu ea vreo 15-20 de minute, pana cand se deschide circuitul, timp in care ventilatia este data la maxim. Apoi se lasa sa se raceasca si dupa vreo 4-5 ore se verifica nivelul, daca mai este nevoie se completeaza din nou cu antigel+apa.

Edited by Nicoara Alex
Link to comment
Share on other sites

am facut si acea verificare de nivel dupa si nu a fost nevoie sa mai pun apa....

cred ca totul duce la acel termostat...dar am o dilema ...masina are motorul schimbat si nu stiu exact ce cod are motorul...cum pot afla? ca sa pot sa comand termostatul...

Link to comment
Share on other sites

am facut si acea verificare de nivel dupa si nu a fost nevoie sa mai pun apa....

cred ca totul duce la acel termostat...dar am o dilema ...masina are motorul schimbat si nu stiu exact ce cod are motorul...cum pot afla? ca sa pot sa comand termostatul...

Ar trebui sa o pui pe tester, sa iti vada sistemul de injectie, apoi aflii ce motor este. Daca e intre 90 si 93 e M40B18 si daca e intre 93 si 98 e M43B18, asta daca a fost pus acelasi tip de motor.

Link to comment
Share on other sites

m-am uitat acum ...nu vad diferente mari in poze intre motoare decat ca m43 arata ceva mai bn ca aspect mai inchegat...cred ca aduce cu m43

 

am sa fac maine cand ajung de la munca o poza si am sa o urc aici poate se pricepe cineva...sau o compar cu alta dupa net...

Link to comment
Share on other sites

am schimbat termostatul am facut din nou aerisirea si totul pare ok...am mers azi prin oras prin ceva aglomeratie cu stat la semafoare, putin fortata totul e ok...multumesc celor care mi-au dat sfaturi,

am o intrebare e36 fabricat 03.95 este fl sau nfl?

Link to comment
Share on other sites

am schimbat termostatul am facut din nou aerisirea si totul pare ok...am mers azi prin oras prin ceva aglomeratie cu stat la semafoare, putin fortata totul e ok...multumesc celor care mi-au dat sfaturi,

am o intrebare e36 fabricat 03.95 este fl sau nfl?

Este NFL. Faceliftul a fost introdus in '97.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.