Jump to content

Probleme admisie


Recommended Posts

Salutare,

 

In primul rand masina: E60 525d

 

Am observat ieri seara ulei pe partea dreapta a motorului (in partea de jos).

Punem frumos mana pe trusa de scule si jos cu admisia. Rezultatul .. urme de vapori de ulei ce ies pe langa swirls flaps (3 din ele).

Mentionez ca masina are 170000 km iar galeria a fost schimbata acum ~2 ani(nu de mine, eu am masina de aprox 2 luni dar se vede ca este noua.masina luata de pe forum). Cu ocazia asta am curatat si galeria (nu era prea murdara) dar nu pot sa intleg cum s-au dus asa repede.

Pot cumpara de undeva flapsurile sa le inlocuiesc? Nu prea vreau sa pun dopuri iar o galerie noua nu stiu daca merita pentru acei vapori.

Pot dauna cu ceva daca o las asa pana/ daca se agraveaza?

 

Poza galerie necuratata:

http://img51.imageshack.us/img51/7838/20j4.jpg

 

Sunt afecatate cele 3 swirl de jos.

 

Ca si intrabare bonus pentru a nu mai deschide un topic nou: ce inseamna aceasta avertizare de pe bord?(apare cand pun contactul si dispare dupa pornirea masinii)

 

http://img197.imageshack.us/img197/8190/mvm.JPG

Link to comment
Share on other sites

Nu se gasessc clapete separat de cumparat. Ori iei galerie noua cu totul ori pui dopuri.

 

Daca martorul acela se stinge dupa ce pornesti motorul, nu ai nimic defect. Totul e ok.

 

 

Am uitat eu sa detaliez. ma refeream la cei 10.000 de jos. in idrive totul apare ok cu verde, si revizia in 15.000 (btw cat arata dupa resetare? 20 sau 30.000? schimbul anterior nu a fost efectuat de mine asa ca nu stiu cati km s-au facuti cu acest ulei si nu vreau sa-l schimb prea tarziu).

 

Referitor la galerie am vazut multe pareri pro/contra dupuri. deci cred ca o sa iau o galerie noua daca nu-mi vine o idee sa repar cumva swirlurile.

Link to comment
Share on other sites

Eu am anulat clapetele si mi-am pus dopuri. Bine, eu am e46 dar principiul de functionare e acelasi.

 

Eu unul sunt PRO dopuri, mai ales ca am o cunostiinta care a cumparat galerie de admisie noua si dupa aprox 2 ani si jumatate ii scapa ulei din nou, asa ca a renuntat si el la clapete si a pus dopuri.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Chiar se pierde cuplu la turatie mica?

 

Sunt de priciupiul inlocurii piselor cu unele noi dar cum a patit prietenul tau cu galeria asa este si la mine. admisie de 2 ani e deja dusa.

Stau putin cam prost cu timpul momentan dar o sa o dau iar jos si icerc sa sigilez clapetele cu silicon termic de la bison.

 

Fiind pline de ulei nu mi-am dat seama daca scapa vapori pe langa ax sau doar pe lateral.

Daca dau si pe langa ax nu o sa am prea multe optiuni.

Edited by jbl
Link to comment
Share on other sites

Am uitat eu sa detaliez. ma refeream la cei 10.000 de jos. in idrive totul apare ok cu verde, si revizia in 15.000 (btw cat arata dupa resetare? 20 sau 30.000? schimbul anterior nu a fost efectuat de mine asa ca nu stiu cati km s-au facuti cu acest ulei si nu vreau sa-l schimb prea tarziu).

1. Peste 10.000 km ai ceva de schimbat: uleiul, placutele de frana, filtre... Vezi in idrive.

2. La resetare, uleiul va arata 30.000. E bine sa il schimbi daca nu stii exact cand a fost pus in motor.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc,

 

Intradevar am de schimbat placutele fata in 10.000. O sa schimb si uleiul + filtrele aferente (am totul cumparat trebuie doar sa le schimb)

 

Pentru inceput o sa incerc sa fac si niste capacele exterioare pentru swirl flaps poate reusesc sa opresc scurgerile asa.

