Jump to content

turbina e90 320 dusa


Recommended Posts

1. Nu mai folesc CHRA complet din vara lui 2012 , decat la cerere ( creste pretul foarte mult )

2. Am zis ca nu prefer ebay , amzon sau okazii. Am zis ca pentru cine poate si are cu ce (potenta finaciara) exista si piese originale

3. Am dat exemplu cu pistonul , si memoria .

 

Eu cred ca e logic ca pun piese MHI OEM nu? Dar repet nu mai folesc de mult CHRA si , da , nu imi e rusine sa spun ca nu iau direct de la ei pentru ca au conditii de volum care in romania nu se pot atinge. Dar iau de la un distribuitor premium de la ei care incalcand oarecum politica de vanzari ( adica vanzari teritoriale ) imi vinde si mie astfel reusind si el sa iti indeplineasca targetul (care neindeplinit in 31.12 automat te scoate din lista de distribuitori pe 01.01)

 

Nu fac arogante cu nimeni , pentru ca nu imi permit . Eu fac doar turbine , bine sau rau.... asta decid clientii .

 

Loterie cu reparatul ? Cel care a deschis topicul sa intrebe la serviceul exclusiv BMW/Mini unde are masina , daca e loterie sau nu. Peste 30 de buc si toate merg. Asta e loterie ? Astept sa confirme cel ce ridica masina.

 

Nu imi doresc sa castig clienti de pe forum crede-ma , prefer business to business. Adica serviceul care stie exact ce are de facut la montaj,care lucreaza bine si care a mai facut la mine 3,5,9,n turbine. Clienti de pe forum vin cu 30 de idei in cap , care mai de care de la parvenitii care nu au nici o legatura cu domeniu dar "asa au auzit ei". Si eu trebuie sa stau 3-4 ore sa demontez fiecare supozitie citita de el pe forum. Nu am timp de asa ceva , sunt prea pasionat de ceea ce fac ca sa pierd timpul explicand si demonstrand cu expiernta si echipamente ceea ce altii arunca intr-o secunda pe gura.

Fara suparare dar am dreptate. Prefer un client care vine si spunde "3 serviceuri bmw m-au trimis la tine" decat unu care vine si vrea factura de achizitie de la marfa sa vada el ca nu e chinezeasca.(desi am aratat-o de multe ori , si asta chiar se numeste aroganta :)) )

 

Acum am terminat treaba , va urez doar o seara buna ( cine vrea sa vada ce am facut sa zica , arat cu mandrie ) :)))

Link to comment
Share on other sites

E super ok dpmdv daca folosesti piese OEM pentru reconditionare ;)

 

Ne poti spune aici niste preturi pentru:

 

a) inlocuit tot CHRA-ul

B) inlocuit doar piesele necesare reconditionarii (probabil include calibrare pe stand special nu?)

 

Chiar sunt curios daca tu recomanzi inlocuirea miezului complet sau doar a pieselor afectate/defecte si care ar fi diferenta de pret intre cele doua operatiuni?

 

Merci frumos pentru raspunsuri (de pana acum si viitoare) :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa il critic pt ca nici nu il cunosc, dar nici macar nu stie bine ce turbina si de pe ce motor reconditioneaza...

 

http://ionutturbo.com/2012/02/01/reconditionare-reparare-turbina-bmw-e40-320d-136cp/

 

 

Reparare turbina Bmw e46 320d 136cp

 

Si poza masinii:

 

http://ionutturbo.files.wordpress.com/2012/02/img_9490.jpg

Link to comment
Share on other sites

Original inseamna ca in motorul produs de Bmw pui piston BMW ( e90 ), in calculator produs de Bosh , pui memorie Bosh , (e90) si in turbina produsa de MHI pun piese MHI ( e90 ). Ce sa cumpar de la bmw original ? cumpar piese originale de bmw , conducte de tur , pompe de ulei , epuratoare..... piese de tubina cumpara ei de la mine si ca sa fac o aroganta am sa le cer OK-ul sa atasez si o copie dupa factura , poate asa realizati ca e diferenta intre a vorbi din auzite de pe forum si a vorbii din experinta .

