Jump to content

Mici intreruperi ale motorului la viteza constanta


Recommended Posts

eu am zis o posibila cauza din propria experienta

nu am zis ca sigur asta e problema

Probabil ai avut parte de vreo coincidenta nefericita, vreun furtun de vacuum sarit si pus la loc dupa demontarea galeriei de admisie la schimbul bujiilor, EGR blocat etc.

Intre noi fie vorba, daca logica iti functioneaza, iti dai si tu seama ce aport au bujiile incandescente la diesel, nu?

Link to comment
Share on other sites

mie da, sa nu-mi spui ca ai asistat la nasterea lui pole... :pardon:

nu si nici nu mi-as fi dorit :thumbsup:

 

Probabil ai avut parte de vreo coincidenta nefericita, vreun furtun de vacuum sarit si pus la loc dupa demontarea galeriei de admisie la schimbul bujiilor, EGR blocat etc.

Intre noi fie vorba, daca logica iti functioneaza, iti dai si tu seama ce aport au bujiile incandescente la diesel, nu?

posibil sa fie si coincidenta

personal am schimbat bujiile si nu era nici un furtun sarit

bujiile le-am schimbat pentru ca 2 erau arse

Link to comment
Share on other sites

Cred totusi intrebarea despre cutie ii era adresata initiatorului topicului... :D

Da. Convertorul are aceleași simptome la aceea viteza mai ales sub 2000 rpm. Se simte mai bine dacă urci o panta

Dacă ai cutie automata ai o cutie gm al carei punct vulnerabil e convertorul

Edited by malasorte
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da. Convertorul are aceleași simptome la aceea viteza mai ales sub 2000 rpm. Se simte mai bine dacĂŁ urci o panta

DacĂŁ ai cutie automata ai o cutie gm al carei punct vulnerabil e convertorul

Nu cred a fi convertorul pt ca in panta nu se simte nimic...si in + am mai observat ceva: la rece nu pare sa faca, doar atunci cand motorul este cald. Chestia asta am observat-o chiar acum juma' de ora...

Link to comment
Share on other sites

Salutare. Azi mergand linistit pe autostrada, am observat un "mers" ciudat al motorului, are mici intreruperi, ca si cum ar da in nas insa abia se simte; pe langa asta am mai observat ca si acul turometrului oscileaza usor (cred ca este urmare a acelor intreruperi). Toate astea se intampla la viteze constante (in special la 80-100km/h). In sarcina nu pare sa mai aibe aceasta problema, cand accelerez de pe loc nu se intrerupe, accelereaza bine, in relanti nici o problema, nu intrerupe, motorul functioneaza normal...deci se simte doar la mers constant.

Aveti idee de la ce poate fi? motorina proasta, filtrul imbaxit (cu toate ca nu prea imi vine sa cred, pt ca il schimb la fiecare 15k km), vreo pompa de alimentare sa faca figuri sau altceva?

 

e39 530dA touring 2002.

aceleasi simptome avea si masina mea pana de curand cand am schimbat bujiile, e46 318i

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este o problema intalnita la foarte multe masini, pot fi o gramada de cauze: clapete, electrovalva, furtune vacum, senzorul de presiune din galerie , injectoare, s.a.m.d. Cert este ca nimeni nu stie exact. Altii au schimbat juma' de motor si tot nu au rezolvat nimic.
Link to comment
Share on other sites

aceleasi simptome avea si masina mea pana de curand cand am schimbat bujiile, e46 318i

Aici vorbim de diesel, sunt doua lucruri total diferite...

 

Chiar sunt curios ce o sa-ti spuna specialistii.

 

p.s.

Presupun ca doar in D si pe pilot automat are simptomele acestea.

Avand cutie adaptiva ... nu isi revine la un moment dat din ... "oscilatii"?

Exact. Am mai intalnit problema asta cu pilotul cuplat dar am zis ca mi se pare mie, pt ca nu a facut mult timp...

Referitor la oscilatii nu stiu ce sa-ti spun, din ce am observat, nu face tot timpul...sunt momente cand nu mai "schiteaza niciun gest"

Edited by Catalin BMW
Link to comment
Share on other sites

Aici vorbim de diesel, sunt doua lucruri total diferite...

 

 

Exact. Am mai intalnit problema asta cu pilotul cuplat dar am zis ca mi se pare mie, pt ca nu a facut mult timp...

Referitor la oscilatii nu stiu ce sa-ti spun, din ce am observat, nu face tot timpul...sunt momente cand nu mai "schiteaza niciun gest"

Iti vine sa crezi sau nu si faptul ca la rece nu face e tot semn de convertor

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Exact cum am banuitbashwall.gif, au pus-o pe tester si n-a iesit nimic nici la motor nici la cutie...au iesit fel de fel de erori dar care n-au legatura cu asta. In cazul asta,ce plm fac???unsure.gif

Exact ce banuiam. Inceaca asa cum zicea si @djtaotao, scoate furtunasul de vacuum care intra in EGR si infunda-l cu un surub. Vezi cum se comporta masina asa...

Edited by Trask
Link to comment
Share on other sites

Exact ce banuiam. Inceaca asa cum zicea si @djtaotao, scoate furtunasul de vacuum care intra in EGR si infunda-l cu un surub. Vezi cum se comporta masina asa...

 

O sa incerc si asta; daca ar fi sa nu mai aibe probleme dupa ce scot furtunasul, inseamna ca EGR e posibil sa fie dus?

Link to comment
Share on other sites

O sa incerc si asta; daca ar fi sa nu mai aibe probleme dupa ce scot furtunasul, inseamna ca EGR e posibil sa fie dus?

Egr ul se curata si daca prin absurd e dus se anuleaza.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Iti vine sa crezi sau nu si faptul ca la rece nu face e tot semn de convertor

 

Sa fie pe duca convertorul? cum imi dau seama ca sigur e asta?

 

Prost eu, sa n-o fi vandut-o atunci cand am avut banii pe ea???bashwall.gif

Pl-n ea masina, ca urmatoarea va fi benzina cu cv manuala; sunt atat de multe chichite la un diesel, incat nu stiu multi de unde sa inceapa si unde s-o termine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.