Problema e ca siliconul se intareste cam greu si nu prea o sa pot merge cu masina 10-12ore pana se intareste.

Link to comment
Share on other sites

Am dat din nou galeria jos astazi pentru etansarea clapetelor.

 

1.

 

http://imageshack.us/a/img827/2018/f6rm.th.jpg

 

 

Am scos clapetele(am uitat sa fac poza cu ele curatate)

http://imageshack.us/a/img853/7721/3jjg.th.jpg

 

Si am pregatit tubul de gasket sealent de la DenBrave.

Clapetele au fost izolate cu su sealent si montate la loc:

 

http://imageshack.us/a/img842/6664/wxxu.th.jpg

 

 

Pe una din clapete am pus mai mult sealant (inclusiv pe laterale, unde exista o banda de cauciuc) dar a fost demontantata si curatata.

Motivul a fost simplu: La montare am observat ca ele nu intra fortat si exita riscul ca dupa uscare ziliconul sa se desprinda de acolo si sa intre in admisie.

Iata o poza cu clapeta ce avea silicon si pe benzile de pe margine:

 

http://imageshack.us/a/img825/8926/scab.th.jpg

 

 

Pe cutia de adeziv nu scrie un termen de uscare. Singura chestie scrisa este ca timpul maxim de indepartare a excesului este de 5 minute.

O sa las masina peste noapte sa fiu sigur si sa speram ca nu mai apar urme de ulei.

Link to comment
Share on other sites

Am dat din nou galeria jos astazi pentru etansarea clapetelor.

 

1.

 

http://imageshack.us/a/img827/2018/f6rm.th.jpg

 

 

Am scos clapetele(am uitat sa fac poza cu ele curatate)

http://imageshack.us/a/img853/7721/3jjg.th.jpg

 

Si am pregatit tubul de gasket sealent de la DenBrave.

Clapetele au fost izolate cu su sealent si montate la loc:

 

http://imageshack.us/a/img842/6664/wxxu.th.jpg

 

 

 

 

Pe una din clapete am pus mai mult sealant (inclusiv pe laterale, unde exista o banda de cauciuc) dar a fost demontantata si curatata.

Motivul a fost simplu: La montare am observat ca ele nu intra fortat si exita riscul ca dupa uscare ziliconul sa se desprinda de acolo si sa intre in admisie.

Iata o poza cu clapeta ce avea silicon si pe benzile de pe margine:

 

http://imageshack.us/a/img825/8926/scab.th.jpg

 

 

Pe cutia de adeziv nu scrie un termen de uscare. Singura chestie scrisa este ca timpul maxim de indepartare a excesului este de 5 minute.

O sa las masina peste noapte sa fiu sigur si sa speram ca nu mai apar urme de ulei.

 

 

 

 

 

 

Pierdere de timp ce ai facut tu si la masina mea a fost schimbata galeria de admisie de putin timp, dupa o perioada a inceput sa curga iar ulei pe la clapete, eu am luat dopuri si am scos clapetele, nu se simt diferente, poti sa schimbi galeria, dupa 20k-30k de km pierde iar ulei.

Link to comment
Share on other sites

Pierdere de timp ce ai facut tu si la masina mea a fost schimbata galeria de admisie de putin timp, dupa o perioada a inceput sa curga iar ulei pe la clapete, eu am luat dopuri si am scos clapetele, nu se simt diferente, poti sa schimbi galeria, dupa 20k-30k de km pierde iar ulei.

piesa noua cu garantie ?

Link to comment
Share on other sites

branevl SPER sa te inseli :)

 

Singura problema imposibil de remediat este doar in cazul in care scurgerile de ulei apar pe la axul clapeteleor.

in cazul meu dadeau pe langa gaurile din galerie mai putin una care parea sa prezinte ceva ulei si langa ax.

Oricum vedem cum se comporta.

Link to comment
Share on other sites

Poate ai probleme cu garniturile admisiei, ti-ai pus intrebarea asta?

 

Scurgerile nu sunt localizate intre admisie si bloc ci se vede ca vaporii de ulei ies pe langa swirluri.

