Jump to content

PROIECT RedLineRacers ( CODNAME 47 )


B666GSP

Recommended Posts

Salutari tuturor,

 

Povestea incepe asa,

Undeva in luna martie a acestui an ( 2013 ) am achizitionat un BMW E46 320d, motorizare 2.0 diesel, 136 cp, an 09/1999. O masina plina de probleme...

De cateva luni m-am gandit sa incep modificarea acestei masini. In primul rand am modificat urmatoarele: kit accesori, fulie, debitmetru, egr, filtre ( aer, motorina, polen ), ulei, furt de inalta presiune ( servodirectie ) returul ( era umpic ciupit de fulie in trecut urma cat de curand o sectionare a acestuia. Au urmat, detailing interior, tapiterie, plastice revopsite, schimbat nuca, piele schimbator, frana de mana, folie llumar, schimbat lumini interioare cu leduri + porbagaj torpedou, etc. Apoi detailing exterior, polish, polish faruri, polish proiectoare si stopuri, set de jante sh pe 17'', cauciucuri michelin, reprindere praguri, xenoane faza scurta + proiectoare. Aceste lucruri pentru a aduce masina la standarde normale.

 

Apoi mi-am pus in cap sa o transform intr-un bolid... tind sa cred ca masina in momentul de fata functioneaza perfect, asa ca am nevoie de la voi de cateva sfaturi:

 

1. Unde pot face un Chiptuning/Resoftare/Remapare-ecu ( fiecare cum stie ) stiu ca de la 136 se poate duce la 166, dar ca sunt anumite firme care il fac " calumea " ( un site web, un nr de telefon, o adresa, o denumire )

2. Unde pot face o marire de turbina ? -"-

3. Unde pot schimbata intercooler-ul ?

4. Unde pot modifica injectoarele ?

5. Unde pot schimba evacuare ?

 

Nu vreau sa imi spune-ti "schimba motorul", eu vreau sa duc aceast motor si aceasta caroserie la potential maxim.

Nu vreau sa imi spune-ti anumite firme doar ca sunt prietenii vostri si treaba sa fie facuta de mantuiala pe acolo.

Ca orice roman caut un pret mai mic, dar nu fac rabat de la raportul calitate/pret.

 

 

Ce mai pot schimba la masina pentru a " rupe asfaltul " ?

In timp voi revenii cu UPDATE-URI

 

P.S. Rog un moderator sa imi mute postul daca nu am postat in categoria potrivita

 

Va multumesc !

post-61246-0-96130000-1377118100_thumb.jpg

Edited by B666GSP
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce inseamna Redline racers, codname 47, de la ce vine? :)

 

Codname.

 

Nu o sa iti vina sa crezi, de la un fel de sticker, gasit in torpedou, dupa ce am cumparat masina pe care scria cu verde CODNAME 47 si inca ceva sub chestia asta dar nu mai tin minte. Si alaturi de doi prieteni m-am gandit sa-i dam un nume acestui proiect si ne-am amintit din greseala de sticker-ul acesta si iata CODNAME 47

 

Redline racers, este o grupare de street racing din Bucuresti, afiliata garajului EXPERT TUNING ...

Edited by B666GSP
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De banii pe care i-ai baga in ce zici tu acolo, mai bine du-te undeva intr-o excursie si gata.

 

Banu bagat intr-o rapciuga de 14 ani fara valoare istorica = pierduti.

 

Este a doua masina pe care o detin, si am dorit sa o modific din pasiune, are valoare sentimentala pentru mine modelul acesta.

Link to comment
Share on other sites

De banii pe care i-ai baga in ce zici tu acolo, mai bine du-te undeva intr-o excursie si gata.

 

Banu bagat intr-o rapciuga de 14 ani fara valoare istorica = pierduti.

+1

 

nu mai bine luai un 325d sau 330xd? cat crezi ca va suporta motorul ala? faci un soft si cam atat restul de upgrade-uri vor forta restul pieselor si o sa cada pe rand una cate una. fiecare piesa este calculata sa functioneze in anumiti paremetrii sau poate esti tu un inginer mai bun decat cei de la bmw

Edited by lederp
Link to comment
Share on other sites

...sa o transform intr-un bolid...