NU vreau sa deranjez,poate sunt altii mai in masura ca mine sa vorbeasca dar acum vorbesc din experienta proprie,am cumparat tampon motor original BMW pe care era stanta BMW si sigla de la Corteco,am cumparat de la Autokarma tampon Corteco care m-a tinut 6 luni tot la fel m-am luat dupa vorbe precum ca cel original este produs de Corteco si nu are rost sa dau 350 lei cand pot da 200 lei,credeti-ma ca are rost,deci Ionut Turbine piesa originala BMW este o piesa care corespunde standardelor BMW chiar daca este produs de Bosch.Tu o sa gasesti piese la orice service de piese identice cu cele de la Bavaria dar la preturi mai mici dar nu inseamna ca si proprietatile vor fi identice.CE ESTE ORIGINAL ESTE STANTAT BMW,ce este luat pe producatorul care produce piesa pentru BMW nu va fi stantat BMW.Pretul spune ceva altfel Bavaria piese ar fi disparut de mult,acum depinde si ce fel de pretentii ai si de la masina ta.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea sunt de acord cu afirmatia asta. Daca BMW (sau Mitsubishi direct...whatever), foloseste acelasi CHRA pentru reconditionare...atunci si un service ca cel al lui Ionut poate face asta, atata timp cat foloseste acelasi kit de reconditionare si are pregatirea tehnica necesara.

nu e asa ca nu ai tehnologia necesara, chiar daca ai piesa

 

Eu am intrebat si la BMW Filaret si la o filiala BMW MĂźnchen si am primit din ambele parti acelasi raspuns (in scris): DA, sunt turbine reconditionate...si citez "Varianta nou nu mai este livrabila de la BMW."

poti sa cumperi direct de la mitsubishi noua

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu imi doresc sa castig clienti de pe forum crede-ma , prefer business to business. Adica serviceul care stie exact ce are de facut la montaj,care lucreaza bine si care a mai facut la mine 3,5,9,n turbine. Clienti de pe forum vin cu 30 de idei in cap , care mai de care de la parvenitii care nu au nici o legatura cu domeniu dar "asa au auzit ei". Si eu trebuie sa stau 3-4 ore sa demontez fiecare supozitie citita de el pe forum. Nu am timp de asa ceva , sunt prea pasionat de ceea ce fac ca sa pierd timpul explicand si demonstrand cu expiernta si echipamente ceea ce altii arunca intr-o secunda pe gura.

Fara suparare dar am dreptate. Prefer un client care vine si spunde "3 serviceuri bmw m-au trimis la tine" decat unu care vine si vrea factura de achizitie de la marfa sa vada el ca nu e chinezeasca.(desi am aratat-o de multe ori , si asta chiar se numeste aroganta :)) )

 

Acum am terminat treaba , va urez doar o seara buna ( cine vrea sa vada ce am facut sa zica , arat cu mandrie ) :)))

A mai fost o corporatie, care se pisa pe clientii de pe forum, nu repara masini mai vechi de 2001, obliga clientii sa comande piesele de la ei, exact ca tine, regele turbinelor din Romania.

Iti multumim ca existi. :sorcerer:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

deci piese originale produse de mhi nu exista domnul ionut foloseste niste produse identice cu ce se gaseste pe internet (melett stiu sigur ca folosea ca se vedea intr-o poza )nu inteleg de ce e asa mare secret ! mai devreme ne arata bibelouri de cel mai tare turbinar da mhi ia din alta parte ca are comenzi prea putine si nu isi poate atinge targetu ! (eu nu contest ca ce faci tu nu e bun ,sau nu folosesti piese de calitate) da nu mai vraji lumea cu povesti s.f !
Link to comment
Share on other sites

1.mikken - 1800chra , 1400 cu kit ( ax evacuare , kit de lagare si secmenti , seal plate , rotor admisie ) . La 1400 ron echilibrare dinamica inclusa ( pe masina turbotechnics care complet echipata depaseste 80.000e si e doar una in romania si una in ungaria , si verificare motoras pe tester special , ) mentiunea cu pretul e pentru cei ce cred ca afacerea asta e ieftina. Recomand cu kit nu chra , pretul creste . Chra e pentru cei ce nu au masina de echilibrat , am folosit si eu pana am cumparat masina.