Daca te uiti la primele poze din topic, se vede cum uleiul este intins de laga clapete (inclusiv pe galerie).

In partea de contact cu blocul motor nu am observat urme de ulei, nici acum la a 2-a demontare, in schimb clapetele degresate anterior prezentau urme de ulei pe langa suruburi.

Acum Dumnezeu cu mila. Vedem daca tine solutia asta de etansare. In cel mai rau caz am pierdut 2 ore si un tub de silicon.

Edited by jbl
Link to comment
Share on other sites

Scurgerile nu sunt localizate intre admisie si bloc ci se vede ca vaporii de ulei ies pe langa swirluri.

Daca te uiti la primele poze din topic, se vede cum uleiul este intins de laga clapete (inclusiv pe galerie).

In partea de contact cu blocul motor nu am observat urme de ulei, nici acum la a 2-a demontare, in schimb clapetele degresate anterior prezentau urme de ulei pe langa suruburi.

Acum Dumnezeu cu mila. Vedem daca tine solutia asta de etansare. In cel mai rau caz am pierdut 2 ore si un tub de silicon.

Exact asa erau si la mine scurgerile, vapori de ulei , nu mult dar indeajuns sa se observe.

Link to comment
Share on other sites

Singura problema imposibil de remediat este doar in cazul in care scurgerile de ulei apar pe la axul clapeteleor.

Paiii... cam doar pe acolo isi pot face loc vaporii.

Gandeste-te la un singur aspect: unde ai piese in miscare apare si uzura. Piesa care se misca in cazul tau este clapeta nu corpul acesteia. Deci uzura nu poate aparea decat la etansarea dintre ax si corpul clapetei.

Si eu sunt de parere ca ai muncit degeaba. Nici nu trebuia sa manjesti clapetele cu silicon, gaseai la orice magazin de piese auto o-ring-uri potrivite, noi, si rezolvai etansarea exterioara mult mai elegant.

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

branevl SPER sa te inseli :)

 

Singura problema imposibil de remediat este doar in cazul in care scurgerile de ulei apar pe la axul clapeteleor.

in cazul meu dadeau pe langa gaurile din galerie mai putin una care parea sa prezinte ceva ulei si langa ax.

Oricum vedem cum se comporta.

 

 

Ma faci sa rad, pai fix pe acolo iese uleiul, pe la axul clapetelor:))

 

Ai 3 variante:

 

1 sa o lasi asa cum e , mai curge ulei pe la clapete dar merge masina si asa.

 

2 Scoti clapetele pui dopuri, nu mai curge.

 

3 Cumperi odata la 2 ani admisie noua, cand schimbi lichidul de frana schimbi si admisia si fara sa exagerez, orice ai face intr-un anumit numar de km nu prea mare curge iar ulei pe la clapete.

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Inlocuieste clapetele cu dopuri asa am facut si eu si nu mai am nici o problema

 

Salut! Spune-mi te rog cum arata dopurile astea si unde le gasesc!

Si eu am aceeasi problema la E 60 2005 530d-

Merci!

P.S. sunt cumva astea?http://http://www.ebay.de/itm/BMW-E46-E60-E61-X5-Drallklappen-Blindstopfen-Ansaugbrucke-32mm-2-5L-3-0L-3-5L-/380671788836?pt=DE_Autoteile&hash=item58a1ce8724

Edited by driver25ro
Link to comment
Share on other sites

Ma faci sa rad, pai fix pe acolo iese uleiul, pe la axul clapetelor:))

 

Ai 3 variante:

 

1 sa o lasi asa cum e , mai curge ulei pe la clapete dar merge masina si asa.

 

2 Scoti clapetele pui dopuri, nu mai curge.

 

3 Cumperi odata la 2 ani admisie noua, cand schimbi lichidul de frana schimbi si admisia si fara sa exagerez, orice ai face intr-un anumit numar de km nu prea mare curge iar ulei pe la clapete.

 

Salut!

Prima varianta nu e de ales pentru ca in cele din urma motorul va trage inauntru una dintre clapete si nu e de dorit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.