Jump to content

BMW 320D 2003-2004


feli18

Recommended Posts

Da se merita, sunt masini foarte bune daca au fost ingrijite corespunzator.

 

O revie cu filtre mann si filtru de polen cu carbon activ si ulei Castrol EDGE LL04 5W40 costa 500 de lei fara manopera.

 

Piesele sunt destul de scumpe ca na e BMW si e firma Premium.

 

Dar exista si alternative pe producator la unele piese chiar nu se merita sa iei pe OE.

 

Legat de consum, tot ce pot sa zic, este ca are un consum foarte bun, nu i l-am facut nicodata de cand o am ca nu m-a interesat.

 

E adevarat consuma mai mult la deal decat la vale:))))

 

Gasesti N topice deshise pe tema asta...

 

Costul anul daca nu trebuie sa schimibi nici o piesa si sa nu faci mai mult de 10.000 de km ar fi cam asa RCA 500 (acum depinde de varsta proprietarului si de calsa B_M), Rovinieta 120 , Revizia 500, Impozit 180 = 1300 lei

 

Si o data la 2 ani se mai adauga ITP-ul 80 parca a fost, Schimb Lichid de frana 100.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Da se merita, sunt masini foarte bune daca au fost ingrijite corespunzator.

 

O revie cu filtre mann si filtru de polen cu carbon activ si ulei Castrol EDGE LL04 5W40 costa 500 de lei fara manopera.

 

Piesele sunt destul de scumpe ca na e BMW si e firma Premium.

 

Dar exista si alternative pe producator la unele piese chiar nu se merita sa iei pe OE.

 

Legat de consum, tot ce pot sa zic, este ca are un consum foarte bun, nu i l-am facut nicodata de cand o am ca nu m-a interesat.

 

E adevarat consuma mai mult la deal decat la vale:))))

 

Gasesti N topice deshise pe tema asta...

 

Costul anul daca nu trebuie sa schimibi nici o piesa si sa nu faci mai mult de 10.000 de km ar fi cam asa RCA 500 (acum depinde de varsta proprietarului si de calsa B_M), Rovinieta 120 , Revizia 500, Impozit 180 = 1300 lei

 

Si o data la 2 ani se mai adauga ITP-ul 80 parca a fost..., Lichid de frana 100.

 

Pe langa toate astea trebuie sa mai iei in calcul cauciucuri vara-iarna, combustibilul, si piesele care mai pica spre exemplu eu de 3 ani de cand o am a trebuit sa schimb:

 

-Termostat EGR 162

-Termostat Apa 205

-Bucse mari brate fata 552

-Fulia Vibrochen 1.123

-Discuri Frana 313

-Placute+senzori de frana 447

-Tampoane motor327 dreapta 327 stanga -Tampon cutie de viteze 59

-Pompa de apa 668

-Rola curea alternator 133

-Intinzator curea alternator 285

-Curea alternator 158

-Curea compresor clima 70

-Rulment Timonerie CV 34

-Saboti frana de mana 195

Total 50 de milioane la care se mai adauga si service-ul manopera si asta in cazul in care am prins o masina foarte buna careia ii cunosteam istoricul si a fost intretinuta corespunzator.

 

Deci trebuie sa iei in calcul ca pe langa tot ce am schimbat eu poate sa pice si ceva din categoria grea cum ar fi : Turbina 5.710 care face numai ea singura cat nu am dat eu pe toate cele mentionate mai sus, asa ca multa bafta si gadeste-te foarte bine daca o sa ti-o si permiti sa o intreti, ca de cumparat isi permit multi si doar atat.

 

Edited by Butzy
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Pot sa mai adaug la 10.000 de km pe an motorina costa in medie cam 35 de milioane asta daca pui in calcul numai consum exterior de 5,5 litri la 100 de km.

 

Deci 100 de km ii faci cu 35 de lei

Link to comment
Share on other sites

nu ai pus pe lista injectoarele, bujii+calculator, pompele, turbina, alternator,electromotor, poate si un compressor ac, si lista continua....:thumbsup:

 

Intradevar erau multe de trecut la categoria grea eu i-am dat doar un exemplu, si i-am facut o lista cu ce am schimbat eu pana acum la masina mea, ca sa isi faca o idee in ce insemna BMW cu toate ca masina are 10 ani.

Si ca tot ai pomenit de pompe uite atat costa numai Pompa de injectie motor 4,462 Lei

 

Injectoarele nu sunt chiar atat de scumpe una bucata e 1,630 Lei

Ar mai fi Volanta 3.682

 

Alternator 150A 2.404 Lei

 

Demaror 1.686 Lei

 

 

 

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Eu m-am saturat de diesel. Urmatoarea masina va fi tot BMW, dar pe benzina (2.5 sau 3.0). :download:

 

 

Buna alegere, as vrea si eu un 2.5l dar cica au si alea pe benzina o gramada de probleme.

 

Intradevar erau multe de trecut la categoria grea eu i-am dat doar un exemplu, si i-am facut o lista cu ce am schimbat eu pana acum la masina mea, ca sa isi faca o idee in ce insemna BMW cu toate ca masina are 10 ani.

Si ca tot ai pomenit de pompe uite atat costa numai Pompa de injectie motor 4,462 Lei

 

Injectoarele nu sunt chiar atat de scumpe una bucata e 1,630 Lei

Ar mai fi Volanta 3.682

 

Alternator 150A 2.404 Lei

 

Demaror 1.686 Lei

 

 

 

Nu e obligatoriu sa schimbe tot ce ai enumerat tu mai sus daca masina este OK, kitul de ambreiaj+volanta LUK este 1700ron.:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca la fel de multe ca un 2.0 diesel. Pe a mea o schimb cu prima oferta cu motor de 2.5i sau 3.0i de bun simt. :thumbsup:

Mai bine platesc impozit si benzina la greu decat sa stau prin service-uri sau sa ma lase in drum.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Mie chiar nu mi se pare ca am avut probleme mari cu masina avand in vedere ca totusi are 10 ani, sunt foarte multumit de ea si cum trage si de consum.

 

Intradevar as alege un motor 2,5 sau chiar 3.0 pe benzina dar nu mi-l perimit din cauza consumului si al impozitului foarte mare.

 

Dar daca e sa aleg intre un 318i 143CP si un 320D 150 as merge tot pe Diesel pt ca are un consum mult mai bun si la performate il face, asa ca nu ii vad rostul.

Link to comment
Share on other sites

Cand calci pedala la podea la un 3.0i sau xi iti spun eu ca uiti de orice impozit/asigurare si consum.

 

Stiu cum e ca am condus asa ceva e super si acum mi-as cumpara una dar repet nu mi-o permit.Si nu vreu sa cumpar o masina si sa ma uit la ea cum sta in garaj in loc sa ma plimb si sa ma bucur de "Placerea de a conduce"

Edited by Butzy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mie chiar nu mi se pare ca am avut probleme mari cu masina avand in vedere ca totusi are 10 ani, sunt foarte multumit de ea si cum trage si de consum.

 

Intradevar as alege un motor 2,5 sau chiar 3.0 pe benzina dar nu mi-l perimit din cauza consumului si al impozitului foarte mare.

 

Dar daca e sa aleg intre un 318i 143CP si un 320D 150 as merge tot pe Diesel pt ca are un consum mult mai bun si la performate il face, asa ca nu ii vad rostul.

 

Nici eu nu am avut probleme, dar e mai pretentios "dizalu".

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu am avut probleme, dar e mai pretentios "dizalu".

 

Asa e, este mult mai pretentios si mai scump de intretinut dar daca il ti din scurt duce mult si bine.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.