Jump to content

BMW 730D E65 scoate fum negru


Recommended Posts

Buna seara , as avea nevoie de un sfat de la cineva care s-a mai intalnit cu aceasta problema.

Am un BMW E65 730D an 2004 , 180.000 km (reali) si am aceasta problema de cand am luat masina. Am pus-o pe tester , am verificat turbina , geometria variabila , am trimis injectoatrele la verificat , am schimbat debitmetrul , curatat egr-ul si.....tot scoate fum negru in momentul in care accelerez mai tare , mai ales daca merg in coloana cu o viteza constanta de 60-70km/h si vreau sa demarez mai tare , scoate un fum gros si negruuuuuu de mai mare rusinea , aceeasi chestie si daca urc o panta si ii dau talpa.

Masina merge foarte bine ( o am de 4 ani ) , nu am avut probleme cu pornirea oricat de frig a fost , motorul se aude si merge rotund dar chestia cu fumul ma obsedeaza.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Buna seara , as avea nevoie de un sfat de la cineva care s-a mai intalnit cu aceasta problema.

Am un BMW E65 730D an 2004 , 180.000 km (reali) si am aceasta problema de cand am luat masina. Am pus-o pe tester , am verificat turbina , geometria variabila , am trimis injectoatrele la verificat , am schimbat debitmetrul , curatat egr-ul si.....tot scoate fum negru in momentul in care accelerez mai tare , mai ales daca merg in coloana cu o viteza constanta de 60-70km/h si vreau sa demarez mai tare , scoate un fum gros si negruuuuuu de mai mare rusinea , aceeasi chestie si daca urc o panta si ii dau talpa.

Masina merge foarte bine ( o am de 4 ani ) , nu am avut probleme cu pornirea oricat de frig a fost , motorul se aude si merge rotund dar chestia cu fumul ma obsedeaza.

Si la Mine Aceiasi Problema......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am si eu problema cu fumul la un E90 cu motor M47N2 de peste 1 an. Masina are acum 150.000km (nu a fost data inapoi niciodata) si face asa de vreo 30.000km.

 

O am de la 40.000km si intre timp am schimbat 3 epuratoare, curatat EGR de 3 ori, curatat admisie o data la 110k, verificata pe tester de N ori. Inejctoarele pe INPA apar in zona verde inchis (persoana de la service mi-a spus ca pe tester apar ca unele efectiv noi).

 

Motorul merge f bine, nu face niciun fel de problema.

 

Fum la accelerare de nu se mai opreste. Ma enerveaza la maxim.

 

Nu i-a dat nimeni de cap.

 

Ultima solutie a ramas verificarea manuala a injectoarelor (mi-a zis cel ce se ocupa de masina mea pt revizii si alte interventii ca poate masura returul si imi zice daca sunt ok. Sau cel putin asta ma inteles eu.)

Link to comment
Share on other sites

Cam asa arata.

 

Prin service-uri nu prea am vazut. Se poate folosi un spray si in functie de zona in care pulverizezi pe traseul admisiei si mersul motorului iti dai seama pe trage aer fals. Se tureaza motorul in clipa in care trage in admisie din spray.

Link to comment
Share on other sites

@kristal.. De la injectoare cred ca ii, asa am patit si eu, si era injectoru 4, baga prea multa motorina pe retur, cel putin la mine asa era.. Am fost la un service unde le-au verificat manual, cu un aparat..apoi a pus si testerul , si tot asa arata, injectoru 4..La mine scoate doar in sarcina fum, 3800-4000 la kickdown.. in rest nu..

Sau varianta cealalta spusa de colegi, trage aer fals pe undeva..

Link to comment
Share on other sites

Mdln, daca scapa prea multa motorina pe retur nu mai are putere suficienta si eventual nu mai porneste , exclus sa scoata fum negru.

Asa cum s-a spus si mai sus fumul negru apare in urma amestecului carburant sarac in aer, deci prea mult motorina.

 

Eu iti spun ce mi-au zis la service, si ce am vazut pe aparatu' ala,masura cantitatea de motorina, la toate era la fel, inafara de injectoru 4 unde era mai multa motorina...

In legatura cu pornitul, se simte si la pornire..

Link to comment
Share on other sites

La mine scoate fum negru doar in sarcina iar in ceea ce priveste pornirea nu am avut nici cea mai mica problema oricat de frig a fost iarna. Ceea ce ma nelamureste pe mine este faptul ca acest fum negru este mai mult vara , cu cat se raceste temperatura afara cu atat acesta dispare oricat as ,,baga talpa" de tare.
Link to comment
Share on other sites

Mdln, daca scapa prea multa motorina pe retur nu mai are putere suficienta si eventual nu mai porneste , exclus sa scoata fum negru.

Asa cum s-a spus si mai sus fumul negru apare in urma amestecului carburant sarac in aer, deci prea mult motorina.

Dar daca consumul e ok? Adica nu consuma mai multa decat e normal... Am si eu un e39 525d si la fel, scoate fum negru la accelerari cand 'ma dau la ea' .. Uleiul e ok, nu mananca, consumul e normal..undeva intre 7.5 si 10(in Arad) .. Depinde de stil de condus. Reviiziile la 10k, tot ce inseamna filtre.

Edited by Christiann
Link to comment
Share on other sites

Cam asa arata.

 

Prin service-uri nu prea am vazut. Se poate folosi un spray si in functie de zona in care pulverizezi pe traseul admisiei si mersul motorului iti dai seama pe trage aer fals. Se tureaza motorul in clipa in care trage in admisie din spray.

 

Merci pt informatie. Bag un furtun la bong si vedem pe unde trage :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.