Jump to content

Achizitie BMW 325i e46


tarabostes46

Recommended Posts

Buna!

Doresc sa cumpar un BMW 325i e46 din 2004, automatic.

As dori sa aflu cateva pareri de la cei care au sau au detinut un asemenea model, motor, putere, fiabilitate. Momentan am un 316ti compact, automat si am fost foarte multumit de el, mai ales de cutie, dar vreau ceva mai multa putere si sa fie sedan. Nu vreau pareri despre 330 despre care da, stiu ca e mai puternic, dar deocamdata mi se pare absurd sa dau 2200 ron pe impozit si nici de motoare mai mici sau diesel.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

325i e46 e masina buna,super etc dar in locul tau nu as lua automata pt ca consuma cam cu 1,5l mai mult si oricum e aiurea la benzinar cutie automata,unde mai e placerea condusului atunci.....asta este parere personala si nu vorbesc in necunostinta de cauza,am avut si manuala si automata pe 525dA si nu mi-a placut de loc,schimba intârziat,consuma mai mult etc...
Link to comment
Share on other sites

Partea buna a lucrurilor este ca ai tot timpul ulei proaspat in motor :thumbsup: . Chiar in rest nu i-am facut nimic, doar ca m-a chinuit groaznic schimbatul ccv+furtune.

 

Consumul este aproximativ 13% in Petrosani oras mic, in afara daca merg abosolut lejer 7.5 si mers normal si sport 8,5 spre 9, mers ca la raliu 10-11 ::)

Link to comment
Share on other sites

Eu vreau sa imi achizitionez cel tarziu la primavara un 330i. M-am saturat de 320D, vreau ceva mai rafinat si mai puternic.

Plus ca mi-am facut un calcul, cu piesele schimbate si manopera la service, bagam benzina in 3.0I si ma plimbam la greu cu tot consumul ala al lui "legendar". :thumbsup:

E foate bun consumul la ce motor ai. :thumbsup: Inca o dovada in plus ca trebuie sa imi iau 3.0i.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

tot ce are motor m54 sunt mari sanse sa consume ulei :) mai ales daca motorul are peste 200k km. Sunt cateva garnituri si si valva ccv+furtune care se inlocuiesc. In rest beton armat:)

+DISA,bobine daca sunt bremi,celebrul tremurat la rece.cam atat cred a si VANOS binenteles

ce am zis aici se aplica si la 330i

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

variantele Xdrive de pe E46 nu sunt deloc senzationale , nu va asteptati la minuni iarna sau pe ploaie mai rea , eu recomand variantele fara Xdrive , pentru 325i mergi pe cutie manuala 100% varianta automata e mult mai puturoasa si consumul in oras poate sa te sperie in unele cazuri , am avut 325i manual 2 ani si in Bucuresti nu am avut consum mai mare de 14% in cel mai rau trafic ( consumul uzual era 12.5-13% ) , iar extra-urban 6.5-7 la mers legal si 8-9% la mers tare , 330i-ul are un consum extra-urban si mai bun pentru ca are 6 trepte vs 5 trepte la 325i . 330ul merge si automat dar la fel recomand cutia manuala la masini de varsta asta , pentru ca sunt f f f f rare cazurile cand cineva din Romania a schimbat uleiul + alte eventuale piese la o cutie automata .

 

Probleme - vanosul dupa un anumit nr de km , se remediaza relativ usor , diverse garnituri si furtunase care de la vechime incep sa se strice ( mie 325ul nu imi lua 1 gram de ulei intre schimburi ) , valva DISA ( alta piesa pe care nu o schimba aproape nimeni ) , flansa de la cardan etc

Edited by Acero99
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Partea buna a lucrurilor este ca ai tot timpul ulei proaspat in motor :thumbsup: . Chiar in rest nu i-am facut nimic, doar ca m-a chinuit groaznic schimbatul ccv+furtune.

 

Consumul este aproximativ 13% in Petrosani oras mic, in afara daca merg abosolut lejer 7.5 si mers normal si sport 8,5 spre 9, mers ca la raliu 10-11 ::)

Uleiul se arde cam la 6000-7000 de km, cel putin asa face al meu. Dar eu si merg sportiv cu el, deci la consum nu ma incadrez: am un 8,5 afara mers normal, 10 pe agitatie iar in oras nu l-am facut - il estimez la un 14-15. Dar merita din orice punct de vedere. Cutia e manuala in 5 trepte, probabil si de aici consumul mai mare, poate tu o ai pe cea in 6.

 

Ce ar mai fi de avut in vedere cauciucurile. Sa fie cat mai noi, altfel te fura cam in orice situatie de ud, asfalt neted, etc.

Link to comment
Share on other sites

La partea cu uleiul e mai complicat la mine. Anul trecut am luat masina si de atunci am inceput sa ma documentez avand in vedere ca "bea" nu manca ulei, nu-i ajungea litru la 1000. Anul trecut am schimbat garnitura de la capacul valvelor victor reinz si garitura de corpul filtrului de ulei, am remediat pierderile vizibile pe motor. Din cauza valvei ccv care era colmatata a cedat anul asta garnitura de la capacul valvelor din nou si iar am pierdut ulei. Acum am schimbat ccv+furtune si astep si garnitura de la capacul valvelor OE sa o schimb sa vad daca mai consuma ulei. Edited by VrajitoruldinOZ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.