Jump to content

Mici intreruperi ale motorului la viteza constanta


Recommended Posts

Nu iti face griji chiar daca da semne mai tine el. Un om care se pricepe la cutii automate isi da seama repede ( oficial se masoara stall speed ul dat de convertor si daca diferentele sunt f mari intre motor si ce scoate el inseamna ca e dus). Cand iei piciorul de pe frana cand esti in D masina pleaca la fel de repede dupa loc? ( fara sa acccelerezi).Auzi cumva si o vibratie ciudata la anumite viteze?

 

Problema ca Gm ul (cutia de viteze) dupa masina ta este o cutie subdimensionata. Atunci cand cedeaza convertorul incepe sa arda discuri si placi. Esti in Italia?

Edited by malasorte
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Acestea sunt simptome tipice de convertizor uzat.

 

In acest caz ar fi o idee foarte buna sa schimbi convertizorul.

 

Pe GM 5L40e se distruge cam tot in cutie daca se circula mult cu convertizorul uzat.

Simptomele sunt de manual. Mici oscilatii ale puterii si in turometru la viteza constanta.

Daca pe tester apare ceea ce a scris malasorte, e clar.

 

Pana cand nu esti sigur daca e dus sau nu, incearca sa nu conduci foarte sportiv, menajeaza masina cat de mult se poate. Cutiile astea GM 5L40e sunt foarte sensibile comparativ cu ZF-urile.

 

Incearca sa mergi la un service specializat pe cutii automate. Service-urile de mecanica generala sunt oarecum pe dinafara cand vine vorba de cutii automate.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu iti face griji chiar daca da semne mai tine el. Un om care se pricepe la cutii automate isi da seama repede ( oficial se masoara stall speed ul dat de convertor si daca diferentele sunt f mari intre motor si ce scoate el inseamna ca e dus). Cand iei piciorul de pe frana cand esti in D masina pleaca la fel de repede dupa loc? ( fara sa acccelerezi).Auzi cumva si o vibratie ciudata la anumite viteze?

 

Problema ca Gm ul (cutia de viteze) dupa masina ta este o cutie subdimensionata. Atunci cand cedeaza convertorul incepe sa arda discuri si placi. Esti in Italia?

 

Cand iau piciorul de pe frana la plecarea de pe loc cand sunt in D, pleaca imediat fara intarziere. In legatura cu vibratia, e o poveste mai lunga: am fost in romanica de curand si am dus-o la APAN BMW pt anumite interventii (releu electroventilator, vas expansiune, bucsi brate,burdufuri dirctie,etc) printre care si un tampon rupt la cutia de viteze. Faza cu vibratia o aveam de mult, era tot undeva la 100 km/h si vibra toata masina; cei de la apan mi-au spus ca am un tampon rupt la cutie si de aceea exista vibratia respectiva; intr-adevar, dupa ce au schimbat tamponul vibratia a disparut insa mai exista o altfel de vibratie exact cum spui tu dar de data asta la viteze mici (de la 50 km/h in jos si doar la retrogradare a treptelor), si defapt e mai mult zgomot decat vibratia in sine....si totusi dupa schimbarea tamponului s-a mai diminuat zgomotul acesta.

Da, acum sunt in italia.

 

@service premium, pe tester nu a aparut nici-o eroare, mecanicul mi-a zis ca daca ar fi fost o problema la cutie s-ar fi aprins si martorul pt cv. Test facut la service BMWgetlost.png

 

@MAS, asa cum am scris si mai sus am fost la cei de la BMW de aici de unde sunt, insa cred ca au facut doar citire de erori pt ca m-a chemat nea mecanicosul ala si mi-a aratat erorile, diagnoza n-a facut. L-am intrebat si de asta si a spus ca dureaza mult o diagnoza pt ca trebuie sa verifice toti parametrii de functionare ai motorului, si pt asta imi trebuie programare.

Link to comment
Share on other sites

Cum a zis si user ul Malasorte poate fi de la convertizor. Eu la un 730 aveam aceste simptome,pe langa cele specifice unui convertizor pe duca, la mers constant, undeva pe la 60 - 70 km/h. Dupa schimbarea convertizorului au disparut si intreruperile. Intrerupea, la viteza mentionata si constanta, cam din 5 in 5 secunde.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu acelasi lucru l-am patit si de vina a fost senzoru de presiune , nu a dat nici o eroare pe tester insa mecanicul se mai lovise de acelasi lucru tot la e39 530d

http://www.realoem.c...802&hg=13&fg=15

se afla sub admisie

 

Ai avut aceleasi probleme ca cele descrise de mine?

