Jump to content

Osciliatie kilometraj+turometru


Recommended Posts

Salut, am un bmw 525d e60. L-am achizionat de curand si imi cam " joaca " acele de la kilometraj si turometru, e o mica oscilatie de 3-7 km . Daca aveti idee v-as ruga sa-mi raspundeti, multumesc anticipat celor care pot sa ma ajute.
Link to comment
Share on other sites

Salut aceeasi problema o am si eu de 3 ani.

La Mine oscileaza turometrul la relanti, in mers oscileaza si vitezometrul.

Nu am reusit sa ii dau de capat.

De cine am intrebat ma refer la acei in domeniu au zis ca masina nu are absolut nimic intradevar intreruperile nu se aud la motor cica totul vine din ceasuri.

Asta este in cazul meu.Dar sa stii ca am mai vazut mai multe e60 la care oscila turometrul mi-au aratat baietii unde fac revizia si intretinerea masinii.

Link to comment
Share on other sites

Salut aceeasi problema o am si eu de 3 ani.

La Mine oscileaza turometrul la relanti, in mers oscileaza si vitezometrul.

Nu am reusit sa ii dau de capat.

De cine am intrebat ma refer la acei in domeniu au zis ca masina nu are absolut nimic intradevar intreruperile nu se aud la motor cica totul vine din ceasuri.

Asta este in cazul meu.Dar sa stii ca am mai vazut mai multe e60 la care oscila turometrul mi-au aratat baietii unde fac revizia si intretinerea masinii.

am cautat pe google, nimic, nu mi se pare ceva normal, doar daca nu s-a umblat la kilometri, asta ar fi prima banuiala a mea , pana la 100 km/h, pana acolo imi face dupa ce trece pragul de 100 acul merge normal, la fel se intampla si la turometru,peste 2700 nu mai face, sper ca intr-un final sa ne spuna cineva cauza

Link to comment
Share on other sites

eu am avut si alte masini si toate oscilau mai putin sau mai mult.

eu credeam ca din cauza la bujii releu bujii galerie admisie toate acestea au fost rezolvate si tot oscileaza.

mai am 2 erori una de la filtru de motorina sau rezistenta de pe conducta si inca o eroare care inca nu stiu ce este.

Dar totusi tin sa cred ca oscileaza din ceasuri ceva.

Stai linistit ca am vazut BMW e 60 acelasi motor cu kilometri dati inapoi verificate de mine kilometri si erau dati inapoi chiar unul avea 150000 dati inapoi si credema ca nu oscila nimic.

Link to comment
Share on other sites

totusi, nu inteleg de ce oscileaza simultan, ca asa banuiam doar cablul de la kilometraj, inca astept un raspuns de la cineva, deja a inceput sa ma enerveze la culme cum isi fac de cap acele mele cu cifrele de acolo , e " senzational " <_<
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

am cautat pe google, nimic, nu mi se pare ceva normal, doar daca nu s-a umblat la kilometri, asta ar fi prima banuiala a mea , pana la 100 km/h, pana acolo imi face dupa ce trece pragul de 100 acul merge normal, la fel se intampla si la turometru,peste 2700 nu mai face, sper ca intr-un final sa ne spuna cineva cauza

 

Asa face si al meu, si nu s-a umblat la km sigur.. Deci stai linistit, ca nu-i de la km dati inapoi sau prostii de genu :thumbsup: .. Si mie mi se pare ciudat si putin anormal, face asa doar de 1 an si ceva, inainte nu a facut.. sau cel putin nu am sesizat eu..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut ce ai facut pina la urma ai dat ceasurile jos, ai mai rezolvat ceva .

m-am obisnuit cu ele, sincer cu frigul asta mi-a fost greu sa umblu, dar cu siguranta dupa ce fac inspectia in martie o sa intervin putin pe acolo

Link to comment
Share on other sites

turometrul da, la kilometraj n-am remarcat, dar cu siguranta fac simultan cand sunt in aceeasi pozitie, pe cand urca " pe ceasuri ", oscileaza individual, motorul toarce normal chiar daca acul se joaca pe acolo, singura problema o vad la ceasuri, nu sunt electrician , dar sigur e de la vreun contact pe acolo prin spate. am cautat pe tot google-ul , n-am gasit nimic asemanator majoritatea aveau cablu Edited by sr alejandro
Link to comment
Share on other sites

exact aceeasi problema o am si eu cu o descrii de 3 ani de cind am masina.In mers nu prea ma deran jeaza dar la relanti ma cam enerveaza.

Uneori face parca mai tare uneori parca mai putin . Zici sa fie din ceasuri?

Nu prea cred sa fie de la cabluri nu am auzit de asa ceva.Majoritatea aveau cablu la ce te referi ?

Ai gasit ceva asemanator si la altii cu aceeasi problema.

Link to comment
Share on other sites

cablu, ma refer la opel , vw doar la ei am gasit problema asta dar era individuala doar la kilometraj, era si la logan aceeasi faza cu siguranta e din ceasuri . cand o sa ajung in romania te anunt daca am reusit sa fac ceva cu ele
Link to comment
Share on other sites

ok astept cu nerabdare de 3 ani ma lupt cu aceasta problema.

Ce am sesizat uneori la rece parca nu oscileaza dupa care revine.

am schimbat si citeva injectoare de proba nu a mai oscilat exact o seara dupa care a doua zi a revenit.

La tine ce ai mai sesizat anormal.

Nu tia zis nimeni sa fie din injectoare sau galerie admisie etc... ?

Link to comment
Share on other sites

"la E60 instrumentele de bord sunt foarte sensibile si ca sa-i dai km inapoi trebuie sa-i dai jos bordul (ceasurile) ! Dupa ce se face pungasia asta, turometrul nu mai sta drept nici sa-l bati in cuie ! La alte masini se face mai usor si fara sa ramana urme, doar cu un cablu si laptop, dar nu si la E60 !", "Asta cu motorina nu e decat o mare amagire. N-are nicio treaba motorina! Si mie imi oscileaza relantiul.La inceput cand am cumparat masina ma deranja si am fost la 2 testere pentru problema asta. Tot pe pista cu injectorul s-a mers. La un moment dat am tinut masina pe tester 2 ore ca sa urmareasca macanicul injectorul. Pur si simplu a stat la panda pentru ca i se parea lui ca unul are presiune mai scazuta. In fine, concluzia la care s-a ajuns a fost ca.........e o problema de intrument!!Am urmarit pe tester rotatia la relanti si erau oscilatii de 5-6 rpm.Mecanicul a zis ca 5-6 rpm nu se simt si ca acul de la turometru interpreteaza gresit si ca asta e problema.Ca o fi asa sau nu, nu stiu sigur.Cert e ca si un prieten de-al meu are 525d e 60 si are aceeasi problema.Cred ca asta e una din problemele de electronica pe care le are BMW-ul si in special E60 din pacate, cum ar fi: lumini aprinse in bord cu erori care dispar in aceeasi zi(pe perioada rece in general),galeria de evacuare crapa dupa 100.000 km, curge ulei pe la galeria de admisie, destul de des cade si caseta de directie...etc. :) " asta au zis unii care s-au confruntat cu aceeasi problema, nu sunt eu autorul Edited by sr alejandro
Link to comment
Share on other sites

Asa face si la mine, am fost la cineva, omul numai cu bmw se ocupa, mi-a zis e o problema din ceasuri asa fac e60-urile, asa ca mai bine nu mai bagati in seama prostia asta de oscilatie. La turometru este oscilatia la mine, la km nu oscileaza. Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.