Jump to content

e46 1.6i issue


Recommended Posts

sper sa fie asa .. nu am mai bagat benzina 98 pana acuma .. doar 95 .. si daca puteti sa-mi spuneti ce sa bag de acum incolo sa nu le mai amestec .. si nici de la agip nu am mai bagat :blink:

 

 

oricum .. paste fericit acolo in Cehia!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

sper sa fie asa .. nu am mai bagat benzina 98 pana acuma .. doar 95 .. si daca puteti sa-mi spuneti ce sa bag de acum incolo sa nu le mai amestec .. si nici de la agip nu am mai bagat  :blink:

oricum .. paste fericit acolo in Cehia!

218650[/snapback]

:) mersi..Paste Fericit si tie!

Eu am cautat mult problema asta pe forum si am gasit ca poate fi si de la benzina. Eu pana acum am pus de la OMV de 98 iar de cand mi s-a aprins am inceput sa pun de la Shell de 95. Dupa cateva zile mi s-a stins becul dar mi s-a intamplat o chestie ciudata: am pornit motorul cand masina era in panta(cu rezervorul mai mult de jumate plin) si dupa 1 secunda a scazut turatia la zero si a murit motorul. A 2-a oara tot asa...am reusit numai cand am accelerat mai mult si si-a revenit. Dupa faza asta am schimbat filtrul de aer ca era cam praf, filtrul de benzina si bujiile (am pus Bosch ca nu am gasit altele...). De vre-o saptamana masina e ok, chiar am fost ieri la Praga si inapoi (400 km) si merge bine. Acum trage tu o concluzie ca eu nu pot :)

 

Am uitat sa zic ca mai facea o faza aiurea: cand opream la semafor tremura un pic masina si varia turatia....dar numai cateodata si inainte de a schimba ce am zis...

Link to comment
Share on other sites

Daca stiti o rezolvare la problema mea va rog sa-mi dati o idee ceva ... amintesc ca trebuie sa mai fac si drumu inapoi la bucuresti si sunt cam stresat de conditia masinii

218641[/snapback]

 

 

Trebuie sa ajungi la un tester sa afli ce eroare este,altfel sunt numai supozitii.

Link to comment
Share on other sites

da .. am mai citit pe forum si mi-am dat seama ca pot fi o multime de cauze si daca nu aflu exact ce are o sa ma trezesc ca schimb piese aiurea .. ideea e sa ajung acasa.. in orice caz am fost prin oras si m-am plimbat mai mult si masina merge bine exceptand tremurul la relanti si senzoru aprins.
Link to comment
Share on other sites

da .. am mai citit pe forum si mi-am dat seama ca pot fi o multime de cauze si daca nu aflu exact ce are o sa ma trezesc ca schimb piese aiurea .. ideea e sa ajung acasa.. in orice caz am fost prin oras si m-am plimbat mai mult si masina merge bine exceptand tremurul la relanti si senzoru aprins.

218730[/snapback]

 

 

Tot o supozitie,poate fi defecta valva PCV si atunci motorul trage aer fals,merge neregulat la relanti.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca am aflat despre ce e vorba.. deci am inspectat debimetrul, valva de cotrol la relanti, etanseitati la furtunuri, etc. .. m-am pus pe verificat valva PCV .. si surpriza am descoperit ca furtunul care leaga valva PCV de camera unde se afla axa cu came era ros si fisurat.. am pornit motoru si furtunu se comprima in locu ala si tragea aer.... mai are rost sa intreb daca asta e problema? cam ce efect are daca acest furtun e spart? Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

Cred ca am aflat despre ce e vorba.. deci am inspectat debimetrul, valva de cotrol la relanti, etanseitati la furtunuri, etc. .. m-am pus pe verificat valva PCV .. si surpriza am descoperit ca furtunul care leaga valva PCV de camera unde se afla axa cu came era ros si fisurat.. am pornit motoru si furtunu se comprima in locu ala si tragea aer.... mai are rost sa intreb daca asta e problema? cam ce efect are daca acest furtun e spart?

218980[/snapback]

pai in momentul asta nu ai valva pcv ... trebuie schimbat furtun 200 ron la Filaret

Link to comment
Share on other sites

of course.. ms de raspuns .. tu ai avut nevoie de furtunu asta vreodata?

219014[/snapback]

 

da ..l-am schimbat de curand ..nu era spart dar era f moale ..ei au presupus ca are pori pe undeva ...in principiu trebuie sa fie tare cand e motorul pornit ...daca e moale e clar ...

Link to comment
Share on other sites

exact .. al meu era moale ca un burete si s-a fisurat exact din cauza asta... azi l-am schimbat (92 ron furtunu la filaret). faza e ca s-a ameliorat cu 80% problema adik nu mai vibreaza asa .. doar se simte subtil in continuare o vibratie si a ramas martoru aprins in bord .. deci cred ca mai am ceva :blink:

 

oricum tin sa apreciez motoarele aspirate .. se strica ceva si continua sa mearga pana apuci sa rezolvi problemele

Link to comment
Share on other sites

nu fasaie .. valva arata bine dar tot nu am incredere in ea. de data asta o bag pe tester. oricum ma bucur ca am vazut furtunu ala, cred ca era mai de mult asa

219495[/snapback]

 

 

la vechea valva pcv care am schimbat-o ..care de fapt avea doar 3 luni ..la mine se taiase garnitura care vine pe galerie ..mai exact la montaj s-a miscat garnitura si s-a incalecat cumva ..:blink:(.....teoretic o poti demonta ..si sufli in ea ..daca tine e buna .. daca sufli si iese aer pe undeva e 5ucked up ..:) e un test adhoc ..dar e un test !..sta daca nu vrei sa dai banii aiurea ..ca mine ..