 

2. Gugulete - eu nu am zis ca ma pis pe nimeni. Daca asa s-a inteles din ce am zis m-am exprimat gresit. Daca ai inteles doar tu ai o frustare. Vreau in service la mine oameni care cauta calitate nu care cauta carcota. Am dreptul sa imi selectez clientii . Nu sunt regele turbinelor in romania . Sunt mai bun ca un rege , sunt un zeu , regele e muritor , zeul ..... ( glumesc logic dar postul tau ma jigneste sincer , nu ma pis pe nimeni si faptul ca ma recomanda lumea e doar rodul muncii mele si al faptului ca eu caut calitate nu profit. Nu am reclma pe forum , si totusi lumea a auzit de mine si ma recomanda . Nu trebuie sa iti arati invidia sau sa ma judeci pentru ce au facut alte firme. )

 

3. Krse90 - cine doreste sa vina la mine la service , cu turbine oem , le desfacem si comparam piesele. Arat factura de achizitie a pieselor unde funrnizorul este " master distribuitor " la Mhi.

Am uitat sa spun , cine doreste si are o suma "modica "ca doar asa e un pariu.

 

Ca sa concluzionez ca am impresia ca de multe ori am fost inteles gresit :

1. Nu fac reclama la nimic , nu ma pretind cel mai bun , si eu gresesc ca sunt om si muncesc , dar eu imi asum si remediez.

2. Nu ma pricep la bmw , ca nu ma pasioneaza ( dar tot nu inteleg , in poza aia nu e e46 sau ce ? ) :))))

3. Am intervenit ca am vazut ca se fac recomandari in necunostinta de cauza. Daca nu sti , mai bine taci decat sa spui o prostie.

4. Nu ma pis pe nimeni , nu imi permit , respect oamenii si munca , respect calitaea si sinceritatea . Din acesta cauza la mine vin clienti si pleaca prieteni , vb cu toata lumea frumos , la mine in service echipamentele sunt doar varfuri de gama + clientii stau langa masina , vad cum se repara turbina , isi iau piesele vechi si ma recomanda mai departe. Ce nu pot sa fac nu fac , cand gresec repar si imi cer scuze.

 

Dupa astea patru puncte ajung la concluzia lui gugulete , chiar sunt regelor turbinelor in Romania :))))) ( iar glumesc )

 

Va urez sa aveti satisfactiile mele profesionale , aprecierea celor din jur , invidia concurentei si a haterilor si mai mult , sa va placa ceea ce faceti si sa puneti suflet si pasiune , eu asa am reusit la doar 28 de ani .

 

O sera buna si fara incidente la sistemul turbo , se repara nasol in Romania doar cu piese chinezesti , fara bancuri speciale si cu personal paralel.

 

Activitate pe forum incheiata , nu e de mine , iau Limp si intru in avarie cand vad anumite ( anumite , nu toate ) vorbe aruncate din spatele monitorului , de la oameni cu pregatire 0 in domeniu care se viseaza mecanici peste noapte ( dar e romania , aia cu 23mil de selectioneri , 23mil de presedinti , de ce nu si 23mil de mecanici )

 

Ps: send from a mobile device , scuzati greselile de ortografie :)

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Te felicit pentru realizarile tale ! Mie nu mi ai remediat problema ( am venit pentru reglare actuator electric si cand am ajuns aks am deschis capota si mufa de la actuator nu era conectata te am sunat si mi ai zis ca posibil a cazut pe drum )
Link to comment
Share on other sites

1.mikken - 1800chra , 1400 cu kit ( ax evacuare , kit de lagare si secmenti , seal plate , rotor admisie ) . La 1400 ron echilibrare dinamica inclusa ( pe masina turbotechnics care complet echipata depaseste 80.000e si e doar una in romania si una in ungaria , si verificare motoras pe tester special , ) mentiunea cu pretul e pentru cei ce cred ca afacerea asta e ieftina. Recomand cu kit nu chra , pretul creste . Chra e pentru cei ce nu au masina de echilibrat , am folosit si eu pana am cumparat masina.

