Jump to content

Martor check engine


Recommended Posts

Buna, in necunostinta de cauza, de aproximativ 10 luni am un e46 316i si de vreo 2 zile am aflat ca la punerea contactului trebuie sa se aprinda check engine-ul. Mie nu mi se aprinde, in schimb mi se aprinde la testul de bord, iar in prezent am eroare pe motor si martorul tot stins este. E vreo siguranta ce ar putea fi arsa?
Link to comment
Share on other sites

Sigur, e doar o siguranta arsa :). Toti si-ar dori ca toate defectiunile sa fie cauzate de o biata siguranta arsa. Dar nu prea e asa.

 

Spui ca ai o eroare pe motor. Cum ai vazut-o si ce eroare este?

Cu BMW Scanner, eroare 171 check fuel supply system, eroarea e activa. Dupa cum spuneam eu vreau sa fiu atentionat cand e o eroare, nu sa gasesc pe tester cand imi mai trece prin cap sa il bag la masina :), de aceea speram sa fie vreo siguranta arsa sau scoasa, pentru a impiedica martorul sa se aprinda in caz de eroare.

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa faci o verificare cu un tester BMW - gen INPA. Codurile furnizate de BMW scanner sunt prea generale.

 

Si apropo, check engine nu se aprinde ca sa te avertizeze cand ai o problema la motor, ci se aprinde doar cand o problema poate duce la cresterea noxelor.

Link to comment
Share on other sites

Daca scoti mufa de la debitmetru nu se aprinde niciun check engine. Cel putin la mine nu s-a aprins.

 

Cum iti ziceam la tovarasu meu nu se aprinde si masina nu are nicio problema. Mai cauta pe net ca am cautat eu odata de mult si se pare ca la unii se aprinde la unii nu. Am impresia ca la cei cu masini din primele modele de e46 nu se aprinde. la nfl-uri sunt cateva mici modificari, de ex dupa luna a 6a din 99 sunt chei diamant, consola de la asc e cu butoane mai mici etc.

Te stresezi degeaba nu ai nicio problema :)

Link to comment
Share on other sites

Daca scoti mufa de la debitmetru nu se aprinde niciun check engine. Cel putin la mine nu s-a aprins.

 

Cum iti ziceam la tovarasu meu nu se aprinde si masina nu are nicio problema. Mai cauta pe net ca am cautat eu odata de mult si se pare ca la unii se aprinde la unii nu. Am impresia ca la cei cu masini din primele modele de e46 nu se aprinde. la nfl-uri sunt cateva mici modificari, de ex dupa luna a 6a din 99 sunt chei diamant, consola de la asc e cu butoane mai mici etc.

Te stresezi degeaba nu ai nicio problema :)

La e90 daca scoti mufa la debitmetru se aprinde check engine

Link to comment
Share on other sites

eu stiu ca martorul se aprinde la punerea contactului si se stinge dupa pornirea motorului (asta in cazul in care nu sunt probleme, fireste, caz in care, ramane aprins)
Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai nicio problema clara si masina merge bine nu mai scoate nimic

Singura problema ce o resimt de la un timp este oscilatia relantiului cand motorul este rece, oscileaza cam +/- 80 rpm, iar cand este cald =/- 40 rpm. Iar cu eroare din tester o sa merg la cineva sa o vada, debitmetrul e nou (marca Bosch) cumparat acum 1 luna.

Edited by Nicoara Alex
Link to comment
Share on other sites

Singura problema ce o resimt de la un timp este oscilatia relantiului cand motorul este rece, oscileaza cam +/- 80 rpm, iar cand este cald =/- 40 rpm. Iar cu eroare din tester o sa merg la cineva sa o vada, debitmetrul e nou (marca Bosch) cumparat acum 1 luna.

daca ai umblat la debitmetru trebuie resetat din laptop !

 

inca ceva nu mai cumpara marca bosch data viitoare

Link to comment
Share on other sites

ce trebuie resetat din laptop ?

 

si de ce sa nu mai ia Bosch ?

 

vreu explicatie pertinenta cu subiect si predicat, la ambele intrebari, asta ca sa nu raman cu impresia ca postezi la misto.

Link to comment
Share on other sites

cand intri in dis si ii dai testare la mass air flow sensor iti scrie foarte clar acolo ca dupa fiecare umblare la debitmetru trebuie sa intri in sectiunea adaptations parca si sa ii dai reset setings sau ceva de genu si ca experienta personala iti zic ca am mers cu debitmetru scos si mergea cat de cat iar dupa ce l-am pus mergea nasol dar dupa ce i-am facut testu cu dis si am resetat debitmetru acum merge impecabil !

 

cat despre bosch este cunoscut faptul ca echipeaza marea majoritate a autovehiculelor cu maf-uri si mai toate sunt problematice eu personal as fi mers pe pierburg mai ales ca mai nou piesele bosch se cam fac prin china

 

esti de alta parere?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca trebuie resetat din laptop, desi nu as crede. Iar cat despre marca bosch, a facut cea mai buna alegere pt e46 m43. bosch este debitmetrul oem.

inca odata iti faci degeaba probleme, incearca sa cauti pe cineva cu masina 98-99primele luni 316/318i nfl si o sa vezi ca nici lor nu li se aprinde.

 

 

krs, tu ai cumva e90? posibil ca lucrurile sa difere enorm deci posibil sa ai dreptatea ta dar aici vorbim de m43 316i nfl.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

@krse90 mersi mult, am auzit si eu de resetare dupa ce pui debitmetrul, dar nu cred ca e nevoie.

 

Si eu stiam ca Bosch sunt cele mai bune, fiind OEM, maine am sa postez un clip cu fluctuatia relantiului la rece, cel mai probabil, cred eu e ca trebuie curatata clapeta de acceleratie, fiindca era cam greoaie, am slabit din cablul ei, si e mai moale acum, in rest masina merge foarte bine :). Ce am observat ca pe la valva PCV e umpic de ulei, si cablul ei e prins cu un colier de plastic (???). Mi se pare o "tiganie", cum s-ar zice.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.