Jump to content

Problema pornire la rece 320d e46


emanuel_exa

Recommended Posts

De cateva zile intampin o problema foarte deranjanta.

Dimineata cand incerc sa pornesc masina nu vrea sa porneasca la prima cheie, porneste greu se ineaca iar apoi scoate un nor de fum alb.

Dupa 2-3 incercari porneste si se stabilizeaza relantiul iar totul merge perfect, chiar daca opresc motorul si-l repornesc pe timpul zilei atat timp cat acesta este cald; nu scoate fum iar motorul trage bine.

Azi la un moment dat cand motorul era rece nu a vrut sa porneasca nici la a patra incercare. Dupa 2 ore cand am reincercat a pornit totusi dar tot greu cu aceleasi simptome.

Pot preciza urmatoarele: bujiile sunt schimbate de curand, nu am martori aprinsi pe bord, am verificat pompa de motorina din rezervor si functioneaza, nu am alte erori pe tester.

Din ce am studiat si pe forum si din spusele mecanicului tind sa cred ca s-ar putea ca problema sa fie de la pompa de injectie dar totusi e ciudat simptomul motorului.

Daca cineva a mai intampinat aceasta problema si ma poate ajuta cu sfaturi ii multumesc anticipat!

 

Imi cer scuze daca deja s-a mai postat exact aceasta problema desi nu am gasit-o!

Link to comment
Share on other sites

bujii+calculator, injectoare blocate, baterie slaba sau electromotor, garnitura cipuita

 

Salut,

 

Bujiile le-am schimbat de o luna noi, bateria am luato acum un an tot noua VARTA.

Daca ar fi electromotorul de ce invarte la rece?, intreb pt. ca nu ma pricep.

La ce garnitura te referi?

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

la aceasta temperatura porneste fara probleme cu bujiile defecte sau calculatorul de bujii defect.tare imi este frica sa nu ai pompa de injectie defecta...aceeasi problema o mai avea cineva si dupa ce a tot schimbat multe pe la masina a reconditionat pompa de injectie si a scapat de problema.aceleasi simptome le avea , pornea foarte greu dimineata cu motorul rece , in rest masina tragea ok
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Buna tuturor,

 

In linkul de mai jos gasiti un video cu pornirea de azi-dimineata (erau -2 sau -3 grade Celsius, iar masina stationa de aproximativ 15 ore) a cazanului meu, E46 320d NFL din 2000, 136 cp:

 

 

E prima mea masina diesel (inainte am avut benzina) si multi zic ca e normal sa porneasca mai greu, insa:

- mi se pare ca porneste mult prea greu....injectoare moarte??

- face asa doar dimineata la prima cheie....dupa aia porneste exemplar.

- se aude si un zgomot ciudat pentru o secunda, un zgomot metalic, e normal?...astazi a facut pentru prima data...tacheti fara ulei?..oare ce o fi?

Rog pe cei cu experienta sa imi spuna daca e normal sau nu, la service au zis ca e normal, insa eu sunt toma necredinciosu si prefer sa stiu din 10 parti ca sa ma conving.

Link to comment
Share on other sites

In bord nu mi se aprinde nici un martor de ulei, doar atunci cand pun cheile in contact si invart in prima treapta, sta aprins martorul de ulei 2-3 secunde, apoi dispare. Am obiceiul sa astept sa se stinga toti martorii din bord si apoi pornesc, pur si simplu asa m-am obisnuit. La pornirea motorului nu imi apare nici un martor de ulei, doar martor de baterie, care imi sta mereu aprins pana pornesc motorul.

A fost singura data cand mi-a scos acel sunet, acum, dupa cateva zile, nu a mai facut deloc si sper sa nu mai faca vreodata. Azi-dimineata la -1 grad a pornit mult mai bine....cred ca are si ea momente. Varsta isi spune cuvantul...

Edited by Ciobanu George
Link to comment
Share on other sites

e bine ca o accelerezi pana se incalzeste motorul un pic si dai si drumul la faruri 8)

Acceleratia fost pana undeva la 1700 de ture, putin peste 1500. Stiu si eu ca nu e bine sa o ridici in ture pana nu se ridica temperatura, insa nu cred ca e atat de grav ce am facut, plus ca masina a iesit la strada intr-un minut dupa ce s-a incheiat filmarea. Tu la cat schimbi in a 2-a dimineata?....eu o duc pana pe la 2000 de ture, deci si daca schimbam cand ieseam din parcare, tot pana acolo urca.