 

2. Gugulete - eu nu am zis ca ma pis pe nimeni. Daca asa s-a inteles din ce am zis m-am exprimat gresit. Daca ai inteles doar tu ai o frustare. Vreau in service la mine oameni care cauta calitate nu care cauta carcota. Am dreptul sa imi selectez clientii . Nu sunt regele turbinelor in romania . Sunt mai bun ca un rege , sunt un zeu , regele e muritor , zeul ..... ( glumesc logic dar postul tau ma jigneste sincer , nu ma pis pe nimeni si faptul ca ma recomanda lumea e doar rodul muncii mele si al faptului ca eu caut calitate nu profit. Nu am reclma pe forum , si totusi lumea a auzit de mine si ma recomanda . Nu trebuie sa iti arati invidia sau sa ma judeci pentru ce au facut alte firme. )

 

3. Krse90 - cine doreste sa vina la mine la service , cu turbine oem , le desfacem si comparam piesele. Arat factura de achizitie a pieselor unde funrnizorul este " master distribuitor " la Mhi.

Am uitat sa spun , cine doreste si are o suma "modica "ca doar asa e un pariu.

 

Ca sa concluzionez ca am impresia ca de multe ori am fost inteles gresit :

1. Nu fac reclama la nimic , nu ma pretind cel mai bun , si eu gresesc ca sunt om si muncesc , dar eu imi asum si remediez.

2. Nu ma pricep la bmw , ca nu ma pasioneaza ( dar tot nu inteleg , in poza aia nu e e46 sau ce ? ) :))))

3. Am intervenit ca am vazut ca se fac recomandari in necunostinta de cauza. Daca nu sti , mai bine taci decat sa spui o prostie.

4. Nu ma pis pe nimeni , nu imi permit , respect oamenii si munca , respect calitaea si sinceritatea . Din acesta cauza la mine vin clienti si pleaca prieteni , vb cu toata lumea frumos , la mine in service echipamentele sunt doar varfuri de gama + clientii stau langa masina , vad cum se repara turbina , isi iau piesele vechi si ma recomanda mai departe. Ce nu pot sa fac nu fac , cand gresec repar si imi cer scuze.

 

Dupa astea patru puncte ajung la concluzia lui gugulete , chiar sunt regelor turbinelor in Romania :))))) ( iar glumesc )

 

Va urez sa aveti satisfactiile mele profesionale , aprecierea celor din jur , invidia concurentei si a haterilor si mai mult , sa va placa ceea ce faceti si sa puneti suflet si pasiune , eu asa am reusit la doar 28 de ani .

 

O sera buna si fara incidente la sistemul turbo , se repara nasol in Romania doar cu piese chinezesti , fara bancuri speciale si cu personal paralel.

 

Activitate pe forum incheiata , nu e de mine , iau Limp si intru in avarie cand vad anumite ( anumite , nu toate ) vorbe aruncate din spatele monitorului , de la oameni cu pregatire 0 in domeniu care se viseaza mecanici peste noapte ( dar e romania , aia cu 23mil de selectioneri , 23mil de presedinti , de ce nu si 23mil de mecanici )

 

Ps: send from a mobile device , scuzati greselile de ortografie :)

:LMAO:

Link to comment
Share on other sites

Mai da-l ma in plm, l-am sunat acum cateva luni de pe acelasi telefon (nr meu), la intervale de cateva zile intre apeluri, si de fiecare data imi zicea alt pret pentru verificare actuator... Pana la urma am ajuns la el, s-a uitat un martalog de pe acolo la actuator si a zis ca merge, dar nu are putere sa ridice tija... prostii, ori merge ori nu! Mi-a mai rupt si grila de pe capota ca a tinut de ea cand a trantit capota... in fine, e un papagal si atat nea ion.
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Va salut ,

Turbina ta inca nu a juns la mine , cred ca e vorba de masina care se face la Alex pe Blv. Timisoara nu?

