Jump to content

Mici intreruperi ale motorului la viteza constanta


Recommended Posts

Salutare. Azi mergand linistit pe autostrada, am observat un "mers" ciudat al motorului, are mici intreruperi, ca si cum ar da in nas insa abia se simte; pe langa asta am mai observat ca si acul turometrului oscileaza usor (cred ca este urmare a acelor intreruperi). Toate astea se intampla la viteze constante (in special la 80-100km/h). In sarcina nu pare sa mai aibe aceasta problema, cand accelerez de pe loc nu se intrerupe, accelereaza bine, in relanti nici o problema, nu intrerupe, motorul functioneaza normal...deci se simte doar la mers constant.

Aveti idee de la ce poate fi? motorina proasta, filtrul imbaxit (cu toate ca nu prea imi vine sa cred, pt ca il schimb la fiecare 15k km), vreo pompa de alimentare sa faca figuri sau altceva?

 

e39 530dA touring 2002.

Link to comment
Share on other sites

posibil sa fie vre-o bujie incandescenta

 

Bujiile astea nu functioneaza doar la pornire (ajuta pornirea)? functioneaza si in timpul mersului motorului? intreb pt ca nu am nici o problema la pornire, nu face figuri,porneste foarte bine si la rece si la cald.

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Nu-i de la bujii.

Si eu am ceva asemanator la motor 2.0d, de cand am masina. Intre 1700-2000 rot/min in mers constant, mai ales la rece. Inca nu i-am dat de capat.

Nici filtrul nu e. Ar aparea probleme in special in sarcina mare.

Eu as da vina pe un senzor sau poate chiar regulatorul din rampa (nu stiu daca al tau e CR).

Dar pentru a vedea exact ar trebui facut un log in mers, analizand mai multi parametri ai motorului in turatia unde sunt probleme.

Link to comment
Share on other sites

Azi ma duc la BMW s-o puna pe tester, sper sa-i dea de cap.

Putin porbabil. Nu esti singurul cu aceasta problema. Sunt foarte multe posibile cauze. In realitate, niciuna nu pare sa functioneze in afara de anularea fizica a EGR-ului. Tine-ne la curent!

Link to comment
Share on other sites

Putin porbabil. Nu esti singurul cu aceasta problema. Sunt foarte multe posibile cauze. In realitate, niciuna nu pare sa functioneze in afara de anularea fizica a EGR-ului. Tine-ne la curent!

 

Pai si daca-i schimb EGR-ul, e posibil ca tot la fel sa faca?

Link to comment
Share on other sites

la mine a avut o intrerupere de genul asta intre 1800-2000 rpm si dupa inlocuirea bujiilor a disparut complet

 

da, da si probabil are legatura si cu alinierea planetelor din momentul respectiv, sau faptul ca a murit o virgina in insulele komodo, de ce nu.

 

Bai nene, de ce emiti debilisme din astea, daca nu ai minime cunostine in ceea ce priveste functionarea unui motor diesel ?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bujiile, cred ca stii si tu, functioneaza doar la pornire si o perioada scurta dupa aceasta.

 

la modelele mai noi de diesel functioneaza chiar si in mers, pt a reduce fumul/ noxele ,dar nu tot timpul.

 

am avut si eu un gen d-asta de intreruperi pe la 1800-2000 constant, dar dupa ce am scos clapetele din admisie a disparut simptomul.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

la modelele mai noi de diesel functioneaza chiar si in mers, pt a reduce fumul/ noxele ,dar nu tot timpul.

 

am avut si eu un gen d-asta de intreruperi pe la 1800-2000 constant, dar dupa ce am scos clapetele din admisie a disparut simptomul.

Eu am facut urmatoarele:

- schimbat bujiile. Pentru ca erau arse nu de alta... :)

- scos clapetele

- curatat EGR si admisie

- resoftat.

Tot mai am intreruperi uneori, insesizabile pentru unii, dar le simt eu si e suficient.

Edited by Trask
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

70 de mii de variante....sper sa nu le iau pe toate la rand. Azi la 3 ma duc cu ea sa vedem ce zic baietii...

 

Eu am facut urmatoarele:

- schimbat bujiile. Pentru ca erau arse nu de alta... :)

- scos clapetele

- curatat EGR si admisie

- resoftat.

Tot mai am intreruperi uneori, insesizabile pentru unii, dar le simt eu si e suficient.

 

Se poate sa fie si de la injectoare?

Link to comment
Share on other sites

va place sa vb aiurea

sa aud o rezolvare din partea voastra ''meseriasilor'' (pole&MAS)

 

nu, nu, te lasam pe tine sa-i spui eventual cum ca problema lui este de la presiunea inegala in roti eventual.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

la modelele mai noi de diesel functioneaza chiar si in mers, pt a reduce fumul/ noxele ,dar nu tot timpul.

Lasa ma ca aia e 2-3 minute pana e rece. Pe urma n-au treaba.

 

Eu EGR-ul l-am curatat in toamna si n-am rezolvat.

N-am incercat cu el anulat...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.