Faza cu farurile cred ca e irelevanta, lamureste-ma te rog, cum dauneaza asta motorului? Poate inca nu am aflat si eu..si sa nu mor asa, nu de alta.

Link to comment
Share on other sites

cred ca se refera la faptul ca atunci cand motorul este rece consuma ceva curent acea incalire auxiliara care ajuta motorul sa se incalzeasca mai repede si e bine sa nu fie si alti consumatori.incalzirea auxiliara este in partea stanga a motorului cum te uiti la motor , este o cutie metalica in care intra un fir rosu gros.
Link to comment
Share on other sites

Asta cu bateria care se consuma mai repede cred ca e doar o abureala. Mai devreme sau mai tarziu, tot va ceda, indiferent de cum o tratezi. O baterie e o baterie si se va comporta ca atare. Alternatorul e gandit pentru consumul masinii, deci nu vad care e problema. De becuri chiar nu imi pasa cat de repede se consuma, am in cotiera cate 2-3 din fiecare, sa le schimb oricand am nevoie.

Cand spui incalzire auxiliara te referi la webasto?...masina mea nu are asa ceva. Locul dim stanga motorului este aproape gol, e doar o cutie acolo, cat un pachet de unt, habar nu am ce face. Stiu ca acolo ar trebui sa se afle webasto daca as avea.

Link to comment
Share on other sites

Nu imi arat talentele si desteptaciunea fata de altii, nu am criticat pe nimeni ca face lucruri gresite, doar am spus ce cred.

Daca tu esti asa mare expert, de ce nu impartasesti tuturor curiosilor din intelepciunea ta? Si daca citeai cu atentie, am spus clar ca e prima mea masina diesel si nu am idee cum ar trebui sa se comporte mai exact, insa am idee de principiul functionarii si stiu si eu cum sa conduc o masina.

Link to comment
Share on other sites

Pai am eram in alt oras, daca chiar vrei amanunte, ramasesem acolo peste noapte la un prieten. Apoi am iesit cu masina si am parcurs 300 km, cred ca a fost un gest normal sa aprind farurile, deoarece dupa ce mi-am recuperat telefonul de la amicul ce filmase, am inchis capota si am plecat la drum. Si stiu si eu ca nu e ok sa turezi masina cu motorul rece (ti-am precizat clar ca turatia data nu a trecut de 1700, si tu tot insisti pe acest subiect), legat de faruri, le folosesc mrereu si nu invart roata pana nu am luminile deschise. Mi se pare prostie sa circuli pe drumuri publice fara lumini, chiar daca inca nu sunt obligatorii pe toate categoriile de drumuri. Au fost puse pe masina sa fie folosite si sa te ajute, nu sa le tii inchise deoarece ai consumatori. Ce afecteaza acei consumatori? Si daca nu ai observat, luminile au fost aprinse dupa ce am pornit masina, asa ca nu cred ca afecteaza pornirea, nu? Edited by Ciobanu George
Link to comment
Share on other sites

Asta cu bateria care se consuma mai repede cred ca e doar o abureala. Mai devreme sau mai tarziu, tot va ceda, indiferent de cum o tratezi. O baterie e o baterie si se va comporta ca atare. Alternatorul e gandit pentru consumul masinii, deci nu vad care e problema. De becuri chiar nu imi pasa cat de repede se consuma, am in cotiera cate 2-3 din fiecare, sa le schimb oricand am nevoie.

Cand spui incalzire auxiliara te referi la webasto?...masina mea nu are asa ceva. Locul dim stanga motorului este aproape gol, e doar o cutie acolo, cat un pachet de unt, habar nu am ce face. Stiu ca acolo ar trebui sa se afle webasto daca as avea.

 

 

cutia aia metalica este inclzirea auxiliara.daca te uiti bine la ea are firul rosu gros care intra in ea , are 2 furtune , tur si retur. webasto este alta mancare de peste

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.