 

@service premium (sau ceilalti care v-ati lovit de aceasta problema) in cazul in care ar fi convertorul, cam ce costuri ar implica toata operatiunea (aproximativ)?

Link to comment
Share on other sites

Exista cam 3 variante:

 

- convertizor nou: in jur de 600 euro

- convertizor reconditionat: in jur de 400 euro

- convertziro second-hand: in jur de 150-200 euro

 

Indiferent de varianta, adaugi pretul uleiului (in jur de 600 lei), filtrul de ulei (in jur de 250 lei) si manopera care costa cam 600-800 lei intr-un service care nu este reprezentanta.

Link to comment
Share on other sites

Exista cam 3 variante:

 

- convertizor nou: in jur de 600 euro

- convertizor reconditionat: in jur de 400 euro

- convertziro second-hand: in jur de 150-200 euro

 

Indiferent de varianta, adaugi pretul uleiului (in jur de 600 lei), filtrul de ulei (in jur de 250 lei) si manopera care costa cam 600-800 lei intr-un service care nu este reprezentanta.

Am inteles. Problema mai grava e ca tre' sa gasesc un service specializat pe cutii automate pe aici prin milano...

Aa, si-ar mai fi o chestie care am sesizat-o de curand...cred ca incepe sa dea ceva socuri la schimbarea treptelor, mai ales la retrogradare; nu sunt puternice dar le simt, adica e ceva diferit de cum schimba inainte care o facea foarte fin nici nu simteam. Totusi am o nedumerire: sa fie oare de la schimbarea tamponului? Ma gandesc ca o data cu inlocuirea tamponului, cutia si-a schimbat pozitia si astfel au inceput problemele...

Link to comment
Share on other sites

Mda, parca pe zi ce trece sesizez alte comportamente ale masinii: deja simt aproape orice schimbare de trepte (nu mai schimba lin ci o face in socuri; nu sunt puternice dar se simt), in rampa intreruperile de care vorbeam mai sus sunt mai accentuate (exact cum a zis @malasorte), mai nou cand iau piciorul de pe acceleratie si in timp ce viteza scade (50-60) am simtit si cateva "balbaieli" mai puternice...deci in proportie de 90% cutia e de vina. As mai avea o intrbare: in afara de convertizor, poate mai fi si altceva legat de cutie? ce se mai poate strica la o automata? Edited by Catalin BMW
Link to comment
Share on other sites

Din păcate la acest model de gm cand cedează convertorul mai se ard si discuri din primele drumuri. Da se pot strica multe la acest tip de cutie dar convertorul e primul ce cade si nu se poate repara temeinic cutia fara refacerea lui. Dacă ai fii in ro te as ajuta dar pe acolo e greu si scump. Cutia asta pe 3.0 d rar ajunge la 300000 de km. In România o poți repara complet ai corect cu 1000 de euro. O poți repara si mai ieftin dar pentru asta da mi un pm

Oricum dacă totuși ajungi la concluzia ca este ea si vrei sa o repari da mi un mesaj pe pm si te ajut

Edited by malasorte
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mda, parca pe zi ce trece sesizez alte comportamente ale masinii: deja simt aproape orice schimbare de trepte ..., in rampa intreruperile de care vorbeam mai sus sunt mai accentuate (exact cum a zis @malasorte), mai nou cand iau piciorul de pe acceleratie si in timp ce viteza scade (50-60) am simtit si cateva "balbaieli" mai puternice...

 

verifica si piesa #2

Link to comment
Share on other sites

Eu am un distribuitor de la care iau convertorul pe tipul asta de cutie cu 190 de euro ( rmfd in Olanda cu garantie 6 luni , piesa la schimb). Fiind coleg de forum nu as pune nimic peste si de aia am zis sa imi dea pm Edited by malasorte
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

kitul de reparatie complet este 400 de dolari cu tot cu transport din USA. Asta inseamna vreo 300 euro la care se adauga manopera filtrul si uleiul. Ulei poti pune Castrol multi atf fara griji care este mult mai ieftin. Oricum Pm si acolo si iti explic tot Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Iti dau un sfat prietenesc daca nu te superi. :)

 

Lasa prostiile astea cu "coleg de forum" si nu-ti dezvalui sursele.

 

Asa au mai fost unii buni colegi de forum si au dat tot felul de soft-uri, de exemplu de navigatie, iar apoi cate un sobolan le vindea pe okazii sau pe 4tuning pe o gramada de bani.

