Jump to content

Nu pot reinitializa cheia!


Recommended Posts

Salutare. Nu am scapat nici eu de problema pornirii din cauza cipului, asa ca azi am rezolvat. A durat 15 minute si m-a costat 150 de lei. Am ajuns la garaj, am montat EWS-ul, am dat jos vechiul cip din cheie (acea bobina), am introdus noul cip si masina porneste fara probleme. Toate bune pana aici. Nu mai functioneaza alarma asa ca m-am gandit ca ar trebui sa fac o reinitializare a cheii. Vreau sa va spun ca am incercat toate combinatiile si metodele gasite pe internet si nu am reusit in nici un fel sa reinitializez cheia. Cheia este de facelift, an 2001, e46.

Orice parere este binevenita.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare. Nu am scapat nici eu de problema pornirii din cauza cipului, asa ca azi am rezolvat. A durat 15 minute si m-a costat 150 de lei. Am ajuns la garaj, am montat EWS-ul, am dat jos vechiul cip din cheie (acea bobina), am introdus noul cip si masina porneste fara probleme. Toate bune pana aici. Nu mai functioneaza alarma asa ca m-am gandit ca ar trebui sa fac o reinitializare a cheii. Vreau sa va spun ca am incercat toate combinatiile si metodele gasite pe internet si nu am reusit in nici un fel sa reinitializez cheia. Cheia este de facelift, an 2001, e46.

Orice parere este binevenita.

Multumesc

Salut, posibil sa se fi descarcat bateria,sau doar sa se reinitializeze mai greu. La fel am patit si eu, m-am chinuit de vro 4ori cu toate combinatiile si fara succes,insa azi am reusit :D iti pot spune combinatiile care le-am incercat eu si poate reusesti !

 

1. -intri in masina, inchizi usa si apesi butonul de inchidere din masina

-Apoi bagi cheia in contact si pui contactul 2 (atentie nu primul contact, al 2 contact care iti aprinde tot bordul insa nu dai la automat sa o pornesti) si il pui si il iei repetat de 5ori fara sa scoti cheia

- scoti cheia apesi pe butonul de inchidere de pe telecomanda (cel din mijloc) si il ti apasat, si apesi de 3 ori pe cel de deschidere

 

2 - acelasi pas insa in momentul in care ai pus prima oara contactul (din cele 5 repetitii) apesi butonul de block si il ti apasat repetand punerea contactului de inca 4 ori (1oara fiind cand il pui si apesi) si apoi scoti cheia si apesi de 3 ori pe cel de deschidere

 

3 - ca la prima varianta insa fara sa apesi butonul de inchidere din masina de langa butonul de avarii, insa inloc de a tine apsat butonul de block il ti pe cel de deblocare si apesi de 3ori pe cel de blocare ( ca la varianta 1 sau 2 insa doar schimbi butonul care il ti apasat si respectiv cel care il apesi de 3ori)

 

Iti recomand ca dupa fiecare incercare, dupa ce ai scos cheia sa deschizi usa si sa o inchizi la loc, nu stiu sigur daca are vro legatura,insa ce e mai sus am facut si pana la urma am reusit, pentru a 2 oara,sper sa nu trebuiasca sa o fac si a 3oara :blink:

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru ajutor, oricum, dar cheia mea nu a mai vrut in nici un fel sa se reinitializeze. Am cupmarat de la dezmembrari o cheie, am taiat-o am reinitializat-o din prima incercare. Am incercat dupa aceea si cu a mea insa fara succes. Am scos bobina de pe "noua" placa (de data asta am dezlipit-o) si fuctioneaza corect. M-am gandit ca exista posibilitatea ca atunci cand am dat bobina aceea jos de pe placa mea, cum era bateria pusa, sa se fi intamplat ceva pe circuit undeva fiindca, ATENTIE, eu prima data am prins cu clestele de acea bobina si am facut-o bucati, fiindca asa mi-a zis baitaul care mi-a facut cip. EU zic ca de aceea mi s-a stricat, altceva nu vad ce.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru ajutor, oricum, dar cheia mea nu a mai vrut in nici un fel sa se reinitializeze. Am cupmarat de la dezmembrari o cheie, am taiat-o am reinitializat-o din prima incercare. Am incercat dupa aceea si cu a mea insa fara succes. Am scos bobina de pe "noua" placa (de data asta am dezlipit-o) si fuctioneaza corect. M-am gandit ca exista posibilitatea ca atunci cand am dat bobina aceea jos de pe placa mea, cum era bateria pusa, sa se fi intamplat ceva pe circuit undeva fiindca, ATENTIE, eu prima data am prins cu clestele de acea bobina si am facut-o bucati, fiindca asa mi-a zis baitaul care mi-a facut cip. EU zic ca de aceea mi s-a stricat, altceva nu vad ce.

Ma bucur ca ai reusit :goodjob:

 

Eu creed ca am si acumulatorul pe duca ca ieri a fost a 2 oara ccand am reinitializato.... :download:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

salut!

sunt un nou posesor de bmw si am comis-o aproape din prima zi. Intr-o dimineata, cheia (in forma de romb) nu mai mergea sa deschid si sa inchid usile din butoane,sau cand mergea cand nu,nici macar de langa masina,asa ca,citint pe forumuri am facut reinitializarea cheii. Totul bine pana aici,cheia si-a revenit si merge destul de bine,problema este ca langa mine era masina prietenului meu (BMW X5 din 2003) cu cheia in contact,iar acum nu mai merge a lui, si nu merge nici reinitializata, sau cel putin nu prin metodele probate de mine. Stie cineva ce s-ar fi putut intampla,si cam ce ar fi de facut?

Multumesc mult!

O seara buna!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.