Jump to content

E39, 525d


Doryan

Recommended Posts

Deoarece o sa raman cu ea foarte mult timp, m-am hotarat sa va arat si masina mea :rolleyes: ...\

Este un 525d, e39, fabricatie 2001 ...O am de vreo 3 ani si sunt foarte multumit (exceptand hotiile statului legate de impozite si asigurari )...

In cursul celor 3 ani am incercat sa o ingrijesc cat am putut de bine si am rezolvat destule probleme care pe mine ma deranjau ...

Am luat-o la 208000km pe bord (reali, modificati... nu stiu si nici nu ma intereseaza) si acum are in jur de 260000km ...

Masina ruleaza foarte frumos , mai ales daca ne gandim la varsta ei----confort, stabilitate, siguranta, ...pe mine ma multumeste din toate punctele de vedere... :thumbsup:

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Masina a primit :

-discuri +placute +senzor uzura fata ATE;

-placute + senzor frana spate ATE;

-schimb lichid de frana ;

-cablu frana de mana (era rupt pe partea dreapta);

 

Pot spune ca e alta treaba la franare :rolleyes: ...NU RECOMAND PLACUTELE TRW : sunt foarte dure , franare ineficienta si au inceput sa scartaie dupa cateva sute de km...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Masina a primit :

-discuri +placute +senzor uzura fata ATE;

-placute + senzor frana spate ATE;

-schimb lichid de frana ;

-cablu frana de mana (era rupt pe partea dreapta);

 

Pot spune ca e alta treaba la franare :rolleyes: ...NU RECOMAND PLACUTELE TRW : sunt foarte dure , franare ineficienta si au inceput sa scartaie dupa cateva sute de km...

 

 

Am placute trw la 2 masini, cateodata la una din masini se aud de parca ar intra nisip intre placuta si disc, huruie dea dreptu, ciudat ca nu face mereu.

La bmw vad ca inca nu fac zgomot si tot trw sunt dar au deabia 3000 de km, vedem in viitor.

Link to comment
Share on other sites

si la mine faceau la fel ...ma gandesc ca din cauza ca erau reci si ca atunci cand se incalzesc dispare sunetul...oricum in oras , cand aveam geamul deschis , la franarea pana la oprire pe loc scartaiau destul de tare (si nu suport sa aud ceva la masina gen scartaituri , batai , huruituri )...Acum e o diferenta foarte mare si in privinta eficientei franarii, cat si si al sunetului care este inexistent
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

daca tot ramane la mine (si acum cred ca e definitiv), azi s-au efectuat urmatoarele schimburi:

 

- tulumba frana (era distrusa- o sa pun foto)

 

- ulei BMW 5W40

 

-filtre: aer, motorina ,ulei, polen (mann si mahle cel de motorina)

 

-curatat EGR

 

-filtru epurator original (cu tot cu carcasa)

 

-debitmetru aer Pierburg + sters erorile de debitmetru ...si legat de asta am o intrebare: mi se pare ca masina tot nu se comporta cum ar trebui (in turatii joase , pana la 2500rpm nu prea are vlaga )...am inteles ca acest debitmetru ar trebui initializat pt a-l recunoaste ECU...imi puteti recomanda pe cineva care sa-mi faca asta in Bucuresti?

Edited by Doryan
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.