 

N-am nimic cu initiatorul topicului, dar cand vine vorba de afaceri nu au rost nici colegialitatea si nici prietenia.

 

Un sfat nu costa nimic, o idee la fel. Dar munca si conexiunile facute in timp nu sunt de dat.

 

Stii de cati am dat eu care veneau si ziceau ca au citit ei pe net ca uleiul de cutie e ieftin, ca poti sa iei piese super ieftin si "de unde iti cumperi piesele?"

Sau un gunoi care dupa ce i-am reparat cutia ar fi vrut sa-i cosmetizez putin cutia lui picata pentru ca ar fi vrut sa o vanda de buna pe net.

 

Cine vrea sa iasa ieftin cand ii pica transmisia automata sa-si cumpere una sh.

Reparatiile sunt scumpe pentru ca nu e vorba doar de manopera, e vorba de garantie si de timp. Uneori poti da de 3 ori jos o cutie pana ii dai de cap desi ai schimbat toate ambreiajele si kit-ul de frictiune. Din acest motiv sunt putini pe piata care repara, sunt foarte multe necunoscute si trebuie sa ai o rabdare de om nebun.

 

Si asa e plin de experti in diagnoza si de mecanici care repara masini prin parcari sau la bordura.

Am patit sa-mi vina si de la cate un baiat d-asta cu tester cate un client care stia ca trebuie sa schimbe o piesa anume, iar dupa ce am schimbat-o de fapt era de la altceva.

Isi asuma baiatul cu tester vreo responsabilitate? Normal ca nu.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Exact.

Comanda la tine piesa pentru ca asa i-a zis Billy boy sau alt posesor de laptop si soft tester.

Apoi cand o montezi si problema persista, nu vrea sa achite piesa si te roaga s-o dai la retur.

 

Tocmai din acest motiv nu schimb piese pe baza constatarilor altora decat in cazul in care clientii inteleg ca nu-mi asum responsabilitatea pentru altceva decat manopera.

 

D-aia e si o prostie sa te duci la unul care are doar tester, nu si service.

Ala iti zice ce sa schimbi si-ti incaseaza banii in momentul ala. Tu te duci la service si incerci sa rezolvi problema. Daca diagnoza nu a fost facuta corect, pe cine dai vina? Si chiar si asa, cine-si asuma responsabilitatea? D-aia e mai bine sa platesti pentru pachetul complet, iar daca a fost facuta prost constatarea de cei de la service, sa se spele pe cap cu piesa.

Link to comment
Share on other sites

-Tocmai din acest motiv nu schimb piese pe baza constatarilor altora decat in cazul in care clientii inteleg ca nu-mi asum responsabilitatea pentru altceva decat manopera.

 

- iar daca a fost facuta prost constatarea de cei de la service, sa se spele pe cap cu piesa.

 

-un tester facut pe genunchi nu este o mare problema, cunosc service-uri in care daca valoarea lucrarilor depaseste o anumita suma diagnoza e gratis.....deci pana la urma cand vine unul la tine si nu esti convins de adevar poti sa bagi o mufa repede si sa te convingi personal....bine acum fiecare lucreaza dupa propriile conceptii, si clientii la fel, de altfel il poti trimite la plimbare daca nu ti se pare un client onest.....

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Evident, dar eu nu ma refeream la situatia in care vine cineva cu BMW pentru care am tester.

Uneori vin la mine clienti cu Audi sau cu Mercedes.

 

Pentru grupul VAG am tester, dar pentru Mercedes nu.

Am avut si cateva schimburi de ulei sau placute la tot felul de marci, de exemplu Toyota.

Apoi s-au intors pentru a schimba alte piese sau si-au trimis prieteni sau cunostinte care au aceeasi marca.

Cum sa te apuci sa schimbi nu stiu ce senzor pentru ca a zis nu stiu cine intr-o parcare?

 

Plus ca mai exista si alte cazuri cand clientul vine direct cu piesa cumparata ca s-o montezi in urma diagnozei facute la un baiat cu tester.

La fel mi s-a mai intamplat sa vina clienti cu multe piese deja achizitionate pentru ca alte service-uri au facut constatari aiurea.

In situatii de genul asta, cam ramai cu paguba.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Gata, mi s-a intamplat :( mi-a picat cutia, a intrat in modul protectie. Ce fac fratilor, ca sunt disperat!!! Unde gasesc o cutie automata? Nu ma intrebati de reconditionarea cutiei mele ca astia mi-au cerut 3000€ s-o repare iar banii astia nu-i dau nici daca ma bombardeaza obama.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.