 

Va ca cineva pe aici a avut neplaceri in colaborare cu mine , pot sa stiu depre ce e vorba ? Nu ma pretind perfect , mai gresesc si eu ca doar muncesc , dar inclin sa cred ca imi asum cand gresesc si incerc sa remediez.

Lucrez cu 4 serviceuri din Bucuresti , unu din Constanta , unu din Alba care doar BMW fac. Toti schimba epuratoare , de la ei am invatat si eu. Nu ma pricep la montaje sau motoare , doar turbine fac. Si inca ceva , uitati de piese cumparate de pe ebay , okazii sau amazon , daca doriti calitate apelati la cei care asta fac all day long. ( daca schimbi uleiul in parcare ajutat de Gica , zugravul de la etajul 3 , sunt ok si cele de pe ebay ). Piese de turbine MHI exista originale , insa doar pentru cine este capabil sa atinga targeturile impuse de distribuitorii premium...... Sper ca in 2014 sa primesc ceva asemanator cu pozle de mai jos si de la MHI.

( Nu e o lauda , este doar o dovada ca si in Romania se pot face lucruri mari daca esti serios si te pasioneaza )

 

O zi excelenta va urez si spor la treaba !

da ionut, de mine este vorba, la alex o fac

Link to comment
Share on other sites

Mai da-l ma in plm, l-am sunat acum cateva luni de pe acelasi telefon (nr meu), la intervale de cateva zile intre apeluri, si de fiecare data imi zicea alt pret pentru verificare actuator... Pana la urma am ajuns la el, s-a uitat un martalog de pe acolo la actuator si a zis ca merge, dar nu are putere sa ridice tija... prostii, ori merge ori nu! Mi-a mai rupt si grila de pe capota ca a tinut de ea cand a trantit capota... in fine, e un papagal si atat nea ion.

 

 

Pai face preturile in functie de client, dupa de i-a selectat :)))

Edited by bitza_wss
Link to comment
Share on other sites

vad ca discutia a luat-o pe alte cai...Ideea sta in felul urmator: fiecare isi reconditioneaza turbina unde doreste, eu am incredere in ionut, am un prieten caruia i-a reparat o turbina si merge brici si acum dupa 80000 de km. Dupa ce-o sa iau masina o sa va tin la curent! si ar fii frumos sa terminam cu discutiile astea polemice, vorba lu mikken, suntem aici sa ne ajutam nu sa ne dam in cap!
Link to comment
Share on other sites

vad ca discutia a luat-o pe alte cai...Ideea sta in felul urmator: fiecare isi reconditioneaza turbina unde doreste, eu am incredere in ionut, am un prieten caruia i-a reparat o turbina si merge brici si acum dupa 80000 de km. Dupa ce-o sa iau masina o sa va tin la curent! si ar fii frumos sa terminam cu discutiile astea polemice, vorba lu mikken, suntem aici sa ne ajutam nu sa ne dam in cap!

 

Pai lumea nu crede pana nu vede. Dupa ce o sa repari turbina si o sa fii multumit de ea, probabil o sa se convinga si restul.

Edited by bitza_wss
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Deci, am reconditionat turbina la Ionut, restul operatiunilor facandu-le, intradevar la cel mai cochet service, cel al lui Alex Teile! Bun, masina se comporta extraordinar, nu o mai cunosc, trage extraordinar de bine, mult mai bine decat inainte! Multumesc lui Ionut, omul chiar stie ce face, si lui alex bineinteles! Niste oameni care stiu ceea ce inseamna seriozitatea si profesionalismul! Va multumesc

 

P.S, pe langa reconditionattul turbinei, se schimba ulei, filtre, conductele de ungere, cea de tetur, filtru epurator de gaze, etc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.