 

:LMAO: :LMAO: :LMAO:

 

Cu multe cheltuieli ajungi la un maxim de 200 de cai. Masini care nu sunt bolizi se vor biiiip pe bolidul tau.

Vor mai trece doi ani si ajungi la concluzia ca ai aruncat banii pe geam. Iar apoi arunci si masina la Remat.

Link to comment
Share on other sites

ramane totusi un forum de mishtocari si jmecherasi... daca tot nu aveti raspunsuri pentru intrebarile omului abtineti-va!.... fiecare modifica ce are, ce isi permite, ce isi doreste.... te sfatuiesc sa incerci pe alt forum aici vei fi luat la misto de niste FRUSTRATI!

 

FRUSTRATI CARE DEJA SE SIMT SI DAU -1 :)))

 

Parerea mea e ca poti incerca la RBN, si daca esti din bucuresti si esti interest iti dau nr. cuiva care te poate ajuta ,se pricepe a modificat un e60, intercooler, turbina, chip, tot, te intelegi cu el la pret! bafta

Edited by racex
  • Like 4
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

racex ai foarte mare dreptate, dar cam asa este peste tot, mai am un cont pe forumul de la reno si exact acelasi lucru, daca am cerut ceva sfaturi cu privire la modificarea unui renault laguna 3.0 v6, toti au sarit "ce nu iti ajung 200 hp?" si chestii de genul, iar daca ai un 1.6 la fel "ce vrei sa scoti dintr-un 1.6". Eu is satul de chestii de genul, daca am ceva probleme caut pe google, macar ala imi da raspunsuri. O zi buna sa aveti!
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce mai pot schimba la masina pentru a " rupe asfaltul " ?

 

Masina asta nu va rupe niciodata asfaltul (nu cu motorul asta, nu cu diferentialul ala). Te-as sfatui sa te hotarasti ce vrei de la ea. Daca mergi pe o crestere de performante, atunci maximizeaza puterea si minimizeaza greutatea. Fara subwoofer in portbagaj, fara lumini in masina, fara banchete, fete de portiera, etc. Ai in vedere ca modificarile pentru performanta sunt foarte scumpe si limiteaza drastic fiabilitatea. Dupa ce ai clarificat lucrurile astea, primul lucru la care te gandesti e o baza de pornire buna pentru un proiect. Configuratia pe care o ai tu acum nu se incadreaza unui proiect de genul asta.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Esti cu lacrimi in ochi cand spui asta presupun.

 

L.E: Vad ca esti fabricatie '91. Tipic.

 

"Baeatu vrea sai rupa fashu varule...... a luat Beamve ca shtie k caii bavarezi e cei mai turbati si cu cel mai mare pontential in tuning shi cip. Haterii sa se aptina!"

Edited by Service Premium
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

racex ai foarte mare dreptate, dar cam asa este peste tot, mai am un cont pe forumul de la reno si exact acelasi lucru, daca am cerut ceva sfaturi cu privire la modificarea unui renault laguna 3.0 v6, toti au sarit "ce nu iti ajung 200 hp?" si chestii de genul, iar daca ai un 1.6 la fel "ce vrei sa scoti dintr-un 1.6". Eu is satul de chestii de genul, daca am ceva probleme caut pe google, macar ala imi da raspunsuri. O zi buna sa aveti!

EU NU SUNT SPECIALIST DAR MA PASIONEAZA MASINILE, SI DIN CERCETARILE MELE AM INTELES CA SCOTI MAI MULT LA ACEST MODEL 320 DACA SCHIMBI INTERCOOLERUL CU UNUL DE 330 SAU 325 SCHIMBI FURTUNASELE DE VACUUM SI DE PRESIUNE, O VALVA BLOOW-OFF PT A SCOATE PRESIUNEA DIN TURBINA, SI NEAPARAT CHIP TUNING (REMAPARE) DESI AICI AR MAI INTERVENI SI SCHIMBAREA FRANELOR SI AMBREIAJ SI VOLANTA... SI CU MODIFICARILE CARE TI LE-AM ZIS O DUCI IN JUR DE 200CP

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.