bine ca e rel;ativ ok la pret ..doar 200 ron ..daca ai nevoie de valva ..a mea e f buna ....are data productiei pe ea ..:)

Link to comment
Share on other sites

ok .. te tin minte. valva e 160 ron (am intrebat si de ea daca tot eram acolo). faza e ca vreau sa stiu exact ce are. nu-mi place cand imi sufera masina

219534[/snapback]

 

 

e cam greu sa afli exact ..inclusiv la Filaret asta e raspunsul ..o luam de aici ..si terminam aici :blink: furtunul e bine sa-l schimbi ..cedeaza primul din cauza caldurii ..valva se poate verifica ...si apoi ..urmeaza ..senzor de pozitie , regulator relanti ...sonda lambda .. ..si doamne fereste injectoare ... ..Deci ar fi bine sa incepi cu ce e mai ieftin !..furtun ..valva ..senzor pozitie ..si sa speri ca defectul e la nivelul asta !...La tester nu poate sa vada tot ..Asta e beleaua ..

Bafta .....Eu am ajuns la senzorul de pozitie ..desi initial ..furtunul era f moale ...avea pori ..

 

 

PS ...nu lua totul ad literam ..testeaza .mai cere sfaturi , ..urmareste forum ..eu ti-am zis doar experienta mea !..

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

De curand am observat ca, am inceput sa am mici oscilatii la relanti cand motorul e relanti si cand accelerez de aude un fasait ca si cand ar rasufla pe undeva. Sa fie oare furtunul de la valva PCV de care aminteati in discutiile anterioare? Daca incerc sa o turez la relanti nu mai trece de 3500-4000 ture cum trecea inainte la o simpla apasare un pic mai ampla a pedalei de acceleratie!
Link to comment
Share on other sites

poveste lunga... azi l-am sunat pe adi de la filaret sa-l intreb daca pot sa vin cu masina la tester. deci eu nu mai aveam probleme la relanti decat subtile si imi ramasese aprins martoru de "check engine" pe bord..

 

i-am zis ca am schimbat furtunu si el ma intrebat daca am schimbat si valva si eu i-am zis ca nu. dupa aia mi-a zis sigur ca atunci cand schimbi furtunu neaparat trebuie sa schimbi si valva asa ca m-am dus la ei si mi-am luat valva (informativ am dat 158 ron pe valva PCV)

 

m-am pus pe montat valva si cred ca din cauza ca am montat-o cu furtunu pe ea s-a fortat un pic si am taiat pe margine garnitura aia mica si portocalie in locasu pe care venea ea :) . dupa o mica injuratura am strans suruburile si am pornit motoru. deci masina facea exact cum facea inainte sa-i schimb furtunu .. relantiu oscila si masina vibra violent.

 

am dat jos valva din nou si le-am comparat un pic. singura diferenta dintre ele (lasand la o parte murdaria care s-a depus pe cea veche) era ca valva veche rasufla aer printr-o gaura mica (pe care am incercuit-o in atasament). in rest nici o diferenta intre ele.. pentru moment nu stiam ce sa cred .. e normal sa rasufle prin gaura aia sau nu? sa fie asta problema pentru care se inlocuiesc aceste valve?

 

pasu 2 .. am dat jos valva si am pus garnitura de pe cea veche care era ok. am montat totu la loc si cand am pornit motoru ma luat capu ca masina facea tot asa..

 

am bagat o tigara si am lasat motoru aprins (mentionez ca am facut totu ca la carte .. am strans fiecare surub cum trebuie .. etc) si am asteptat cam 5 min

 

dupa aia am turat masina de mai multe ori .. am mai lasat-o un pic si am constatat cu surprindere ca nu mai vibra deloc si ca relantiul s-a stabilizat undeva la 750-800

 

am mai turat-o de cateva ori si in final am decis sa strang totu si sa plec ..

 

m-am plimbat in oras prin trafic cam o ora dupa aia si nu a mai aparut nici o problema. motoru merge lin si nu mai sunt zgomote de nici un fel

 

Ideea e acuma ca martoru din bord a ramas aprins... Stie cineva cand se stinge ala? Parca am citit undeva pe un topic ca se stinge singur dupa o perioada.. asa o fi? :blink: sau trebuie resetat la service undeva?

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

ca tot veni vorba iar .. am fost la service ca mie nu mi s-a stins nici pana azi. acolo mi-a resetat martoru din bord si mi-a pus-o pe tester. furtunu e ok, valva e si ea ok si chiar azi am auzit si eu celebrul fasait scurt cand opresc motoru ca aveam capota ridicata. in fine .. deci martoru trebuia resetat.

 

in plus mi-a zis ca debitmetru face figuri, ca nu masoara cum trebuie si ca ar cam fi cazu sa-l schimb :blink:. in rest totu ok .. thank god

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

exact .. eu am toate probleme astea de cand am rupt autostrada (sau ea pe 316) cu 190 la ora constant .. asta inseamna 5100 rpm constant timp de 30 min. iar dupa aia a urmat testu 2 .. serpentine si drum in panta pe stil schimacher :blink: adik franari violente in curbe si accelerari imediat ce ieseam.. cand am ajuns la destinatie nu mai era aceasi masina ..

 

makar stiu un lucru .. tot ce trebuia sa crape pe ea a crapat atunci .. daca repar tot nu o sa mai am probleme mult timp de acum incolo

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.